1.𝚔𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕𝚊-𝚞́𝚟𝚘𝚍

45 4 1
                                    

Jednoho tichého večera se RMT rozhodlo, že si zavolají, protože se hodně dlouho neviděli a chtěli si jenom pokecat o životě a hrát hry jako gartic.io, gartic phone, make it meme atd. (Prostě hry co hrajete na základce, když vám řekne učitelka na informatiku, že si můžete dělat něco na počítačích... To nebo zasekat tiskárnu.) Po konci hovoru jsme si ještě psali zprávy a potom jsme šli spát.
-POV: Hayley-
Vzbudila jsem se a ležela jsem někde v trávě, tak jsem si sedla a rozhlédla se, kde to k*rva vůbec jsem. Viděla jsem nějakou skupinu lidí a vedle nich stála asi 8× větší skupina lidí. Moje pocity z této situace byly následovné: menší panika a stres a hlavně zmatená. Tak jsem si řekla pro sebe že tohle je stejně jenom sen, a tak jsem se zvedla a šla za timi lidmi, ale v půlce cestě se otočila jedna osoba z tý menší skupiny lidí a šla naproti mě. Čím víc šla ta osoba blíž ke mně, tím víc mi docházelo, že to je...

Hayley: Šárko!
Monty: Takže to jsi přece jenom ty.
Hayley: Víte kde jsme?
Monty: Ne, my spíš teorizujeme jak jsme se sem dostali.

Najednou mi začal zvonit mobil v kapse, někdo mi volal a bylo to neznámé číslo.

Hayley: Volá mi nějaký neznámý číslo, mám to nahrávat?
Monty: Jo.
(Mobil) Elen: Hayley? Hádej kde jsme? Mimochodem tady Elen!
Hayley: Ahoj, no nevim, kde?
(Mobil) Elen: Na Dream SMP!
Hayley: C-Cože..?
Monty: Co se děje?
Hayley: No... Já nevim jak ti to mám říct , jsme na Dream SMP a pokud si pamatuju dobře, tak jsi viděla jednu minutu Wilburova lore streamu.
Monty: A proč to je průser?
(Mobil) Elen: A podle čeho to soudíš?
Monty: No, protože to řekla tím máme průser hlasem.
(Mobil) Elen: Joo, to asi spíš je kvůli tomu, že jsme v hlavně v minecraftu a večery v minecraftu nejsou moc mírumilovný. Nebo je prostě ustrašená?
Hayley: Hej!
(Mobil) Elen: Uh oh, čau *zavěsí*

Z ničeho nic se přiřítil Hanz a spol. a začal hulákat „tady je díra". Monty si zavolala všechny k sobě a pravila:

Monty: Rozhodly jsme se tady s Teenou na plánu, že se NENÁPADNĚ proplížíme do toho lesa co je na vaší pravicí a tím pádem se ztratíme těm vašim spolužákům.

Všichni: Ok.

Tak jsme se proplížili do toho lesa bez toho, aby si nás někdo všiml.

RMT Konečně jsme daleko od těch divnotvorů.

Kolem mě potom proletěla vrána a já se toho lekla jak kokot.

Hayley: Ježiši kriste! Tyvole to byla jen vrána. Mimochodem všimli jste si, že máte nametagy nad hlavou?

Ta stejná vrána, který jsem se lekla udělala 180° manévr jenom, aby si mi sedla na rameno, tak alespoň si můžu tu vránu prohlídnout zblízka. Ta vrána měla na nožce náramek s hardcore srdcem. Tak jsem se podívala na list hráčů co byly online, online byly jenom Sam . Sice ano, Philza je crow father, ale vdyď ty vrány jsou Philzovo sledující, takže nechápu co tady u nás dělají. Nebo to je, že ty vrány jsou jenom vrány s náramkami? Nicméně vrána odletěla a začlo se stmívat.

Miles: To je špatný... To je hodně, hodně špatný... My nemáme ani dům kde bychom mohly přečkat noc.
Monty: Tak půjdem najít vesnici v tý jsou postele, ne?
Hayley: Jo, ale není garantovaný, že tu bude.

Pořád jsme hledali, ale vesnice nebyla k nalezení, za to, ale už byla tma.

Monty: Hayley, bacha!

Šel proti mě zombie s lopatou, tak jsem si vzala jedinou věc co jsem měla v inventáři, dřevěný klacek, tak jsem toho zombie prostě probodla tím klackem. Pořád mi nešlo do hlavy s tou vránou, protože jediný důvod proč by tam byla a bylo by to rozumný vysvětlení, že ta vrána není vrána, ale havran a je tam, protože tam je mrtví zvíře, Nebo to míň rozumný vysvětlení, že nás někdo přes tu vránu pozoroval.

Hayley: Lidi, mám pocit, že nás někdo sleduje.
Monty: To se ti jen zdá-
Hayley: Mlčte, někdo tady je.

Něco nebo někdo vysoký kolem nás proběhlo.

Ada: Co to do prdele bylo?
Hayley: To nevím, ale rozhodně bych nezůstávala na jednom místě když to tu běhá po lese.
Ada: Tak kam máme jít?

Já jsem se podívala před sebe a uviděla jsem světla, usoudila jsem, že to je tedy vesnice.

Hayley: Támhle je vesnice!
Monty: Konečně!

Šli jsme k vesnici a já za cestu jsem nakopala trochu dřeva. Pak jsem z toho udělala ty potřebný věci jako meče, sekery, krumpáče a lopaty, sice dřevěný, ale lepší než nic.

Hayley: Tady, každý si vemte meč, Teeno ty si vem sekeru, já a Monty si vezmem krumpáče a Ado s Milesem si vezmou lopaty.

Monty si vzala pět postelí a položila je vedle sebe do jednoho to z těch domů. Já si sedla na tu postel, porozhlédla se po té místnosti a řekla jsem první věc co mě napadla.

Hayley: První den... Hihi to celkem ujde.
Miles: Přesně, kdo by nestál o to se nechat zabít něčím vysokým co běhá v lese?
Monty: True.

No museli jsme nějak urychlit tu noc, tak jsme šli spát.

RMT: Dobrou noc.

-Ráno-
Vzbudila jsem se a všimla si, že Šárka na mě ukazuje krumpáčem.

Monty: Hayley vstávej ty šípková růženko, musíme něco vytěžit než se ostatní vzbudí.
Hayley: Okay, hned za tebou příjdu.
Monty: Hayley?
Hayley: Hm?
Monty: Já mám menší obavy co byla ta věc co včera kolem nás proběhla.
Hayley: Nestarej se o to... Mohl to být nějaký hráč.
Monty: Díky.

Šli jsme nakopat nějaké to uhlí a kámen a měli jsme menší konverzaci se Monty, když jsme se vraceli za ostatními.

Monty: Hayley, nepůjdeme se podívat na to místo kde včera proběhla ta věc?
Hayley: Okay, ale nemyslím, že to tam pořád bude.

*Na místě*

Hayley: No, tak to byl enderman no...
Monty: No tak jdem zpátky no.

Všichni si upgradely equipment...
Miles: Co budem dělat dál?
Teena: A kam půjdem dál?
Monty: Hayley, pojď sem na moment.
Hayley: No?
Monty: Umíš s redstonem?
Hayley: Jo. Mám nápad, uděláme si baseku v podzemí?
Monty: Dobře. Lidi, dohodli jsme se tady s Hayley, že bychom mohly natěžit nějaký materiál a vybudovat si nějakou baseku v podzemí ať nejde vidět.
Všichni: Ok!

Šli jsme na louku za tím lesem a ostatní šli pro různý materiály a já hledala místo kde by to mohlo být. Po hodině a půl přišly zpátky.

Hayley: Ok, co máte?
Teena a Ada: My máme šest stacků dřeva.
Miles: Já mám tři stacky chleba.
Monty: A já vycraftila compas.
Teena: Mimochodem, proč jsme nezůstali v tý vesnici?
Monty: Protože Hayley přišlo, že nás tam někdo sleduje.
Teena: Aha.

--------------------------------------------------

Pokud se vám kapitola líbila, tak jí můžete sdílat nebo hlasovat.
Baj.

Uvězněni 𝚟 𝚖𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝𝚞 2.0Kde žijí příběhy. Začni objevovat