Genç hole girdi, içinde bulunduğum odanın kapısını açmaya çalışmaya başladı. Bir dakikanın sonunda kapıyı açtığında karşıma uzun boylu, yirmi yaşlarında, neredeyse çenesine kadar uzanan dalgalı kumral saçlı, açık kahverengi gözlü, düz burunlu, keskin çene hatlı, dolgun dudağa sahip genç bi adam çıktı. "Teşekkür ederim" diye fısıldadım. Rica edercesine kafasını salladı. Sakin ve yavaştı.
Nedense ona baktığımda huzurla dünyanın en güzel denizinde yüzüyormuş gibiydim. Yerde bileklikten kopma boncuklar vardı. "İyi misin" diye sordu. "Artık iyiyim" dediğim sırada sekreterle Aykan'ın merdivenden inme sesleri gelmeye başladı. Adam bi an da önünde vazo olan pencereyi açtı ve önünde dikilerek "ben ne yaparsam uy" dedi, kafamı salladım.
Geldiler ve bi anda sekreter "napıyorsun sen!" Diyerek beni kolumdan çekiştirmeye başladı. Suratına bi tokat yapıştırdım. aslında beni buraya kapatmalarında çokta önlem almadıklarını anladım. Sekterer kolumdan sıkıca tuttu. Aykan kumral saçlıyı ittirip ağzını araladı "ne işin var burada?" "Senin gibi ufak bi işim var" dedi iğneleyici şekilde kumral saçlı. Bir an da dövusmeye başladılar. benim hâlâ başım dönüyordu ve olanlardan dolayi stresliydim. Kumral saçlı bana göz kırptı ve gitgide Aykan'ı odanın içine sokuyordu. Kumral saçlı Aykan'ı duvara yapıştırdı ve yanağına bi yumruk geçirdi. Sekreter kız şaşkın hâl de olanları izliyordu, korkuyordu. Odanın içinden kumral saçlı parmağıyla kızın cebini işaret etti. Ne demek istediğini anladım. Bi an da ellerimi kaldırdım "tamam teslim oluyorum"
Kız şaşırıp kaldığında içeride dövüşüyorlardı. Kızın yavaşça arkasına geçip boynunda ki akapuntur,bayılmasını sağlayan bölgelere elimle sıkıca bastırmaya başladım, kaçmaya çalıştı ama Bayılıp yere düştü. Onu teslimim diye kandırmıştım. hızlıca cebini aradım ve anahtar cebindeydi. Çok salaktılar. Anahtarı aldım ve kapının eşiğine geçtim. Kumral saçlı beni görünce gülümsedi,
Aykan o boşlukta bi yumruk geçirdi. Kumral saçlı elini moraran yanağına koydu, yumruk atacakken hızla pencerenin önünde ki vazoyu alıp "baban haklıymış senden bir bok olmazmış" deyip Aykan'ın kafasına geçirdim ve bayılıp yere düştü. Kumral saçlı "İyi misin?" diyerek nefes nefese yanıma geldi. Kafamı salladım. kumral saçlı anahtarı alıp Aykan'ı odaya kilitleyip cebine koyduğu sırada kız ayılmaya başladı. Bayıltma yöntemini ergenlikte kuzenlerimle
eğlencesine yapıyorduk, insanı on saniye bayık şekilde tutuyordu. Süre dolmuştu... yavaşça kalkıp beni kollarımdan sarsmaya başladığı sırada kumral saçlı kızı kolundan ittirip elimden yavaşça çekiştirip, açık pencerenin önünde getirdi ve "bir İki üç" dedikten sonra bir an da camdan atladık.Bodrum kat olduğu için zorlanmamıştık. Yerle az mesafe vardı. kız camdan doğru beni kolumdan yakalayıp çekiştirmeye başladı. "Kaçmayın" dediği sırada kızı hızla yan duvara ittirdiğimde kafasını çarptı.
Gücüm odada yoktu mayışıktım ama şimdi biraz toparlamıştım.Sokağa çıkıp arkamıza baktığımızda kız koşarak arkamızdan geliyordu. "Geliyor" dedim "Çok hızlı koşmamız lazım, kızı odaya kitleyemeye vaktim olmadı" dedi ve semtin ıssızlığında güneş batarken sokalarca koştuk. Caddeye vardık. sokaklardan birine girdiğimizde kız çoktan izimizi kaybetmişti.
Arabaların geçtiği caddeye atlayacakken elimden tuttu ve cadde de kornaya basan arabaları geçerek koşmaya başladık. Kaldırıma geçtiğimizde elimi bıraktı ve soluklanmaya başladı. Nefes nefeseydim. Arabamı kliniğe yakın bi sokağa park ettiğim aklıma geldi derin bi iç çektim. "bayıltma yöntemi iyiydi" dedi arkada ki binanın duvarına yasalanırken. "küçükken yapardım"dedim bi süre öylece durduk. Rüzgar saçlarımı savurken nefesim kendine gelmişti.
Kumral saçlı ağzına bir sigara yerleştirdi ve ateşlenirdi içine çekti. Stresten başım dönüyordu, az önce yaşadıklarım çok garipti, "sen iyi misin?" Diye sordu, "iyiyim" dedim "sen iyi misin" diye sordum kafasını salladı. "Bir aydır gittiğim psikiyatrist manyak çıktı" dedi "manyaktan ziyade salaklar-ki kolay şekilde kaçabildik" "aslında salaktan 'ziyade' böyle bi şey olabileceğine ihtimal vermemişlerdir" dedi ve sigarasından birkaç yudum aldı. "Erken geldiğim bir işe yaradı. hep geç kalıyordum" "gerçekten çok iyi oldu" dedim. Sigara içerken suratını inceledim tıraşlanmış
sakalıyla, rüzgarda uçuşan dalgalı saçıyla gayet yakışıklıydı ve karakter olarak olgun gibiydi. "Adın ne" diye sordum. "çok mu lazım" dedi ruhsuzca. kafamı hafifçe gülümseyerek salladım "Kayra" yola bakarken hâlâ şefaf şeylerin uçuştuğun görüyodum. "Senin ne" "Elis" kafasını sallayarak "çok güzel bi anlamım var ismi bu,nerede duysam tanırım" gülümsedim . Az önce yaşadığım garip şeylere rağmen gülümsedim. "anlamı değerli bir taş, güzel
kokulu bir çiçek" kafasını salladı ve sigarayı yere fırlattı. Soğuk ve ifadesiz duruyordu. Artık gitme vaktimin geldiğini düşündüm, çok yorgundum ama bi yandanda Kayra'nın yanında bi yüz gün kalmak istiyordum, tanımadığım birinin... Teşekkür edecekken sarı sarman bi kedi geldi ve ayağıma sürtünmeye başladı. Eğilip sevmeye başladığım da aklıma Kayra'ya saçından ötürü sarman dense güzel olacağı geldi. Kayra'da eğildi ve hafifçe kediye dokunduğunda "napacaksın" diye sordu
"onları hapse attıracağım" "bu o kadar kolay değil, ama umarım." "Umrumda değil yapacağım" dedim hırsla. Ayağa doğruldum. Çok stresli ve yorgundum. "Her şey için, bana kaçmamda yardım ettiğin için çok teşekkür ederim" "Aykan kadar ufak bi salakla uğraştım o kadar, seni öyle bırakamazdım" "senden tek istediğim mahkeme de bana şahitlik yapman" kısık gözleriyle bana baktı "tamam" dedi. Başarabileceğime tam inanmıyor gibiydi.
"Karakola gidiyorum ben. Hoşça kal" adım atarken kolumdan yavaşça tuttu "eve mi gideceksin sonra" "evet" kaşlarını çatarak "hayır, sen şu an onların saklamak istediği bir suçsun. Peşine düşecekler, belki ıp adresinden bulabilirler" "Napacağım ki" "benim evimde kalmalısın" şaşkınlıkla suratına bakakaldım.
Okuduğunuz için teşekkür ederim:) umarım beğenmişsinizdir.Ben hikayenin bi yandan psikolojik olarak insanlara bir şey katmasını istediğim için betimlemelerim bu yönde ve olacak. Saçma cringe badboy wattpad hikayeleri gibi olmayacak ve bir sonra ki bölüm bomba gibi olacak. Yorum yapmayı unutmayın, kendinize iyi bakın,hoşçakaliiin:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüz Yüze
AksiGarip bir psikiyatrist ve kabuslarla boğulan bir kız... Elis'in tekrarlayan kabusu yüzünden gittiği psikiyatrist garip biri çıkacaktır, gerçek yüzünü gördükten sonra yaşadıklarını konu almaktadır