kapitola 12.- 🤔

8 3 1
                                    

Šli jsme domů, nevěděli jsme co dělat. Když jsme dorazili domů, zavítala u nás nemilá až nevítaná návštěva, stáli tam lidi z Eggpire, měli v ruce zbraně, jako meče nebo sekery. Co nás ale zarazilo, byl jejich přátelský přístup... jde ale vidět, jak mohli přitáhnout k sobě tolik lidí...

Monty: Dobrý den, nějaký problém..?
BadBoyHalo: Jdeme Vám dát pozvánku na Red Banquet, koná se tento týden v pondělí.
Skeppy: Mimochodem je neděle.
BadBoyHalo: Takže máte celé tři dny na přípravu, prosím, přijďte v červeném oblečení, aby se to hodilo k atmosféře této události. Děkuji.
Miles: A co když nepříjdeme?

Skeppy hodil vražednej pohled a všichni jsme zmlkli. BadBoyHalo se zasmál, jakoby to nic nebylo.

BadBoyHalo: Nic, jen by to byla škoda, rád bych vás představil k tomu, jak to na tomto serveru chodí...
Skeppy: A rádi bychom byly, kdyby tohle nebyl váš poslední den na tomto serveru..
BadBoyHalo: Pššt! Skeppy! Desíš je!
Miles: Dobřeeee...? Okééj... Fain, rádi příjdeme.
BadBoyHalo: Dobře, přijďte, je to v 8.

To duo pak odešlo a my jsme si oddechli, a naše otázky byly:

Ada: Co to do píči bylo? Co chtěj? A co se tam bude dít?
Miles: V 8 ráno, nebo v 8 večer???
Hayley: Kámoooo.... Já chci umřít, beze srandy, zabte mě, už mě to nebaví.
Monty: Já se nechci seznamovat s celým tímhle serverem...
Hayley: Kdo se sází, že prvního vyrazí Humínka, nebo Miloše?

Ada, Monty, Teena, Miles a já jsme zvedli ruku, bylo celkem vtipný, že zrovna Miles zvedl ruku taky, i když to nebylo nečekané, sice jenom, Miles je vrchní průserář v RMT.

Hayley: Mám nápad...
Monty: Ano...?
Hayley: Nepůjdeme tam.
Ada: Nechci znít jakože tě urážím, ale... Ty jsi trochu kukuruku v hlavě, ne? Však ti lidi vypadali, jakože nás zabijou.
Hayley: Nevím kdo je blázen... Člověk, co jde přímo do pasti, nebo člověk, co-
Humínek: Čau kreténi!
Miles: Kdo ho naučil nadávat?
Monty: No my rozhodně ne, on už přijel na první chatu s podobným slovníkem.
Ada: Když už se bavíme o zvláštnostích co s námi jezdí na chatu, neviděl někdo Verču a tu druhou?
Všichni: Ne.
Ada: Tak kde kurva jsou...?
Teena: Jak to máme vědět, když je nikdo neviděl?
Monty: Nejdřív se tam podíváme, možná ken nevylezly celý ty dny v pokoji, dole je sice jenom všechnoy co potřebuješ k přežití.
Ada: Dobrý nápad, kdo tam jde?
Monty: Já ne, já jsem poslední člověk kterýho by chtěli vidět.
Hayley: Fajn já tam půjdu, stejně si to všichni přejete.
Miles: Nemílý se.

Šla jsem teda za nimi dolů, ale plány mi přešil Humínek, který si řekl, že bude skvělí nápad tam vlítnout za holkama a začít tam řvát jak blb. Pochopitelně, jsem tam vletěla taky, první, co jsem viděla v tom jejich pokoji, je to, že to kompletně předělali, dá se říct, že i přestavěli celý ten pokoj. Na mě koukali jak Bulhar do mlátičky, Verča se snažila vytáhnou Humínka ze skříně, ta její kamarádka se snažila vystrčit z tý skříně... Zvláštní jak dvě holky starší o rok než já, mají problém vytáhnout 7 letýho kluka ze skříně...

Uvězněni 𝚟 𝚖𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝𝚞 2.0Kde žijí příběhy. Začni objevovat