5.kapitola-Nether

9 3 2
                                    

Další den jsme našli diamanty, takže super.
Miles: Když už máme ty diamanty, tak by jsme mohly jít do toho netheru ne?
Šárka: Dobře, ale budeme potřebovat luky nebo kuši.
Týna: Co je to ten nether?
Šárka: No... Minecraftová verze pekla. Jsou tam černí kostlivci kterým se říká wither skeletoni, pak lítající ohňo-plyvající zmrdi jménem blazeové, pak tam jsou Ghastové a piglini, doporučuji do nich nemlátit nebo ti hajzlové půjdou pak po tobě, ale to je jedno.
Týna: Okay.
Šárka: Tak jdeme najít ty obsidiány.

Takže jsme šli hledat obsidiány. Šlo nás hodně creeperů, takže jsme je zneškodnili a po hodině hledání jsme kupodivu našli obsidiány, takže jsme ho vykopali. Máme obsidián :D
Potom jsme šli zpátky "domů" a postavili portál do netheru, a pak ho Miles zapálil a tan portál začal zářit fialově.

Šárka: Jdu vycraftit luky.
Týna: Okay.

Šárka šla vycraftit luky a potom je dala ostatním. Šli jsme do portálu a ocitli jsme se vážení v netheru.

Hayley: Takže... Co tu chcete dělat, když víte, že stejně nemůžem jít do endu?
Miles: A jo... Nevím, co třeba zkusit najít ancient debris?
Šárka: Počkej... Nemáme TNT, jdu vycraftit.

Šárka to leavla a šla vycraftit crafting table u portálu a v tom crafting table vycraftila TNTéčka. Pak jsme kopali pod sebe dokud jsme se nedostali do úrovně 15, potom jsme udělali tunely a dali tam do nich ty TNT a odpálili je. Našli jsme 12 ancient debris. Šli jsme zpátky po této úspěšné výpravě pro ancient debris k portálu a já se podívala za sebe... Velká chyba. Všimla jsem si nějakých dvou postav co byly na nějakém mostu , jeden byl vyšší a měl černo-červenou mikinu a šachovnicový vzor na šátku a ten druhý měl modrou mikinu, tak mi došlo kdo jsou, ten jeden na něco zamával naším směrem.

Hayley: VŠICHNI DO TOHO PORTÁLU, HNED! Pak vám to vysvětlím.

Takže ostatní naskákali do toho portálu a já tam potom postavila zeď před ním. Takže jsme byly zpátky v našem "domovu" v overworldu.
Šli jsme všichni do takový chill zóny kde byl strom a u něj jezírko, mini fontána a něco na něčem se dalo sedět. Všichni se tam sedli do kruhu.

Šárka: Takže vysvětlíš nám to?
Hayley: No... Na tomhle serveru existuje skupina lidí co jsou část Eggpire, což je mi jedno co si říká fandom wikipedie o této skupině lidí pro mě to je a vždycky bude cult. A zakladatel/vůdce této "Eggpire" je Badboyhalo a členi jsou nebo byly Antfrost, Punz, Ponk, Hannahxxrose, Captainpuffy, Awesomedude, Skeppy a Purpled. A proč si myslím že je to kult? Protože, Nechci převzít celý server, chci, abychom MY VŠICHNI převzali celý server. Tohle řekl Badboyhalo. A to obří červený dementní vajíčko je složitý, ale asi základní věc co by jste všichni měli vědět je to, že to vejce má schopnost komunikovat s lidmi podivným šepotem neznámého jazyka. Někteří z těch, kteří jsou jím zasaženi, mají schopnost artikulovat, slyšet a rozumět šepotu to vajíčka, nakonec jsou tím vajcem okouzleni a poslouchají ho. Takže kurva nechoďte k tomu a ani na to nesahejte, raději na to ani moc dlouho nečumte pokud se nám k tomu podaří přiblížit, jinak vás nějaké retardované vajco začne ovládat, jasný?
Šárka: ...Co to kurva je za sračku?
Miles: To tady jako pobíhá nějaký vajíčko jak posranej Cvalda z kocoura v botách nebo co kurva?
Hayley: No jako začne chodit pokud se totálně zhulíš a zfetuješ, že začneš mít z toho halucinace, takže jen ve tvých snech začne ta volovina chodit.
Miles: Okej, ale tohle všechno zní jak z nějaký pohád-

Slyšeli jsme zajímavý zvuky z portálu... Jak kdyby z něj někdo vylezl. Všichni si šli pro zbraně a šli pomalu k tomu portálu, stáli tam Badboyhalo a Skeppy.

Ada: Co tu chcete!?
Skeppy: Nepřišli jsme se rvát, přišli jsme vám dát jenom pozvánku na takovou menší oslavu, info máte ze zadu na pozvánce.

Uvězněni 𝚟 𝚖𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝𝚞 2.0Kde žijí příběhy. Začni objevovat