Šli jsme tedy na spawn a byl tam dva lidi, byl to Philza a TommyInnit.
Tommy: Hey! Who are you all? Are you with the idiots who griefed this place?
RMT: *mistři ticha*
Tommy: Hmmm??
Týna: Tak někdo něco řekněte.
Ada: A proč něco neřekneš ty?
Týna: Já nechci s nimi mluvit.
Tommy: HEY! ARE YOU ALL DEAF OR SOMTHING??
Šárka: No, why are sou so loud?
Tommy: What are you doing here?
Philza: Maybe we should introduce ourselves first? Hello, I'm Philza..
Tommy: I am TommyInnit, who are you?
Ada: Ayaka and Ada.
Bára: Hayley.
Šárka: Monty.
Miloš: Miles.
Týna: Teena.
Tommy: Okay, so now we know eachother's names, are you finally willing to tell why are you all here?
Hayley: We are trying to find the people who turned this place into ruins, have you met them?
Tommy: Well, no-
Philza: Why are you seeking them out, if I may ask??
Hayley: We have few unresolved issues, that's why.
Tommy: Ohhh... Will it maybe turn into fight?
Miles: Spíš to dost možná bude přestřelka...
Tommy: By the way, you know it's against the rules right?
Hayley: Funny hearing that from a person who managed to break most of them in one day.
Tommy: Heh... That's... Not... True. I suppose you won't need help?
Hayley: No.Začal mi zvonit mobil, volalo mi soukromé číslo... Bylo mi hned jasný, že to je Hanz nebo někdo jinej z jeho spolku.
(Mobil)Hanz: Čau, hele kde jste teď?
(Mobil)Hayley: Proč tě to zajímá?
(Mobil)Hanz: No teď mi volal Lukáš, že vás viděl u spawnu.
(Mobil)Šárka: A kde je?
(Mobil)Hanz: Je tam i Šárec super, hele... Lukáš je prej v nějakým lese, my jdem za ním, tak můžete jít za ním a čekat na nás.
(Mobil)Šárka: Okay, čau.
*Píp*
Hayley: Jdem za nimi?
Šárka: Nevím, chcete?
Hayley: Nevím, ale bylo by asi lepší kdyby jsme šli hledat víc zbraní.
Šárka: Okay.
Tommy: Kam jdete?
Šárka: Jdem si projít server.
Miles: Baj.Šli jsme nějakým směrem a narazili jsme na takovou hodně zajímavou stavbu, vypadalo to jako garáž, ale zároveň jako čast nějaký základny... Připadalo mi, že jsem tu základnu už někde viděla, i dokonce byla. Nicméně tam byla docela tma, náš zdroj světla byly otevřený dveře. Uvnitř to vypadalo jako kdyby tam už sto let nikdo nevkročil, protože tam byl všude prach, pavučiny prostě bordel.
Šárka: Nevíte co je tohle za místo?
Hayley: ...
Šárka: Hayley, co je ti?
Bára: A do prdele...
Miles: Co se děje?
Bára: No... Je tady krev, sice zaschlá, ale pořád tu je krev.
Šárka: To není dobrý znamení.
Ada: Sice absolutně nevím k čemu vám tahle informace bude, ale jsou tu auta... Nekterý teda i bez kapoty, střechy a s roztříštěnými okny.Mezitím co Ada si povídala se Šárkou a Milošem o autech, tak já to místo šla prozkoumávat dál, aby jsem našla způsob jak tam nahodit světlo nebo najít alespoň POSRANOU baterku. Po chvíli hledání jsem přišla k nějakýmu stolu kde byla baterka a fungovala SUPER. Ležela tam i pistol P890 s jedním zásobníkem a nějaký dokumenty na kterých bylo napsané „conficendial"
Hayley: (Tak to asi moc důvěrné není, když to tady jen tak leží na stole.)
Otevřela jsem ty dokumenty a bylo tam logo s vlajkou Mexika, orlem, hadem a mečem a nápisem "FUERZAS ESPECIALES". HMMM tak to bude zajímavý...
Hayley: Šárko? Pojď sem prosím tě na chvíli.
Šárka: Jdu.Šárka přišla ke mně a hned jí zajímalo proč jsem jí zavolala.
Šárka: No, co si chtěla?
Hayley: Je dost možný, že teď stojíme v základně kovbojů?
Šárka: „Kovbojů"?
Hayle: Los Vaqueros.
Šárka: A to je zas co?
Hayley: Jednotka mexických speciálních jednotek.
Šárka: Ze hry, že jo?
Hayle: Jop.
Šárka: Okay... Myslíš že to je v pohodě, že to tu prozkoumáváme?
Hayley: Jakoby ne, ale zase vypadá to tu jak kdyby tu nikdo nebyl 100 let a taky, že to tu je komplet opuštěný, takže to je asi jedno.
Šárka: Okay. Jdu prozkoumávat s tebou.Šli jsme teda dál a... Nešli jsme moc dlouho, protože před námi byly dveře. Dali se vykopnout, takže jsme je vykopli. V tý místnosti byla opět tma jak v prdeli, ale byly tam pojistky, takže jsme to zapli a well... Zapla se elektřina... Nevím odkaď nebo jak, ale byla tam elektřina. No potom co se nahodilo to světlo, tak šlo vidět, že v tý místnosti je jeden velký stůl a na něm mapa Las Almas, který sice tady nebylo, byla tady jenom tahle budova, nic víc a byly tam také krabice s vestami, nábojemi, zbraněmi a jinými blbůstkami jako taktická kamera, dalekohled, night vision, chrániče, granáty, smoke granáty, flash bangy, nějakými plynovými granáty a plynový masky.... Zajímavý, nepamatuji si, že by tam někdy byly takovýhle věci. Nicméně jsme houkly na ostatní ať jdou za námi, protože my by jsme ty věci do dvou batohů narvat opravdu nemohly.
Ada: Kámo ty hovada nemají tušení, jak ve velký prdeli jsou.
Šárka: Pravda.
Hayley: Kdy si příjdem pro ty dvě? Za světla nebo ve tmě?
Šárka: Kámo já uvidím úplný hovno v tý tmě.
Hayley: Máme nightvision, sice jenom dva, ale můžeme namíchat lektvary nočního vidění.
Miles: Hej, technická otázka... Em... Jak si to nasadíme na hlavu, když jsme tady menší jak v realitě?
Šárka: Wait... Jde si změnit výšku postavy tady jak v minecraftu?
Hayley: Tak to jdem zkusit.Šli jsme do nastavení a tam si změnili výšku na naší normální, protože prostě proto.
Šárka: Tohle je lepší.
Týna: Souhlas.
Ada: Dobře, takže už nevypadáme jako malý haranti, ale teď jak teenageři, takže teď si alespoň nebudou říkat lidi WTF když budem mít u sebe pistole.... Sice ano, je to pořád podivný, ale ne už tak hodně.Začal mi zase zvonit mobil, opět to bylo soukromé číslo, opět se ozval Hanz.
(Mobil)Hanz: Čau, kde jste?
(Mobil)Hayley: Proč se na to pořád ptáš?
(Mobil)Hanz: My vás tu hledáme jak jeblý, protože se k nám dostala jedna informace.
(Mobil)Hayley: A to mi to prostě nemůžeš říct teď?
(Mobil)Hanz: Ne, tak kde se sejdem?
(Mobil)Šárka: V tom lese, ale asi si chvíli počkáte, jsme totiž v nějaký prdeli světa a do toho tu něco ještě řešíme.
(Mobil)Hanz: Okay, čau.
*Píp*
Šárka: Já to vidím takhle, nasadíme si ty chrániče, každý si vezme nějakou tu pistoli, náboje, granát a někdo si vezme ty plynový masky do batohu.
Ostatní: Okay.Po nasazování chráničů a podkosování si nohou na schodech, tak jsem si šla k těm autům a vytáhla z nich olejový filtry a pak jsme šli do toho lesa a to nám trvalo asi 27 minut se tam doplazit. Nicméně jsme dorazili na místo v relativně normálním čase, nikdo si nic nezlomil, všichni měli hlavu, dobrý.
Hanz: Čau.
Šárka: Nazdar, co si chtěl?
Hanz: Vím kde jsou.
Šárka: Víš kde jsou kdo?
Hanz: No ty dvě holky.
Šárka: Jak?
Hanz: Při docela výhružným hovoru od pana T se prokecl kde jsou.
Šárka: Dobrý, kde jsou?
Hayley: Na to, že si pro ně nechtěla původně jít zníš docela starostlivě.
Šárka: Vážně?
Hayley: >:3
Hanz: Řekl, že v nějaký jeskyni u nějaký oblasti kde jsme se všichni spawnuli.
Hayley: Takže na tý louce, kde kdokoliv by nás mohl sledovat, super.
Miles: Nemáme náhodou ty házecí lahvičky s lektvarem neviditelnosti?
Šárka: Jo.
Týna: Takže by jsme pro ně mohly jít i dneska?
Šárka: Pokud chcete?
Ada: Čím dřív tim líp.
Týna: No v týhle situaci je to spíš naopak.
Miles: Ale jo, půjdem, co by se mohlo stát?
Ada: Tos neměl říkat, protože teď se určitě něco stane.
Hanz: Nic mi do toho není, ale... Máte vůbec nějaký plán?
Šárka: No... Ne.
Ada: A co tam prostě naběhnout a vystřílet to tam?
Šárka: Nemůžem vymyslet přecizní plán, aby jsme na 100% byly úspěšní, když ani nevíme jestli ti idioti něco neplánují a bez toho, aby jsme věděli jak to tam vypadá.
Bára: Kdyby jsme měli psa s kamerou na obojku, tak by to bylo jednoduší.
Šárka: Však obojek máme, kameru máme, kosti taky máme... Jdem jít najít vlky.Zrovna se bavíme o psech a k nám přišel nějaký... Německý ovčák, obojek neměl, ale uměl základní povely, takže možná měl majitele, ale ne na Dream SMP. No nic ten pes se nám hodil, tak jsme mu dali obojek a šli jsme na tu louku kde jsme se spawnuli a opravdu tam byla jeskyně, která měla vstup jak metro.
Tak jsme tam seslali toho psa a doporučuji si nadcházející část představit jako když v call of duty: ghosts hrajete/navigujete Rileyho(psa).
Pes se tam tedy procházel po té jejich podzemní základně, vypadalo to tam jak v detroit become human když hrajete za Connora a jdete infiltrovat cyber life budovu kde vás doprovází dva agenti. Pes se vrátil po nějakých 20 minutách.
A to co se stalo dál si povíme zas příště =D
ČTEŠ
Uvězněni 𝚟 𝚖𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝𝚞 2.0
FantasyAhoj, tato knížka je o tom jak jsem se společně s kamarády ze skupiny RMT dostali z neznámého důvodu do světa minecraftu. Příběh doprovází 5 postav, Teena, Miles, Monty, Ada a Hayley.... Během průběhu mise se dostat zpátky domů je potká hodně záhad...