Po tom zcela nudném dnu se nám stala zajímavá příhoda. No, nicméně, ráno Monty přišla a oznámila, že nám došlo dřevo.
Monty: Čau, hele víte, že nám došlo dřevo?
Ada: A na co ho potřebuješ?
Monty: Budu stavět něco.
Ada: Ok, jdeme se Šárkou pro dřevo-
Teena: Ne, jdeme všichni.
Ada: O_OŠli jsme do lesa a káceli jsme stromy a z ničeho nic Týna uslyšela nějaký šumění.
Teena: Lidi? Taky slyšíte taky ten divný šum?
Ada: Ne- C-Co to děláš?!
Hayley: Ten šum jde slyšet ze země támhle tím směrem a je tichý.
Ada: Hej! Pořád si mi neodpověděla na mojí otázku proč si mě umlčela.
Hayley: Mluvíš až moc nahlas a já přes tebe neslyším ten šum.Šli jsme blíž k zdroji toho zvuku a Ada začala na nás volat.
Ada: Lidi, pojďte sem.
Teena: Co se stalo, že si nás sem okamžitě potřebovala?
Ada: Čumte na tu stopu!
Teena: A co je s ní? No tak tu proběhla koza no a co?
Ada: V TÝHLE VERZI KOZY ANI KOZY NEEXISTUJÍ!
Monty: Hmmm... Tak co to může být? VŠEVĚDE?
Hayley: Nevim, asi hráč se skinem kozla, lamy nebo nějaký podobný chujoviny.
Monty: A kdo by to mohl být třeba?
Hayley: Já nevim... Tak třeba... Tubbo, ehh... Ranboo? Asi i Captain Puffy? Ale myslím teď že i Schlatt.
Monty: Kdo je Schlatt?
Hayley: No... Kdyby to byl Schlatt, tak jsme v prdeli.
Monty: A proč by jsme byly v prdeli?
Hayley: Schlatt byl 15.člen tohohle serveru, myslím že měl i ban dokud nebyly prezidentský volby L'Manbergu. Taky si říkal emperor a přejmenoval L'Manberg na Manberg. Jo... A taky to byl tyranský diktátor.
Monty: Okay... A co znamená to „byl"?
Hayley: No, že by měl být už mrtví.
Monty: Okey, takže by jsme měly být v poho ne?
Ada: Koukejte, v tý zemi je vysílačka a vydává ten šum.
Hayley: Fajn, tak jí vypni a vezmi si jí do kapsy.
Monty: Um.. Jak zjistíme že ten Schlatt není mrtví?
Hayley: No, můžeme to zjistit tak, že by jsme mohly jít do L'Manbergu a jestli není mrtví tak by tam měl být L'Manberg pokud ne tak tam bude obří díra. NEBO by jsme mohly najít takový červený kořeny.
Monty: Takže půjdeme najít ty červený kořeny?
Hayley: Dobře, ale pokud by kolem nás někdo prošel, tak si říkejte podle nametagů, jasný?
Všichni: Mhm.Šli jsme hledat tedy ty červený kořeny a Adéla pustila znovu tu vysílačku, takže to tam šumělo další 4 hodiny dokud jsme nenašly ty červený kořeny. Prostě tam byly červený kořínky co mám k tomu dodat.
Miles: Tohle je jako všechno? Jen rudý kořeny?
Hayley: A co sis představoval, když jsem říkala červený kořeny?
Miles: Nevim... Třeba, že by tu byl i strom.
Hayley: Mimochodem, kdyby vám něco tady někdo nabízel, odmítněte to. Neváhejte, prostě to neberte.
Monty: Dobře, ale proč?
Hayley: Ni, je tady týpek, který se jmenuje Quackity a prý rozdával nebo rozdává takový červeno-černý pokerový žetony s úsměvem, který by měli být údajně prokletý.
Miles: Počkej, ty jako věříš na čáry a tyhle blbosti, děláš si srandu?
Hayley: No... Na čáry nevěřím, ale tady to je celkem pravděpodobný, že ty žetony jsou fakt prokletý, když Dream má u sebe knihu, která dokáže oživovat lidi.
Teena: Ok, takže hádám, že asi půjdeme zpátky, že jo?
Ada: Ty se snad bojíš?
Monty: Ok, je čas nít zpátky-Monty se zadívala na něco. Byla to nějaká osoba s jizvou přes pusu a pravé oko(z jeho pohledu je to levé oko), bílá košile, černá čepice a černý šátek a v ruce sekera.
Monty: Hayley, pojď sem.
Tak jsem k ní šla a viděla toho člověka...
Hayley: Monty?
Monty: No?
Hayley: Musíme jít.
Monty: Proč?
Hayley: To je Quackity...
Monty: Tak co uděláme?
Hayley: Pomalu se otočíme, odejdeme a potom zdrhneme...
ČTEŠ
Uvězněni 𝚟 𝚖𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝𝚞 2.0
FantasyAhoj, tato knížka je o tom jak jsem se společně s kamarády ze skupiny RMT dostali z neznámého důvodu do světa minecraftu. Příběh doprovází 5 postav, Teena, Miles, Monty, Ada a Hayley.... Během průběhu mise se dostat zpátky domů je potká hodně záhad...