kapitola 9.- Terrorist time

5 3 1
                                    

První den byl s nimi normální ale... Jak to už s těmi dvěmi bývá, druhý den měly už problémy...

Teroristka: Proč tu je ten pták?
Hayley: Co je s ním?
Teroristka: Je drzí, lítá si kam chce a bere si co chce!
Šárka: To se dá vyřešit..
Teroristka: Super-
Šárka: Zvykněte si na něj nebo vypadněte.
Teroristka: To ne! Natálo!
Naty: Přestaňte se chovat jako děti.
Hayley: (Kámo... Proč jsem si myslela, že nabídnout jim tady ubytování je skvělý nápad?)
Šárka: Vy dvě se chováte jako děti.
Naty: To teda nejsme.

Mezitím co se ostatní hádali, tak jsem se rozhlížela kolem sebe a všimla jsem si něčeho, nebo spíš... Někoho.
Ta osoba stála na můstku/catwalk, měla zahalený obličej černým šátkem, měla černé oblečení a nějakou brašnu, zírala mi přímo do očí.

Hayley: Šárko... Podívej se, na tom můstku někdo stojí.
Šárka: O čem to mluvíš? Já tam nikoho nevidím.
Hayley: Aha, tak promiň, asi se mi to jen zdálo.
Šárka: Okay.
Ada: Takže tobě už z toho všeho začalo už pěkně strašit ve věži?
Hayley: Hej!
Ada: Lidi, máme tu blázna!
Hayley: Mlč.

Šla jsem nahoru, abych se koukla jestli se ta postava někam neschovala... A já úplně vypustila z hlavy to, že tam je ten nether portál... Kdokoliv se sem může vkrást... Že by ten člověk přišel z toho Nether portálu? Nicméně ta osoba jenom nechala po sobě papírek s nějakými čmárancemi, tak jsem ten papírek vzala a založila do deníku.

Ale, protože nejsem idiot, udělala jsem malý obranný systém, nic drastickýho, jen když někdo projde provázkem asi krok před portálem, tak začne hrát music box.

Dole ale začala poněkud vášnivá debata o tom, jestli by jsme měli někomu říct kde je naše 'sídlo', názor 'měli bychom o tomhle místě' se moc neuchytil, ale názor 'měli bychom ho nechat skrytý' taky nebyl zrovna populární.

Teroristka: A proč by jsme jako nemohli zveřejnit kde se tohle nachází?
Miles: Nemůžeme to říct, viděla si co se stalo před tím, než jste sem dorazili? Ne. Napadli nás. Proto to nesmíme zveřejnit nebo jenom říct přibližně kde se nacházíme.
Hayley: Tak na to jsme měli myslet dřív než jsme postavili ten portál.
Týna: Jakej port- A jooo tam ten portál nahoře... Co s tim má společnýho portál?
Hayley: Portál má dvě strany, v tomhle příradě ta první strana je tady a ta druhá v Netheru. Tím chci říct, tady sice vidět nejsme z vrchu, ale Netheru ano. Tady sice nejsme blízko u L'Manburgu či čeho, ale v Netheru jsou všechny portály u sebe blíž než si můžete myslet. Krom toho... Ty portály svítí, a sice náš portál je v mini jeskyni, ale blízko toho jsou cestičky k ostatním portálům, je jen otázkou času kdy se sem něco nebo spíš někdo vkrade.
Ada: Takže to je ano nebo ne k tomu, aby jsme měli říct i ostatním kde jsme?
Hayley: Ani jedno, jen říkám, že tohle celou tu dobu, svým způsobem, je veřejný.
Týna: Já si myslím, že je lepší nechat tohle místo tajemství a zničit ten portál.
Šárka: A co kdyby jsme nebourali portál, ale zamaskovali ho?
Miles: A co třeba jen pozvat lidi?
Hayley: A vy tu chcete být s cizími lidmi?
Šárka&Týna&Adéla: Ne.
Miles: Jo, byla by sranda.
Hayley: Víš co mi to tu malilinko připomíná?
Šárka: Ne, co?
Hayley: Wakandu.
Šárka: Proč?
Hayley: Lidi tam byly oddáni obraně své vlastní země a nezasahovali do věcí co se dělo venku, místo toho se rozhodli skrýt Wakandu před světem – ze strachu, že kdyby se zapletli a odhalili se, nakonec by to vedlo k napadnutí Wakandy.
Šárka: Jako my se teď bojíme že by to napadli a zdemolovali to tady?
Hayley: Yup.
Naty: Takže, jak to bude?
Hayley: Nic nezveřejňujte... Zničíme portál a když někdo bude potřebovat něco z Netheru, vezme si věci na portál a půjde daleko od tud.
Ada: Proč jste se na to vůbec ptali?
Naty: Chceme poslat fotku někomu kdo chce naší polohu.
Ada: To vůbec nezní sus.
Naty: Je to jenom info pro rodinu kde jsme.
Miles: A vy si myslíte, že vám to uvěří, že, a to nekecám, jsme v minecraftu, čili ve hře?
Teroristka: Ne..
Ada: To by si pak mysleli že patříme do cvokhausu

Uvězněni 𝚟 𝚖𝚒𝚗𝚎𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝𝚞 2.0Kde žijí příběhy. Začni objevovat