Nový ľudia

241 6 0
                                    


,,Môžme ísť?"
Už som robila posledné úpravy na svojom makeupe. Obliekla som si šaty. Áno som ten typ dievčaťa, ktoré rado nosí šaty. Boli obtiahnuté ružové na ramienkach. Nie nie som žiadna Barbie ale mám rada šaty a aj ružovú čierne som si dať nechcela a aj tak sú tieto moje obľúbené. Pekne mi vystihujú moju štíhlu postavu.
,,Áno počkaj ešte sa obujem."hovorila som keď som si vyťahovala moje Nike botasky. Áno hádam nebudem chodiť v lodičkách. Určite nie to sa dialo iba pri výnimočných situáciách. Šaty áno ale podpätky nie. Zaujímavé ja viem. Zišla som dole po schodoch už úplne prípravena odísť. ,,To je určite kvôli tomu chlapcovi však?"áno nasledoval hneď za tým úškrn.
S otcom som mala veľmi dobrý vzťah takže rozprávať sa s ním o nejakých veciach nebol problém.
,,Nie však ani neviem ako vyzerá čo keď bude nižší odomna to nebude môj typ."povedala som znechutene.
Tatino sa zasmial. ,,Mali by sme už asi ísť lebo budeme meškať."
,,Dobrý nápad."povedala som rýchlo.

Zazvonili sme na zvonček a čakali. Bol to podobný dom ako sme mali my. Možno trošku väčší nie oveľa. Vo dverách sa objavila postava muža. Podľa pozdravov, ktoré si vymenili to musel byť jeho starý známy. Otvoril nám bránu a mi sme vošli dňu. Privítal nás už aj zo svojou manželkou.
,,Tak rád ťa opäť vidím Ward!"povedal natesene môj otec.
,,Aj ja teba vyzeráš úplne inak James!"
Aha takže Ward. Super už sa s ním nemusím ani predstavovať.
,, Ty musíš byť Bella. Keď som telefonoval s tvojim otcom počul som iba samé chvály."podal mi ruku na zoznámenie.
Ruku som prijala a podala mu tú svoju.
,,Áno Bella teší ma."povedala som až príliš milo.
,,A jasne ja som Ward."
Teraz mi zas podávala ruku jeho žena.
Aspoň teda myslím s eto je jeho žena.
,,Ja som Rose manželka Warda."povedala.
Vydýchla som si že moje pochybnosti boli úplne zbytočne. ,,Bella."zas až moc milo povedané.
Môj otec sa predstavil tiež keďže ju nepoznal. Výborné takže zoznamovanie je za nami. Vlastne nie. Majú deti bože Bella zapni už mozog konečne. Vošli sme do domu. Naozaj bol až moc podobný tomu nášmu možno ti stávajú také isté domy. Videla som ako v obývačke sedeli ľudia. Asi ich deti. Majú tri deti? To mi nikto nepovedal. Ward ich zavolal nech sa idú predstaviť. Prvé pribehlo dievča mohlo mať tak 13-14 rokov viac nie.
Hneď mi podávala ruku a predstavila sa.
,,Ahoj ja som Wheezie môžme byť kamarátky ak chces." Úplne zlaté dievča.
,,Ahoj ja som Bella a jasne môžme."usmiala som sa na ňu milo.
Za ňou išlo ďalšie dievča a myslím že to je sarah. o môj bože je úplne krásna cítim sa trápne že tu vôbec som.
,,Ahooj ja som Sarah. Ty si Bella ak sa nemýlim."možno by ste od nej čakali že bude namyslená a že bude tu milú iba predstierať ale bola naozaj dobrá a mial na prvý pohľad.
,,Áno Bella teší ma."hneď na to sme sa objali.
Posledný pán na holenie prichádza a potom koniec zoznamovania. Dnes to už je prehnané zoznamovanie.
,,Rafe buď milý." Počula som ako mu šepká Rose.
,, Čau som rafe ale to už asi vieš."
,,Ahoj ja som Bella. Teší ma."povedala som trošku v strese priznávam.
,,Aj mňa neskutočne."povedal ironicky.

Sedím so Sarah v izbe po Tom čo sme sa najedli.
,,Počúvaj nešla by si so mnou za kamarátmi?"zrazu sa spýtala úplne od témy.
,,Kamaráti? To znamená ďalšie zoznamovanie. Bože ja to tak neznášam."
Sarah sa zasmiala. ,,Neboj sa sú úplne v pohode jedno je môj frajer a ostatný by sa ti tiež páčili. Viem to a ja ty im."
,,Nemám na výber."zasmiali sme sa.
,,Tak poďme teda a rýchlo."

,,Sme tu!"zakričala Sarah na čele auto.
Až som sa zľakla. Bola to oveľa menšia chatka taká schátrana by som až povedala. Ale neriešila som to.
Vystúpili sme s auta a vošli dnu.
Sarah zas zakričala,,sme tu."s tým rozdielom že teraz som sa nezľakla ja ale oni. Sedeli tam jedno veľmi pekne dievča a traja chlapci. Všetci boli celkom pekný to s amusi nechať.
,,Takže mám hosťa toto je Bella. Je tu nová a napadlo mi že by mohla byť v našej parte čo vy na to?"
,,Myslím že hej."ozvalo sa z každej strany.
,,Ja som kiara ale volaj ma Kie."usmiala sa.
,,Ja som Pope a rozmýšľam tu z všetkých."
,,Ja som John a to je celé a chodím so Sarah."usmiala som sa na Sarah.
,, A najlepšie nakoniec som JJ. A to je o mne úplne celé."žmurkol na mňa.
,,Super takže už sa všetci poznáme a môžme sa začať baviť."zakričala Sarah.

Bola som trošku pripita ale nie opitá. Stále som sa vedela kontrolovať. Takže som všetko úplne v pohode zvládla. Skoro všetko. So. Sarah sme sa rozhodli už ísť domov boli sme trošku unavené. ,,Počúvaj Bella nechceš u nás dnes prespať?"len tak sa ma spýtala Sarah. Páčil sa mi ten nápad tam spat veď je dobré si nájsť kamarátov tak rýchlo nie. ,,Jasne spýtam sa ocka ale myslím že bude súhlasiť."

,,Ahojte" zakričala sme obe z chodby.
,,Ahojte! Nejako skoro ste dnes prišli." Neviem čo si predstavujú pod pojmom skoro ale 1 hodina ráno určite nie je až tak skoro.
,,Tati? So Sarah sme dostali taký skvelý nápad vieš. Tak sa ťa pýtam či by som tu dnes nemohla spať ak to teda vyhovuje aj vám."pozrela som sa najprv na ocka a potom na Warda a Rose.
,,Jasne že môžeš naše súhlasy máš a myslím že aj tvoj otec nebude proti."
Pozrela som sa znova na ocka so psími očami. ,,Dobre môžeš."povedal kľudne.
So Sarah sme poskočili a objali sa.
,,Tak poď hore."
Nasledovala som sarah lebo v ich dome som sa ešte nevyznala. Prišli sme do jej izby a ona mi požičala nejaké šortky a tričko na spanie. Ak mám byť úprimná nebol to úplne tričko bol to skôr top. Ale nevadí nosila som ich často takže som bola zvyknutá.
,,Takže spravil niekto na teba dojem? Či už to bol môj brat alebo JJ?"spýtala sa.
Nevedela som a asi som ani nechcela odpovedať.
,,JJ je fajn a milý ale neviem. A tvoj brat nemala som možnosť ho spoznať aspoň tak ako JJ."povedala som
,,Môj brat nie je moc pre teba teda aspoň myslím je taký ako to povedať moc neslušný."zasmiala sa.
V mojej hlave bola jediná otázka prečo je moja hlava plná rafa keď k nemu nič necítim. Alebo teda myslím si to. Zas som moc premýšľala a neodpovedala na otázky. Vlastne som Sarah vôbec nevnímala.
,,Haloo! Si tu?"trochu vyšším tónom povedala Sarah.
To ma aspoň trochu vytrhlo z mojich myšlienok.
,,Hej hej. Čo si hovorila?"spýtala som sa dúfajúc že si nevšimla ako som sa zamyslela.
,,No že ako to vidíš s mojím bratom chces sa s ním zblížiť alebo ho nechceš ani vidieť?"túto otázku som nečakala. Naozaj ma prekvapila. ale dopovedať som musela.
,,Že si to ty tak ti to poviem. Vieš na tvojom bratovi je niečo zvláštne. Neviem čo to je ale kvôli tej veci ho mám plnú hlavu. Stále mi myšlienky utekajú za ním a ja neviem prečo."dostala som zo seba von.
,, Fíha! Ty si sa zaľúbila do môjho brata? Tak to ti gratulujem to sa nepodarilo veľa ľuďom. A úprimne veľa šťastia. On neviem vyjadriť pocity len tak."
,,Nie nie. Zamilovaná nie je to správne slovo podľa mňa. Veď ho ani nepoznám."
,,Veď to je dobre. To buď rada."
,,Moc mi nepomahas."povedala som.
,,Ináč mohla by som ísť do sprchy?"spýtala som sa.
,,Jasne pod ukážem ti kúpeľňu."
,,Tak tu máš uterák tu je šampón a kondicionér a ešte sprchový gél."
,,Ďakujem naozaj."poďakovala som za jej ochotnost.
,,V pohode. Dobre ja idem."

Výborne. Sprchovanie mi netrvalo tak dlho ako zvyčajne. Obliekla som si na seba oblečenie čo mi dala Sarah.
So Sarah sme mali podobne postavy takže mi to úplne sadlo. Vybrala som sa do Sarah izby aj keď som presne nevedela kde sa nachádza. Videla som dvere a z jedných išlo svetlo. Dúfala som že to je izba ktorú hľadam a bude tam osoba menom Sarah.



Takže ďalšia časť ,ma nejakych 1367 slov dúfam že vás to baví tí čo to čítate.
Dobre paaa.
Ľúbim vás.

Till Death Do Us Apart// Rafe CameronWhere stories live. Discover now