'' İyi dostluklar hesapsız kurulur.
İçinde beklenti yoktur,
Çıkarsızlık vardır
İhanet yoktur
Güven vardır ''
-BALZAC-
*****
1 hatadır kendimi eve kapatıp Hint filmlerinin dibine vurdum adeta . Dışarı çıkmak istemiyorum . Gelecekleri için uğraşan öğrencileri , mutlu bir hayata adım atan gelin ve damatları , çocuklarına iyi bir gelecek sağlamak için didinip duran ebeveynleri , hatta caddelerde ayakkabı boyayan amcaları bile kıskanıyorum . Duru ve Derine anlamlı birer mesaj atıp yalnız kalmak istediğimi açıkladığımdan beri kendimi biraz yalnız , biraz çaresiz, biraz sessiz hissetsemde doğru olanın bu olduğunı bildiğim için vicdanım rahat en azından.
Annemi yatağımın başımda dikilmesini farkettiğimde kulaklıklarımı çıkarttım .
-'' Efendim anne ''
-'' Canım Duru geldi gitmesini sağlamaya çalıştım ama biliyorsun huyunu .''
-'' Anne lütfen .... Uyuduğumu söyle ''
-'' Vedacım yalan işinde epey ilerlemişsin bakıyorum.'' Kapıya baktığımda Durunun kızgın gözlerle bakması yorganı kafama kadar çekip yatağa gömülmeme neden oldu.
-'' Veda hemen çık yataktan çık çık çık .''
Yorganı gözlerime kadar aralayıp Duruya suçlu bakışlarımı attım. Ama Duru bu pes eder mi. Ben söyleyeyim size etmez asla asla asla.
-''Duru bütün gece film izledim çok uykum var gerçekten ''
-'' Ah canım gerçekten mi''
-'' Hı hı gerçekten''
-'' Ben senin uykunu açarım şimdi.'' atletizm sporcuları misali gerinip koşarak yatağa atladığında yatağım çökmediği için Allaha şükürlerimi gönderdim. Annem bu durumdan oldukça keyif almış olacak ki çalışma masama yaslanmış kollarını bağlamış kıkır kıkır gülüyordu. Anneme gözlerimi kocaman açıp hissettiklerimi anlatınca müsade isteyip odadan çıktı. Durunun üzerimden kalkmasıyla derin bir nefes alıp yatağımda doğruldum.
-'' Veda konuşmak istermisin?''
-'' Hangi konuda ''
-'' Rol yapmayı bırak Veda beni çok üzüyorsun.''
-'' Duru cidden''
-'' Ne cidden , cidden bişey yok mu , cidden bunu bana mı söylüyorsun , cidden bunca senelik arkadaşımı tanımayıp buna inanacağımı mı sanıyorsun. Anlamıyorum bilmeden seni üzecek , kıracak birşey mi yaptık. Bak yaptıysak lütfen söyle ben sensizliğe dayanamıyorum , yalnızlıkta çok zorlanıyorum , sen zorlanmıyormusun , ne yaptıysak özür dileriz affet lütfen.. ''
Kelimeler boğazıma yapışıp kaldığında gözyaşlarım sıcak sıcak dökülüverdi. Benim hastalığım için benden özür diliyordu. İşte bu kadar saftır benim arkadaşım , bu kadar temizdir.
Ağlamaklı gözlerle bakarken bana , durumu kurtarayım derken başıma daha büyük sıkıntı açacak o kelimeler çıktı ağzımdan ;
-'' Duru ben aşık oldum tamam mı durum bu .''
-'' Ney ''
-''........''
******
-'' Şimdi başa sarıp durumu tane tane değerlendirelim.
-''.....''
-'' Sen şimdi aşık oldun''
-'' Evet''
-'' Bundan dolayı kendini eve kapattın , bizle görüşmedin ''
-'' Evet''
-'' Aşık olduğunu bizden gizledin''
-'' Evet''
-'' İçine kapandığına göre aşık olmak seni üzüyor''
-'' Evet Duru .'' yalan söyledikçe bir yandan yerin dibine girerken bir yandan Durunun sorularına olan sabrım taşıyordu. İşte o an en tehlikeli soru geldi.
-'' Kime peki ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEDA
Teen FictionHayatınızın ellerinizden kayıp gitmesi ne demek ? Daha kötüsü de ya sevdiğinizin ?