❶❹-𝐺𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑟𝑎𝑧𝑦

27 4 1
                                    

Джънгкук отвори бавно очи установявайки, че бе сам в огромното легло. Частта на Джимин бе оправена, сякаш никой не е лягал на нея и това бе самата истина...

Тялото на брюнета отскочи от леглото и закрачи из втория етаж, очаквайки да срещне по-малкия в някоя от стаите, или да чуе шум от долния етаж, но това не се случи. Краката му се затичаха надолу по стълбите обхождайки целия периметър от дома му, но единственото, което завари бе Юнги седнал на масата в кухнята и работещ на лаптопа си.

-Шуга къде е Джимин?-притеснението в гласа му накара Юнги да отдели поглед от монитора за момент.

-Предполагам в самолета.-отвърна монотонно облягайки се на стола.

-Как така самолет? Избягал е?!

-Не бъди глупав, аз го пуснах.-Юнги се изправи и застана пред него.-Предупредих те, че няма да спазвам нарежданията ти винаги, още щом започна да си играеш с чувствата на едно дете!-заяви остро без да отделя поглед от лицето му.

-Не си играя с ничий чувства Шуга! Нямаш право да отнемаш нещо мое, нямаш право да разваляш плановете ми! Ти работиш за мен и си мой подчинен! Как си позволяваш въобще да правиш нещо на своя воля?!-за първи път откакто се познаваха Джънгкук му говореше така сякаш наистина го притежаваше.

От години Юнги бе стоял плътно зад него и го бе измъквал от немислимото, за да може в момента да му се казва, че е една ненужна играчка. Честно казано, държанието на другия не го учуди, познаваше го прекалено добре и знаеше какво се върти в главата му, затова ѝ нямаше да му се остави, преди да отвори очите му.

-Знаеш ли, че аз те измъкнах от психиатрията, че аз им наредих да подменят наркотиците, с които те тъпчеха?! Аз бях човека, който те погреба мамка му, а след това съживи!-Юнги заби пръста си в гърдите му.-Аз съм този, който те предупреди за Техьонг, който откри Джимин навреме, и който принуди Джени да се омъжи за онзи задник Джънгкук. Аз доведох живота ти до здрави основи, след като ти сам го разруши, защото те манипулират с малко ласки и здраво чукане!

-За к--

-Не съм свършил.-отвърна през зъби Юнги прекъсвайки го.-Няма да позволя да си играеш с Джимин. Държиш го от месеци затворен в тази клетка има контакт само с теб и мен и го лъжеш, че си влюбен и искаш бъдеще. Как го гледаш в очите докато си мечтаеш пред теб да е Техьонг и да си му подчинен, правиш същите лигави неща за Джимин, които правеше и за Техьонг! МАМКА МУ ДЖЪНГКУК ОСЪЗНАЙ СЕ!-нервите му бяха на предела си.-Джимин никога няма да преживее случилото се докато не му позволим да диша. Искаш да го използваш, за да съсипеш Техьонг, но знаеш ли колко болка бе изписана на лицето му вчера, знаеш ли че след разговора им Техьонг бе напълно сринат?!

𝐿𝑜𝑣𝑒 𝑡𝒉𝑒𝑚 /𝑉𝑀𝑖𝑛𝐾𝑜𝑜𝑘/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora