Vzbudili jsme se a všichni jsme měli pocit, že něco není v pohodě. Rozhodli jsme se pro jistotu prohledávat celou tuto základnu a našli jsme docela znepokojující věc.
Miles: Lidi, tady jsou něčí stopy... Je jich víc. Podívejte se na vaše podrážky bot jestli to nejsou naše stopy.
Šárka: Moje to není.
Týna: Taky ne.
Ada: No takže...
Hayley: Takže tu nejsme sami, super. Jdem se schovat?
Šárka: Ale kam?
Hayley: Můžeme.... Vylízt na "střechy" a vzít si luk a prostřílet tady všechny zdroje světla.
Šárka: A jak potom uvidíme?
Hayley: Já bych měla mít tu házecí lahvičku s tím night visionem.
Šárka: Okay, a jak je zneškodníme?
Hayle: Jestli to jsou ty lidi co přepadli Yolo a Elen, tak by měli mít u sebe nože, možná budou mít jiný zbraně, ale my máme meče a jeden nůž, takže je můžeme překvapit tím, že na ně vyskočíme ze shora.
Týna: A nešlo by se třeba jen domluvit?
Hayley: Jejich "domlouvání" je že ti začnou nadávat, takže nemyslím si že by to šlo vyřešit domluvou.
Ada: A nemůžem je prostě vyhodit-?
Hayley: Mlčte a nic nedělejte někdo sem jde.Prošli dva lidi, který si spolu bavili, a pak přišel jeden menší jak ti předchozí a byl sám a něco si zkoušel v tý tmě zapisovat. Nikdo z nich si nás nevšiml, ale ten, co si tam něco zapisoval, tak se zadíval do temný uličky, kde byly Šárka, Týna a Miles, takže jsem šla k tomu člověku ze zadu s nožem a dala mu ruku přes pusu, aby nemohl případně křičet o pomoc , a vrazila ten nůž do krku a pak toho člověka zatáhla do tý uličky taky.
Šárka: Ty voleee.
Hayley: ???
Šárka: Ty víš že nesnáším krev.
Hayley: Ajo, promiň.
Šárka: Co má u sebe?Měl batoh a v tom batohu byly tři plynový masky, nějaký granáty, měl taky házecí nože a nějakou zbraň, vypadala jako zbraň Honey badger a glock, obě dvě zbraně měli tlumič... Jaká to šťastná náhoda.
Hayley: Chceš medojeda?
Šárka: Co? Proč by měl- Aha ty myslíš jako zbraň, okay.
Ada: Zabírám si tu pistol.
Hayley: Já budu mít házecí nože... Kdo chce granáty?
Miles: Já.
Týna: A co já budu mít?
Šárka: Ty si vezmi batoh s těmi maskami a budeš brát věci, okay?
Týna: Jo.Vylezli jsme na střechu a ti dva lidi co šli okolo nás seděli u akvárka co tam bylo a koukali na ryby.
Šárka: Adélo, ty vystřel na toho v levo a já toho v pravo.
Ada: Jop.Ada a Šárka vystřelili po tich dvou a najednou ze dveří vylezl nějaký úplnej king pin a jen tam stál a čuměl, nic nedělal, takže překvapení ala nůž do krku od blba co skáče ze střechy.
Šárka: Týno?
Týna: Jo?
Šárka: Jdem dolů pro ty věci?
Týna: Jop.Šárka a Týna seskočili z té střechy a prozkoumávali co maj ti lidi v batohu.
Šárka: Tenhle má u sebe nůž, další masku, pistol, nějakou brokovnici co vypadá jak pirátská a nějaký počítač, který vypadá jak z transformerů.
Týna: Tenhle měl u sebe nůž, pistol, nějaký samopal, C4, a mobil... Je na otisk prstu.
Hayley: Tak vem toho člověka prst a dej ho na ten mobil. A vypni polohu na tom mobilu.
Týna: Dobře.Ten mobil začal zvonit, nějaký číslo chtělo dát videohovor.
Tom: Čau Kaj- Kdo jsi!?
Týna: Kdo chce držet ten mobil?
Hayley: Dej mi ho.
Tom: Co jste jim provedli, že teď máte jeho mobil?
Hayley: Chceš to opravdu vidět?
Tom: JO!
Hayley: Jak chceš. *otočí kameru na to mrtví tělo*
Šárka: Proč jako po nás jdete? Však jsme vám nic neudělali!
Tom: Chceme vaší základnu, a chceme jí vylepšit... Pokud ne... Tak se můžete rozloučit s vašemi kamarádkami.
Šárka: Kterými?
Tom: Jak se jmenujete? -Natála a Verča.
Šárka: Je nám líto, ale s timihle lidmi se my tady nebavíme.
Hayley: Proč je držíš jako rukojmí?
Tom: Copak snad nemůžu? Neříkala náhodou tvoje kamarádka, že se s nimi nebavíte?
Hayley: Jsme v situaci kdy by jsme si měli spíš pomáhat.
Šárka: Co děláš? Však pokud je vezmem sem,
tak nás tu budou do nekonečná jenom štvát!
Hayley: Pokud budou kohokoliv tady otravovat, tak příjdem na nějaký řešení.
Tom: No není to hezký? Ve vaší spolupráci se ani nedokážete dohodnout.
Hayley: Oh, tohle je vážně kurva užitečný, Dane, děkuji, že máš tvoje skvělý upomínky ke všemu co se tě ani netýká.
Tom: Tak to napravte co ty a vaše skupina udělala, nebo budem brát víc rukojmích, dokud nám nedáte vaší základnu.
Hayley: (Tyvole co to zas mele?) A co napraví tebe, hm?
Tom: Já nepotřebuju napravit, já jenom chráním svoje kamarády a snažíme se být lepší ve všem, tímhle způsobem chráním všechny.
Miles: Chráníš jen sám sebe.
Tom: Nechráním jen sám sebe, a proč ty ses přidal k nim místo k nám.
Miles: Ty ses snad úplně zbláznil, za prvý vás neznám, za druhý z tohohle hovoru na mě působíš jako úplný kretén a za třetí, vsadím se že říkáš věci, ale nikdy bys to neudělal.Šárka si všimla nějakýho papíru co proletěl přes nether portal.
Šárka: Ty a vaše skupina jste zkoušeli vyvolat boj na spawnu, co pak jsi úplně debilní!?
Hayley: Do toho co ty děláš nám může být úplně ukradený, ale musíte s tím přestat, tenhle server má pravidla, a pokud je porušíte, tak skončíte velice špatně.
Tom: ...Teď?
RMT: Jo...
Tom: Půjdu si za tím co chci, a tady se mi možná i vyvede, aby vznikl můj stát nebo říše.
Miles: ...To je ale kretén.
Tom: JAKŽESIMITOŘEKL!?
Hayley: Pokud nebudeš respektovat pravidla tohohle serveru, tak dopadneš špatně, každý z nás má u sebe komunikátory, který fungují tady jako chat v minecraftu, každý vás může nahlásit adminovi.
Tom: ...A?
Hayley: Tohle je poslední varování a šance na to, aby si změnil názor.
Tom: ...A co když nechci, co pak?
Hayley: Až dostaneme Teroristku a jejího poskoka Natálii... Příjdu si pro tebe.
Natálie a Verča: HEJ!!Típla jsem ten hovor a projížděla zprávy s Tomem jestli si ten člověk nepsal nějaký plány, našla jsem jen chat s tím plánováním boje na spawnu.
Ada: Ayo to bylo badass zakončení hovoru.
Šárka: Btw, co jsou všechna pravidla na tomhle serveru?
Hayley: Nemáš nadávat, dělat boje, stalkovat a ostatní normální pravidla, který jsou na jiných multiplayerových serverech
Šárka: Aha...? A co se stane když je porušíš?
Hayley: Ban, nebo face-to-face s Dreamem.
Šárka: Tak týpek je docela v prdeli nooo...
Týna: Tak co uděláme s Teroristkou a jejím poskokem?
Šárka: Mohly by jsme jim nabídnout, že by tu mohli být s námi dokud by si nepostavili svojí vlastní základnu, ale... No... Jestli by si jí vůbec postavili...
Hayley: Okej, takže musíme teď jen vymyslet jak zjistíme kde jsou.
Šárka: Můžem jít na spawnu nebo do toho L'Manbergu a poptali by jsme se nějakých lidí, jestli někoho neviděli s těmi maskami.
Hayley: Okej, ale kdo z nás bude mluvit na ty lidi?
Týna: Miles.
Miles: Jako fakt?
ČTEŠ
Uvězněni 𝚟 𝚖𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝𝚞 2.0
FantasíaAhoj, tato knížka je o tom jak jsem se společně s kamarády ze skupiny RMT dostali z neznámého důvodu do světa minecraftu. Příběh doprovází 5 postav, Teena, Miles, Monty, Ada a Hayley.... Během průběhu mise se dostat zpátky domů je potká hodně záhad...