Minho ve Hyunjin hastaneden çıktıktan sonra arabalarına binip evlerine gittiler.
"Ben odadayım Hyunjin."
"Tamam birazdan gelirim."
Minho kenardan yastık alıp yatak başlığına dayadıktan sonra sırtını yasladı ve eline bir kitap aldı.Bulunduğu odayı sadece yatağın yanında bulunan sehpanın üstündeki masa lambası aydınlatıyordu.
Minho kitabı okumaya başladıktan sonra Hyunjin odaya girdi.O da Minho'nun yaptığı gibi yastığı arkasına koyup yaslanmıştı.Bir süre boş boş karşıdaki duvarı izledi.
"Acaba cinsiyeti ne?"
"Hm?"
"Chan ve Changbin'in bebeğini diyorum."
"He,kitaba dalmışım şimdi anladım."
"Belli oluyor." Diyip sırıttı Hyunjin.
Hyunjin tekrar etrafı izlemeye başladıktan sonra yine söze girdi.
"Minho,biz ne zaman evleneceğiz?"
Minho gözünü kitaptan ayırmadan Hyunjin'in dediğine güldü ve "Niye,çok mu istiyorsun?" Dedi.
"Evet istiyorum tabi.10 yıldır beraberiz sevmesem katlanır mıyım sana?"
"Aa uzun zamandır peçete yemiyorsun tabi,dur çekmecede vardı."
"Ah,hayır hayır.Şakaydı."
Minho,Hyunjin'e vurmaya başladığında kendini korumak için elleriyle onu engellemeye çalıştı.Şakasına vursa da azıcık canı yanmıştı.
"Çok canım acıdı." Diyip dudak büzdü Hyunjin.
"Neren acıdı?"
Dudağını göstererek "Burası." Dedi Hyunjin.
"Öpeyim geçsin."
Minho,Hyunjin'in dudağını öpüp geri çekildiğinde Hyunjin gözlerini fal taşı gibi açmış ona bakıyordu.Minho onun bakışlarını fark etmişti.
"Ne?"
"Uzun zamandır öpmemiştin garip geldi."
"Bu sabah sevişmemiş miydik?"
"Boynumu öptün sadece!"
"Tamam ya kızma,birdaha öperim ben de."
Minho tekrar Hyunjin'in dudağına yönelmişti.Bu sefer Hyunjin geri çekilmesine izin vermemişti.Minho'ya karşılık verip elleriyle yanaklarını tutmuş bir şekilde öpüyordu dudaklarını.
Nefes almak için ayrıldıklarında Minho kitabın kapağını kapatıp,gözlüğünü de çıkarıp sehpaya koydu.
"Yine oyun mu istiyormuş benim bebeğim?"
"Hmhm." Dedikten sonra Minho'nun kucağına yerleşmişti Hyunjin.Minho onun kalçasından kavrayınca Hyunjin tekrardan birleştirmişti dudaklarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love ♡ | Changchan
Random"Sence ben iyi bir baba olabilir miyim?" ~~~ "Çok iyi bir babasın Chan."