Další den jsme si všimli, že všichni máme své minecraft skiny, ale to nám bylo jedno, spíš nás zajímalo, jak se dostat zpátky a jak jsme se tady zjevili. Mimochodem, ne, o tom co se stalo večer s holkama jsme nikomu neřekli.
Teena: Kdo nás sem vzal?
Hayley: Asi Dream, ten co vytvořil tenhle server.
Teena: A jak by to udělal?
Miles: V minecraftu můžeš zvát lidi na tvoje servery a whitelistnout toho člověka.
Ada: A proč by to udělal? Však i kdyby nás sem dostal nějakým záhadným způsobem Karl tím jeho kompasem, tak stejně nikdo ani neví, že existujeme.
Teena: Kompas?
Ada: S tím kompasem cestuje v čase.
Monty: Jakoby polemizovat můžeme nad tím i když budeme v tom normálním světě, takže otázka: jak se můžem dostat z tohohle světa pryč?
Miles: End portálem?
Ada: Není náhodou u toho end portálu DreamXD?
Hayley: Jo jo.
Miles: A co podnikneme proti tomu DreamXD?
Hayley: No on je v creativu, takže jakoby nicc proti němu nemůžeme podniknout no.
Teena: A co kdyby jsme na něj zaútočili?
Hayley: No, nic mu udělat nemůžeš a hádám, že kdyby jo, tak by tě asi kicknul ze serveru. A asi nemusím zmiňovat, že si může dělat co chce když je v tom creativu.
Monty: Co kdyby jsme šli zkusit najít diamanty?
Hayley: Okey.
Monty: Tak pojď.
Hayley: Jdu.Šli jsme ven a šli jsme pár bloků dál kopat schody do země. Během kopání mi zavolala... Yolo!
(Mobil)Yolo: Haló?
Hayley: No?
(Mobil)Yolo: Proč jste nešli s námi včera?
Hayley: Protože bagr, čau.
(Mobil)Yolo: Počkej!-
*Típ*
Monty: Kdo to byl?
Hayley: Yolo.
Monty: Aha... A co říkala?
Hayley: Jenom se ptala proč jsme nešli s nimi včera večer.
Monty: Co se stalo večer?
Hayley: Ehh... No... Jenom jsme je potkali v lese. Nic víc. Heh.
Monty: A kdo tam byl další?
Hayley: Elen a Ada.
Monty: Dobře.Po jedné hodině trapného ticha se nám bohužel nepodařilo najít ani jeden diamant, tak jsme to tam jenom osvítili a šli zpátky za ostatními.
Miles: Tak co? Našli ste něco?
Monty: Ne, bohužel.Začlo se stmívat, tak jsme už neplánovali nikam jít. Nicméně Monty si zavolala Adu k sobě.
Monty: Co jste dělali včera večer s Yolo a Elen v lese?
Ada: No.. a co ti řekla Hayley?
Monty: To ti říkat nebudu.
Ada: No možná tam proběhla menší rvačka s pár lidma, ale to byla taková malá blbost co se stala.
Monty: Opravdu? Řekni mi detaily.
Ada: No Hayley někdo zavolal, a když si řekla že nikdo nebude vycházet večer tak jsem řekla že půjdu s ní a ty si pak na to kývla. Když jsem se ptala Hayley kam jsem tak odpověděla, že jdem někam, tak jsem šla a neřešila to. A pak když jsme přišli na místo, tak tam stály nějací lidi a vypadalo to jak kdyby tam hlídali holky, a po chvíli poslaly naším směrem nějaký dvě osoby tak jsme se schovali. To je všechno.
Monty: VÁŽNĚ JE TO VŠECHNO? HMMM.
Ada: Tak fajn. Prostě když přišly blíž k nám tak já jsem udělala omylem nějaký zvuk a někdo z nich mím směrem hodil nůž. No tak Hayley ho sebrala a šla se zas schovat a začala si pískat, pak když přišel někdo tak po něm hodila ten nůž, pak si vzala ten nůž zpátky a sundala tomu člověku masku, tu taky sebrala. A schovala se a dala mi luk a já vystřelila po té první osobě a ona zase hodila nůž po tý druhý. Pak jsme vylezli, protože někdo zařval „Jsou tu!" A pak si začali trochu nadávat všichni, pak se ten jeden napřáhnul, že mi dá pěstí, ale dřív to schytal od Yolo, jo a Hayley mu dala před tím tu masku. Pak co já vím tak potom si ti dva začali nadávat pak menší rvačka mezi nima, pak jí dal ten člověk pěstí a tekla jí trochu krev, tak trochu šla o pár kroků zpátky a vytáhla si ten nůž a pak to přerušila Elen. Pak ten který ho sem trefila já, tak se vzpamatoval a začal tam něco mlít o tom že „on" z toho nebude nadšený a-
Monty: Počkej, počkej. Ona jako někoho zabila?
Ada: Jo, ale to není všechno.
Monty: Tak povídej.
Ada: No pak začal něco mlít zas ten druhej tak do něj někdo kopl asi Hayley nevim, já si povídala s Yolo, ale pak myslím že Elen řekla něco jako že „Tohle není zrovna čas na to aby jsme se tady navzájem zabíjeli." A po menším vyčítání jsme to leavli.
Monty: Okay, takže to docela vysvětluje hodně jako třeba to, že ste přišly jak šupáci.
Monty: Hayley?
Hayley: No?
Monty: Prý máš u sebe super nůž, můžu se podívat?
Hayley: Ne.
Monty: Proč?
Hayley: Protože ne.
Monty: Koukej liška!
Hayley: Kde?
Monty: *vezme si nožík* Takže ona nelhala.
Hayley: Ada ti to vykecala?
Monty: Jo.
Hayley: Takže hádám, že ti řekla i to s tím házením lidem nože do hlav?
Monty: Sice o hlavách se nezmínila, ale jo.
Hayley: Máš k tomu nějaký komentář?
Monty: Vlastně jo, proč si neřekla všem, že byl někdo držen jako rukojmí?
Hayley: Protože... Protože prostě když jdeš někoho "osvobodit" tak nejdeš v pěti lidech.
Monty: A proč si neřekla nám reálný důvod proč si šla ven?
Hayley: Protože kdyby jsem se dlouho nevracela, tak je mi jasný že by jste tam všichni šli.
Monty: A proč si nechtěla aby jsme ti šli třeba pomoc?
Hayley: Představ si kdyby to byly větší hrozby, myslím jako kdyby měli pistole a tyhle věci? Tak se přizabijete jen kvůli mě?
Monty: Tak nám teď slib, že nám nebudeš lhát.
Hayley: Okay
Monty: Hej kam jdeš?
Hayley: Zabít Adélu. ADÉLO!
Ada: Ajajaj.
Hayley: Proč si jí to řekla?!
Ada A proč ne?
Hayley: ...Monty: Mimochodem, nezranil se nikdo večer?
Ada: Ne.
Hayley: Ne- počkej teď nevim.
Ada: Ty vole však máš všude modřiny po ruce.
Hayley: No a? Však ti dementi mají pořezaný ruce, takže tohle je neškodný.
Monty: True, ale modřiny se dělají úplně na random, takže to nemusí být z toho incidentu z večera.
Hayley: Můžeme už o tom přestat mluvit?
Monty: Okay.Když byla úplná tma, jsme šli spát
ČTEŠ
Uvězněni 𝚟 𝚖𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝𝚞 2.0
FantasyAhoj, tato knížka je o tom jak jsem se společně s kamarády ze skupiny RMT dostali z neznámého důvodu do světa minecraftu. Příběh doprovází 5 postav, Teena, Miles, Monty, Ada a Hayley.... Během průběhu mise se dostat zpátky domů je potká hodně záhad...