Trošku sa to zamotáva

198 5 4
                                    

,,Bella vstávaj!!"zakričal na mňa otec.
,,Aaaa!"zľakla som sa. Snívalo sa mi niečo veľmi pekne a on ma zobudil. Naozaj niečo hrozné.
,,Preboha si v poriadku?"opýtal sa ma keď videl že ležím na zemi.
,,Áno len som sa zľakla a nejako som asi neudržala rovnováhu a padla som."jemne som sa zasmiala.
,,Ty si nemehlo."otec ma práve teraz vysmial. Super. Skvelé.
,,Dobre chcel som ti len povedať že dnes budem u Cameronovcov. Máme niečo dôležité prebrať tak tam budem skoro celý deň. Keby niečo chces tak tam príd. Nebudem mať čas na to aby som ti etse aj telefon zdvíhal."povedal otec
,,Dobre dobre. Asi nebudem nič potrebovať."

Včera som sa s rafom nedohodla či sa stretneme alebo nie. Možno by bolo dobré to využiť. Alebo ísť aspoň za Sarah.
,,Tati?"
,, Áno?"
,,Prosím opýtaj sa či tam je Sarah neodpisuje mi. Aspoň to mi daj vedieť."
,,Jasne dám. To ti etse zavolám."
,,Oki ďakujem."

Pred chvíľou som dovolala s otcom. Sarah nie je doma. Ževraj spala u Johna. Super. Asi preto mi neodpisuje. Dnes sa budem asi veľmi nudiť. Nevadí pozriem si niečo na netflixe. Hneď na to ako som si sadla som počula zvoniť zvonček. Naozaj prave teraz? Postavila som a išla k dverám. Otvorila som ich a videla že pri bráne stal pán dokonalý. Áno prekvapilo ma že Rafe je tu.
,,Ahooj!"
,,Ahoj! Čo tu robíš?" Ak hľadáš môjho otca je u vás."
,,Nie nie. Prišiel som za tebou. Teda ak môžem ísť dnu."
,,Jasne pod. Akurát som si hovorila že si pozriem niečo na netflixe. Pridáš sa?"
,,To si ujsť nenechám. A ty si chcela niečo pozerať bezo mňa? Mala by si sa hanbiť."
,,Nevedela som či si doma. Ževraj Sarah je u Johna tak som si myslela že si s ňou."
,,To určite. Ja sa s nimi nebavím. Nemám to za potrebu."
,,Prečo veď sú celkom milí."
,,Mňa to nezaujíma. Zaujímas má práve teraz len ty."


Sarah pohľad

Včera sme to trošku ale fakt iba trošku prehnali s alkoholom. Takže sme všetci ešte spali. Až na mňa. Som hore asi tak 15 minút a čakám kto sa zobudí ďalší no stále nič. A preto mi to nedá.
,,Dobre ranooo!"zakričala som tak že ma museli počuť až ku nám domov.
,,Sarah  prestaň sníva sa mi pekný sen."povedal Jj.
,,A o čom je?"
,,To ťa nemusí zaujímať."a nasledoval jeho úsmev. Fakt by ma zaujímalo čo sa mu sníva. No na to sa všetci začali prebúdzať.
,,Tak pomohlo to. Pomôžete mi prosím z jj dostať o čom sníva?"spýtala som sa s nádejou.
,, Samozrejme."všetci naraz povedali.
,,Nechajte na spať a potom vám to poviem."
,,Nie teraz. Nemáme toľko času."
,,Dobre kľud." Jj si sadol a otvoril oči. Konečne sme ho dostali aspoň trochu von zo spánku.
,,Povieš nám to už?"
,,Snívalo sa mi o bel- vlastne nie.
No-o však viete."
,,No nie nevieme."
,,Tebe sa snívalo o Belle?"zviskla som.
,,Áno teda nie. Možno."poskarabal sa po hlave.
,,Vedela som to."
,,Počkať čo? Čo mi ušlo?"opýtal sa Pope.
,,Ale nič len mám taký pocit že jj sa zamiloval."
,,Určite nie. To nie je možné."
,,Ako myslíš."
,,Ináč keď už tak Bellu spomíname kde vlastne je?"spýtala sa Kie.
,,Neviem. Včera bola celý deň vonku. A dnes už neviem."
,,S kým? Nepísala ti?"spýtal sa zvedavo jj.
,,S mojím bratom. Áno ja viem ale neodcudzujte ju. Proste ho ešte nepozná.
Pozrem telefón či mi nepísala."
,,Ona chodí von s ním? A kde je teraz dúfam že jej nič nespravil."
,,Neboj sa. Správa sa k nej ako k princeznej."
,,Tomu moc neverím."
,,Písala mi!"vykríkla som radostne.
,, A čo ti napísala?"
,,No že včera to bolo úplne dokonalé že boli na pláži spravili si aj piknik a že sa kúpali. Teraz je s ním. Poslala mi fotku pozrite."

 ,,Prečo je s ním a nie s nami?",,Lebo do noci bola s ním vonku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Prečo je s ním a nie s nami?"
,,Lebo do noci bola s ním vonku. A to som bola už tu."vysvetlila som
,,Ale vyzerajú spolu zlatí"povedala Kie.
,,Určite nie. Podľa mňa sa k sebe nehodia. On nie je pre ňu vhodný. Nezaslúži si ju."namietal jj.
,,Jj nežiarli. Pozna sa s ním lepšie ako s tebou tak čo od nej čakáš? Že keď ťa uvidí tak ti skočí do náručia a povie ti že ťa miluje?"
,,Nie ale-"
,,Čo ale? Žiadne ale. Nenamietaj. Musíš sa s ňou najprv zoznámiť a potom môžeš niečo hovoriť."
,,Dobre nehadajte sa."zastavil našu "hádku" jb.
,,My sme sa nehádali."vysvetlila som.

Bella pohlad

,,Dáš si niečo na jedenie?"spýtala som sa.
,,Áno."
,,A čo si prosíš?"
,,Predsa teba."
,,Prestaň už s týmto. Normálne sa ťa pýtam či niečo chces. Ako mi môžeš lichotiť keď sa poznáme pár dní. Veď ma este ani nepoznáš."
,,Myslím že ťa poznám najlepšie zatiaľ z ľudí s ktorými sa bavíš."
,,To je síce pravda ale-"nestihla som dopovedať.
,,Dobre ticho už. Mám ťa naozaj rád a ty to musíš pochopiť dobre? Už nechcem nič počuť ohľadom toho."
,,Áno pane."
,,A ty prestaň s týmto."
,,Áno pane!"povedala som si so smiechom. No keď som videla že sa už stavia začala som utekať. Neviem ani kde ale utekala som. A dosť rýchlo. Schovala som sa pod posteľ. Prvé miesto ktoré mi napadlo. Bola tam menšia medzera takže by s stáde on prepchat nemal. Teda aspoň dúfam.
,,Vylez. Nič ti nespravím."
,,Dobre dobre idem už."vyšla som zpod postele. Zhodil má na posteľ a začal ma šteklit. Myslela som že ma ustekli k smrti. No zrazu prestal. Bol nado mnou a pozeral sa mi priamo do očí. Ak nevyužije už túto príležitosť ďalšiu šancu mu už na to nedám. Začal sa pomaly približovať k mojim perám. Z ničoho nič iba povedal.
,,Ja som ti hovoril že ja dnes je deň."
A hneď potom čo to dopovedal ma pobozkal. Áno stalo sa to. Stále tomu neverím ale stali sa to. Bol to úžasný pocit no obom nám už začal dochádzať kyslík tak sme sa od seba odtrhli.
,,Fuha nečakal som že s a budeš tak dobre bozkávať po Tom čo si mi hovorila že nemáš moc skúsenosti."
,,Skúsenosti mám. Zas má nepodcenuj áno?"
,,Okey Okey veď kľud."
,,Veď ja som kľudná."
,,Mám ťa naozaj veľmi rád."ľahol si pri mna a objal ma. Automatický som sa otočila tvarou k nemu.
,,Aj aj teba."
,,Ale ja teba viac."

Ahojteee takže ďalšia časť až tak sa Mia si nepáči nevedela som poriadne čo mám písať preto je taká kratšia ale dúfam že vás pobaví a bude sa vám páčiť ahojteee.
Ľúbim vás<3


Till Death Do Us Apart// Rafe CameronWhere stories live. Discover now