Mağlubiyettir aşk
Bir selamına bile
Yenilirsin...
B.GÖKÇE
İkimizinde gözleri fal taşı gibi açılmış karşıdan gelen Derin ve yanındaki manken kılıklı kızı dikizliyorduk. Durununda benden farkı kalmamış yüzü kıpkırmızı kesilmişti.
-'' Veda görmemezlikten gel , muhabbetini bölmeyelim beyefendinin . ''
-'' Kesinlikle .'' görmemezlikten geliyordum gelmesine de acemi dedektif gibi gözlerimi kısıp kontrol etmeden de kendimi alamıyordum. İki sıra önümzde oturdular , eğlenceli birşey konuşuyo olacaklar ki konuştukça gülüşüyorlardı. Elimdeki bardağı sıkmaktan parmaklarıma ağrılar girmişti , masadaki diğer ellere baktığımda onunda benden farksız olmadığını gördüm üstelik servis peçeleride parçalanmış haldeydi. Zavallı peçeteler , Duru Derin'in şimdiye kadar bizi erkeklerden uzak tutup kendisinin kızlarla gezmesinin acısını peçeteden çıkarmış olacaktı. Derin ayağa kalktığında kafamı masaya gömdüm . Deva kuşu misali ben onu görmesem o da beni görmez misali. Tabi ki her zaman ki gibi yanıldım. Derinin sesiyle başımı kaldırdım.
-'' Tesadüfe bak , kızlar bensiz dışarı çıkmış ama Allah büyük böyle yakalarım işte. '' Duru dönüp çemkirmeye başladı.
-'' Vedacım kendini yakalanmış hissediyor musun ? '' cevap vermeme fırsat bırakmadan devam etti .
-'' Haber vermedik çünkü kız kıza alışverişe çıktık , iyiki de haber vermemişiz baksana sende bizsiz gayet eğlenebiliyormuşsun. '' hani Duru benim ruh ikizim demiştim ya birşeyi atlamışım . Durunun benden farklı olarak çemkirme ve lafı gediğine koyma huyu vardır. Ben olsam ki şuan göründüğü gibi sesim çıkartmaz olduğum yere sinerdim.
Derinin biran için yüzü düşsede kendini toparlayıp açıklamaya koyuldu. Ki bizden açıklama istiyorsa , kendiside yapmak zorundaydı.
-'' Ha siz Beril'i diyorsunuz . Sınıf arkadaşım ya o , projemiz vardı da alışverişe çıkmıştık yorulunca da birşeyler içelim dedik.''
-'' Yaaa öyle mi buradan hiç öyle görünmüyordu da . '' yok yok Duru gerçekten çok fena.
-'' Bir bakim size , kıskandınız mı siz beni yüzler kıpkırmızı kesilmiş .''
-'' Ne alakası var . '' ikimizinde aynı anda aynı tepkiyi vermesi Derinin kahkahalara boğulmasına neden oldu. Ancak kahkahalarının arasından cevap vermeyide geciktirmedi.
-'' Basbaya kıskanmışsınız işte . ''
-'' Ne kıskanıcaz be , bunca zaman yanımıza erkek sinek kondurtmayan kimdi acaba ? ''
-'' Ben inkar etmiyorum ki ben hep kıskandım , kıskanırım da , Charlie bensem meleklerimi de kimselere kaptırtmam.''
Verdiği cevptan ikimizde afallamış olsakta , ben daha bi çok mutlu olmuştum . Hemen tatlı hayal alemine dalmış kızgınlığım geçmişti. Ama Duru bana göre daha ketumdur.
-'' Yani demek ki kıskanılabiliniyormuş , kıskanmışta olabiliriz ne olmuş yani ? ''
-'' Bu çok doğal olabilir tabii .'' dedi hala yanaklarında tebessüm varken.
-'' O zaman ne gülüyorsun be ? ''
-'' Kıskanmanıza değil , kıskanmıyormuş gibi davranmanıza gülüyorum .'' Ben ikisinin tatlı atışmasını sessiz sessiz dinlerken Derin bana bakıp ;
-'' Senin neden sesin çıkmıyor prenses, bir susmuyo biri konuşmuyo .'' sanki yüzyılın esprisini yapmış gibi kahkahalar atarken Duruyla ben aval aval ona bakıyorduk. Nihayetinde kahkahaları son bulduğunda konuşabilmeyi akıl etmiştim .
-'' Durunun dediklerine harfi harfi katılıyorum.'' Sözüm tam bitmişti ki Derinin arkasından manken kılıklı kız beliriverdi.
-'' Bir sorun mu var Derincim .''
cim mi ? cim ne ya hangi hakla cim ??
-'' Hayır Beril tanıştırayım en yakın arkadaşlarım Derin ve Duru .'' Biz kıza yaa canım işte öyle tebessümlerimizi atarken kız elini uzatıp bizle tokalaştı. Hahh çokta kibar hanım.
-'' Beril sorun olmazsa burada oturabilirmiyiz .''
-'' Yok canım neden sorun olsun tabiki.'' hanımefendiye bak bahşetti bize bunu sanki . Kızı ilk gördüğüm anda elektrik alamamıştım , gerçi kıskançlıktan mı 6. hislerimden mi bilemesem de lakayık , sırnaşık , ve itici konuşmasından haklı olduğumu anladım . İkisi konuşurken Duruyla ben memnuniyetsiz şekilde onları izliyor muhabbete girmiyorduk . Telefonumun saati baktığımda 4'e geliyordu . O an dank etti Mertle olan randevum. Her ne kadar Duruyu onlarla bırakmak istemesemde , konuşmaya ihtiyacım vardı.
-'' Kusura bakmayın bir işim vardı unutmuşum çıkmam gerek .''
-'' Vedacım daha kuaföre gidecektik .'' o an bacağımdaki derin acıyla sarsıldım . Duru masanın altından durmadan cimcikliyordu. Üzgünüm Duru...
-'' Daha sonra orayada gideriz canım tekrar kusura bakmayın.''
-'' Ben bırakırım seni güzellik ardından Duruyu da eve bırakırım . '' Derin ayağa kalktığında Duruyla ikimiz Derinin eline diktik gözlerimizi cadoloz Derinin elini okşarcasına tutmuştu . İşveli işveli konuştu.
-'' Ama bizim çok önemli bir işimiz vardı ..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEDA
Teen FictionHayatınızın ellerinizden kayıp gitmesi ne demek ? Daha kötüsü de ya sevdiğinizin ?