2.𝚔𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕𝚊-𝚜𝚝𝚊𝚟𝚎𝚗𝚒 𝚋𝚊𝚜𝚎𝚔𝚢

15 4 3
                                    

Zatím co ostatní si dělali něco svýho, tak já se Šárkou jsme vymýšleli jak uděláme ten vchod.

Monty: Myslíš, že by jsi dokázala udělat ty redstonový piston dveře?
Hayley: Jo, ale potřebuju sticky piston a na ten potřebuju sliz. Takže... Půjde někdo se mnou do jeskyně?
Monty: Tak já půjdu s tebou, stejně se tu nudím.

Šli jsme tedy na výlet do jeskyně a hledali jsme slim, dokud nám po půl hodině nedošlo, že slimové se nespawnují nad úrovní 40, takže jsme kopaly schody dolů do úrovně 40 a hledali ty slimy znova, ale tentokrát na správném místě.

Monty: Hayley, jen zabijem slimy a jdem zpátky, jasný?
Hayley: Jasňačka šéfis.

Když jsme šli dál, tak se za námi spawnul slime a přiběhl i creeper takže bomba. Creeper vybouchnul a ten slime se rozletěl na pět částí. Tak jsme to znovu zabily, opět se to rozdělilo na další části co byly hodně malý a otravný. Tak když se nám to podařilo zlikvidovat, tak jsme získaly sliz a šli za ostatními.

Miles: Tak co, našli ste slimy?
Monty: Překvapivě ano.

Já jsem šla ke crafting tabelu a vykraftila sticky piston, páčku a něco mi chybělo SUPER.

Hayley: Máte někdo u sebe redstone?
Teena: To je ten červený prach?
Hayley: Jo.
Teena: Jak se otevírá inventář?
Miles: Takhle.

Miles ukázal Teeně jak se otevírá inventář.

Teena: Tady.
Hayley: Díky.

Šla jsem k jedný hoře a tam jsem postavila jednoduché redstone dveře. Pod dveřmi jsme vykopali díru a Ada tam potom dala žebříky. A potom jsme kopaly dlouhý tunel. [Asi 39×156 kdyby to někoho zajímalo.]

Monty: Nebude to až moc velký?
Hayley: Ne, protože kdyby jsme tam chtěli něco postavit, tak nebudem aspoň se zdržovat kopáním.
Monty: Okay.

Po 45 minutách kopání se ozvalo:

Monty: Proč tady musí být všude štěrk ty volee?

Po dalších 45 minutách...

Monty: Hele a nestačilo by zatím udělat jen místnost s postelemi a nějaký sklad?
Všichni: Ok.

A po půl hodině jsme byly hotovy.

Ada: Konečně to je hotovým Teď jenom to vydekorovat. A vím kdo je na to dobrý.

Ada se na mě podívala s úsměvem.

Hayley: Fajn.

Tak jsem začala dekorovat ty místnosti a po patnácti minutách to bylo hotové a Ada s Teenou se odněkud vrátil a Teena něco držela.

Ada: Hádejte co jsme našli?
Monty: Nevum, co?
Ada: ✨k y t a r u✨
Monty: Super, čí byla?
Teena: Nšli jsme jí ve vesnici v truhle.
Monty: Okay.

Týna tam chvíli ladila tu kytaru a potim začala hrát píseň s názvem jede šrot od Hustého Wimpiho.

RMT: Jede šrot, jede šrot. Po silnici jede šrot a chce ho předjeti. Jenže ten první šrot nechce lehce kůži dát a začne motor svůj mocně tůrovat. „Co je vole? No na to zapomeň! Nelej tady benzín na oheň. O tom, že mě předjedeš si můžeš nechat zdát, tak se do mě přestaň srát."
Atd..

Začal mi zvonit mobil, byla to Yolo.

Hayley: Dobrý večer vítejte v paranormální společnosti, jak Vám mohu pomoci?
(Mobil) Yolo: ...Co? Hayley přestaň to není vtipný.
Hayley: Co potřebuješ?
(Mobil) Yolo: No... Kde jste?
Hayley: Daleko od vás.
(Mobil) Yolo: To vím taky.
Hayley: Proč se ptáš?
(Mobil) Yolo: No... Tom se ptal kde jste.
Hayley: Tak mu můžeš říct, že ať si hledá vesele dál.
(Mobil) Yolo?: Takže ty mrd- *típ*
Hayley: (Kokot jeden... Hm... Mám se zeptat kde jsou?)

Vy
Kde jste? Potřebujete pomoc?

Yolo
Asi zatím ne, já nevím. Ozvu se kdyby se něco stalo, OK?

Vy
Dobře.

Doufala jsem, že se jim nic nestane, tak jsem šla zpátky za ostatními. V klidu jsem vydržela jenom 30 sekund, protože mi přišla zpráva od Yolo. Napsala mi:

Yolo
Přijď [souřadnice]

Hayley: Jdu na výlet do vesnice, čau!
Monty: Ne, nikdo nepůjde v noci ven, tečka.
Hayley: Jdu.
Ada: Tak půjdu s ní.
Monty: Okay.
Hayley: -_-

Během cesty na nás vybafly pavouci a kostlivci, z nich padlo stringy, oko, kosti a šípy. Tak jsem si vyrobila luk. Byly jsme už na místě, stáli tam Elen a Yolo, ale ještě někdo další. Byly to tři další lidi, měli vlčí masky. Já a Ada jsme se schovali za stromy a křoví.

Ada: Ty masky jsem už někde viděla.
Hayley: Jsou to nějací lidi od Toma. Ty přeběhni-

Ada přeběhla k dalšímu stromu a někdo z těch lidí Ada směrem hodil nůž ona se sice tomu vyhnula, za to já dostala menší infarkt. Já si vzala ten nůž a dala ho do kapsy. Já začala si pískat chvilku a přeběhla jsem k mini hoře, ten člověk přišel ke stromu kde jsem byla a začal se rozhlížet. Já jsem hodila po něm ten nůž a trefila ho tím do hlavy, šla jsem k tomu člověku a sundala mu tu masku, byl to Vojtěch. Vzala jsem si tu masku do ruky.

Hayley: Jeden je mrtvej, dva zbívají
Ada: Dobrá trefa.
Hayley: Díky, já ti dám luk, ty střelíš toho většího, ale nezabij ho a já hodim ten nůž po tom druhým, jasný?
Ada: Okay.
Hayley: Tak 3...2...1...Běž, běž, běž!

Ada střelila toho většího do ramene a já do ruky toho menšího.

Yolo: Jsou tu!

Šla jsem k tomu klukovi a vytáhla jsem ten nůž.

Hayley: Tohle patřilo vašemu drahému kamarádovi.

Dala jsem tu masku na zem, byla trochu od krve, já si uklidila ten nůž a šla k Yolo a Elen.

Hayley: Je vám něco?
Yolo: Ne a díky.
Elen: Vy jste někoho zabili?👀
Hayley: NEeEe.
???: Až se to on dozví tak-

Já jsem ten hlas poznala, a už se nakračoval k Ada málem by jí dal pěstí kdyby ho dřív neschytal od Yolo. Já se přidala a, protože jsem tu osobu z celého srdce nenáviděla, tak jsem mu dala pěstí taky.

???: Vy nejste nic než jen malý ubohý h-
Hayley: Shut the fuck up.

(1:16 je ta super věta)

Tochu jsem ho kopla, trochu jsme se začli tam potom rvát s tím člověkem, tak nás Elen a Yolo oddělili od sebe.

Yolo: Hej, to by snad stačilo ne?
???: ONA SI ZAČALA!
Hayley: Ano! Já si s tímhle začala, vůbec jste tam nenadávali přes hovor a ty sis začal s tímhle.

Ten kluk se pak rozběhl a dal mi pěstí do nosu, trochu mi tekla krev :D. Já jsem o pár kroků šla do zadu a vzala si do ruky ten nůž.

Yolo: Ty vole nic nedělejte, obou dvoum vám teče krev.

Elen mě odtáhla někam daleko ode všech.

Elen: Víš, že není v tuhle chvíli zrovna ideální se zabíjet.
Hayley: Oh promiň... COPAK ONI VÁS TAM NEHLÍDALI JAK NĚJAKÝ VĚZNĚ?!
Elen: Možná že si dělali jen srandu.
Hayley: Hm.

Šli jsme zpátky za ostatními.
A ti dva už vypadaly, že jsou na odchodu.

Hayley: Už jdete? Tak mám vzkaz pro vašeho 'nadřízeného' řekněte mu ať nás laskavě nechá být.

Elen a Yolo šli chvíli s námi, ale pak šli svou cestou. My jsme se vrátili do našeho podzemního úkrytu. Ostatní už spali a Ada šla spát taky, ale já zůstala vzhůru.... Až do dalšího dne.

Uvězněni 𝚟 𝚖𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝𝚞 2.0Kde žijí příběhy. Začni objevovat