Rafe
,,Rafe počkaj volá mi otec."hovorila mi Bella keď som ju objímal okolo pásu.
,,Aké počkaj?"
,,Na dobre sa dlho čaká."povedala.,,Ahoj tati."
,,Ahoj srdiečko. No čo ako sa máš? Všetko v poriadku? "
,,Áno áno. Nemusíš sa báť. Rafe sa o mňa pekne stará."
,,To som rad že ste si taký blízky. Ja som ti to aj hovoril. Ináč čo by si chcela na narodky?"
,,Ja neviem."
,,No ja niečo pekné vymyslím. O pár dní som doma. Budem ti volať keď budem už v okolí nášho domu. Ahoj!"nestihla som sa mu ani ozdraviť a už ma zrušil.,,Kedy máš narodky?"
,,Zachvilu prečo?"
,,Kedy?"
,,Za týždeň."
,, Čo? Veď to je zachvilu. Nemohla si skorej povedat?"
,,Veď si sa nepýtal."
,,ale také podstatné veci mi musíš hovoriť."
,,Koľko je hodín?"opýtala sa.
,,19:00. Presne."
,, Čo? Veď chces ísť na tú párty či čo. Ešte nie som ani oblečená. Ani namaľovaná ani nič."
,,Kľud bože. Nestresuj hlavne. Nemáš prečo veď na párty sa nechodí na čas. Prídeš kedy chces."
,,Dobre ale nechceš tam asi prísť o jednej ráno však?"
,,To zas nie to už tu budem s tebou."
,,Ako vieš?"
,,Ježiško mi povedal."
,,No nič idem sa chystať."Bella
Postavila som a smerovala ku skrini. Zachovajú pokoj Bella. Nebude lepšie keď sa najprv oblečiem? Alebo mám si najprv spraviť makeup? Dobre najprv makeup.
Išla som pri svoj makeup stolík. Nebudem si robiť nejaký veľký makeup. To vôbec. Iba taký prirodzený. Takže vidím to na maskaru,lesk na pery,linky a upraviť obočie. To bude celé. A bude to krásne. Možno si linky ani nespravím. Ešte uvidím.
,,Vies o Tom že si krásna aj bez hentoho."povedal Rafe. Otočila som sa na neho pripravená mu niečo povedat ale on ma predbehol.
,,Nie žiadne ale. Načo si to dávaš? Veď ideme nachvíľu von. A bude tam tma. A potom keď sem prídeme pokedy sa odmalujes ja aj zaspím." V pláne som mala mu povedať niečo iné ale nakoniec som is to rozmyslela. Povedala som mu jendu vetu. V poslednej dobe moju obľúbenú.
,,Na dobre sa dlho čaká."táto jedna veta ho vždy zaskočí. Možno to bude tým že ju používa on a nie ja. No ale karty sa vymenili. Bohužiaľ je to tak.
Keď som mala hotový makeup. Tak som si iba rozcesala vlasy. Nechala som ich rozpustené a viac sa o ne nezaujímala.
Dobre a teraz oblečenie. Prišla som pri skriňu a hladala niečo pekné. Na rifle je teplo. A kraťasy si nedám. Takže šaty. To bolo rýchlejsie než som čakala. Dobre. Teraz ktoré ale?
,,Rafeeee!"
,,Áno?"Rafe hneď spozornel.
,,Ja len že ktoré šaty si mám obliecť?"
,,Chces si dávať šaty? A ja sa tam mám o teba akoze biť? Akoze ja som sa dnes biť nechcel ale. Nevadí mi to."
,,Prečo by si sa bil?"
,,Videla si sa v šatách? Ja som ťa videl raz. A stačilo mi to úplne dostatočne."
,, Zlaté. A vlastne. Nemusíš mi vyberať šaty. Už som si vybrala. Aj sama"
,,Bojím sa."
,,Idme sa obliecť a ukážem sa ti v nich."
,,Nemôžem ti pomôcť?"
,,Tieto šaty sú dosť komplikované aj pre mňa. Nie ešte pre teba ktorý nevedel zapnúť ani podprsenku."
,,Bože môj. Tak sa iba predomnou obleč."
,,Nie. Moje posledné slovo."
(Vyberte si kľudne akékoľvek šaty. Ja vám sme dňa inšpiráciu ktoré sa mne páčia. Ak viete kto je maddy z Euphorie tak jej čierne šaty. Ak neviete dňa ich sem).
YOU ARE READING
Till Death Do Us Apart// Rafe Cameron
RomanceVolám sa Bella a mám 17 zachvilu 18. S tatinom sa sťahujeme do Outer Banks. Má tam nejakých známych a ja tam musím ísť s ním opustiť mojich kamarátov a školu. Ja viem hrozne ale sľúbil mi že sa tam určite zabavím s ostatnými deckami. ! gramatické c...