Ybden merabalar.
Nasılsınız bakalım?
Keyifli okumalar.
*************************************
Finney büyük kalabalığa doğru koşmaya başladı, Robin etrafta yoktu ve hiç bir yerde bulamamıştı. Bunun tek bir anlamı olabilirdi. Etrafa toplanmış tezaürat yapan kişileri teker teker iterek en öne çıktı, yanılmamıştı. Robin Moose'u neredeyse alaşağı ediyordu, her anlamda. Moose, Robin'e vurmaya çalışıyordu, Robin ise çevik hamlelerle kaçarak sert darbeler indiriyordu. Aniden bir çocuk kalabalığın arasından çıkarak Robin'i kollarından yakalamıştı, daha sonra kollarını kilitleyerek kullanamamasını sağlamıştı.
Robin ne kadar çabalarsa çabalasın, kurtulamıyordu. O sırada Moose da kendine gelmişti, toparlanarak burnundan akan kanı sildi ve Robin'e yaklaştı. Sert bir şekilde geçirmişti karnına, Robin ise nefes alamamıştı. Öne doğru eğildikten sonra kendini toparlayarak sert bakışlarını yerden kaldırarak Moose'a doğru birkaç adım gitmeyi denedi, ama onu tutan çocuk buna izin vermemiş, sert bir şekilde çekerek inlemesine sebep olmuştu.
Moose Robin'in yüzüne vurmuştu bu sefer, dudağını patlatmıştı. Finney o ana kadar donmuş gibiydi, tamamen oraya odaklanmıştı. Ama Moose Robin'e ikinci kere vurduğu zaman kendine gelmişti. Kalabalığın arasından sıyrılarak Moose'a doğru koşmaya başlamıştı. "Moose!" Moose arkasını dönünce sert bir şekilde yumruğunu tam suratının ortasına geçirmişti. Moose bir kaç adım gerileyerek afallamıştı, ama kendine geldiği zaman "Derini yüzüp kendime kıyafet yapacağım!" diye bağırmıştı.
Finney kendinden emin bir şekilde "O zaman yap." dedi. Sırıtarak ekledi "Eğer korkmuyorsan tabi." Robin'e baktığı zaman Robin ona hayranlıkla gülümsüyordu. Yan bir şekilde sırıtıp göz kırptı. Moose yumruğunu havaya kaldırarak Finney'e doğru koştu, Finney son anda eğildi ve darbeden kurtuldu. Az önce Robin için tezahürat yapan herkes Finney göründüğü zaman ona yapmaya başlamıştı bile.
Moose eğildiği yerden kafasını şaşkınlıkla kaldırıp Finnney'e baktı. Finney yüzünün tam ortasına tekmeyi geçirmişti. Moose iki katı sinirli bir şekilde kalkıp Finney'e doğru koştu, Finney yana çekilip çelme taktı ve yere düşmesini sağladı. Yerdeki Moose'un karnına tekme attı birkaç kez. Kalkıp Robin'e baktı, gururlu ve hayran bakışlarla bakıyordu ona. Moose ayaklanmaya başlayınca Finney tekrar pozisyon aldı, anlaşılan Moose dayanıklılık geliştirmişti.
Robin kafasını kalabalığa çevirdi, iki çocuk oradan çıkıp Finney'e doğru koşmaya başlamışlardı. "Oh, ben varken olmaz." Robin kendi kendine mırıldanıp arkasındaki çocuğun burnuna kafasını geçirmişti, daha sonra dirseğini karnına, çocuk anında yere yığılmıştı.
Yerdeki çocuğu boş verip Finney'e doğru koşmaya başlamıştı. "Finn! Arkanda!" Finney anında arkasını dönerek darbeden kaçınmış, çocuğun elini tutarak ters çevirmiş ve ittirmişti. Tezahürat yapan herkes'den daha yüksek sesler çıkarken Finney arkasını dönüp Robin'e baktı, bir çocuğu yere devirmiş, yüzünü yumrukluyordu. "Robin!" Robin'i çocuğun üstünden alıp yüzüne baktı, parmak boğumları mahvolmuştu.
"Hadi Robin!" Robin kafasını salladı nefes nefese. Kalabalık onların adını haykırmayı bırakmış bu sefer alkışlayarak bağırıyordu. Elini tutup kalabalığın arasından çıkardı onu, pek çaba sarf etmesine gerek kalmadan herkes önlerinden çekilmişti zaten. Robin'i okula doğru sürükledi, oradan da hemşirenin odasına.
"Affedersiniz?" Finney hemşirenin odasına girip seslendi, ama kimse cevap vermemişti. "Sanırım kavgaya gitti, bir kızın buraya doğru koştuğunu gördüm." Finney kafasını salladı kaşlarını çatarak, hemşire yoktu, yara biran önce temizlenmezse mikrop kapardı. Bir sandalyeyi çekti ortaya "Otur Robin, ilk yardım seti alacağım." Robin eline baktı, tamamen kan içerisindeydi. "Önce elimi yıkasam iyi olur." Finney eline baktı, gerçekten yıkasa iyi olurdu.
Robin sessizliği evet olarak kabul edip ellerini yıkamak için lavaboya gitti. Finney yardım çantasını hep olduğu yerde bulamıyordu, muhtemelen hemşire kendisiyle birlikte götürmüştü. Robin ellerini yıkamayı bitirip ellerini kuruladı ve Finney'in çektiği sandalyeye oturdu. Finney tek bir tane ilk yardım çantası olmadığını biliyordu, bütün reviri dolaşıp en sonunda çekmecelerden birinde bulmuştu.
"Uzat elini Robin." Finney yere çöküp ilk yardım çantasını açarken konuşmuştu, içinde anlam veremediği bir endişe vardı. Robin dediğini yapıp elini uzattı, dirseklerini bacaklarına yaslayarak oturmuştu. Finney pamuğa biraz ilaçdan döküp yarayı silmeye başladı "Neden kavga ettiniz Robin?" Robin ona bakmayan Finney'in yüzüne çevirdi bakışlarını. "Geçen seferkinin intikamını almaya gelmişti. Zayıfladığımı sanmıştı, bende ona asıl formumun yarısını gösterdim." Robin sırıtarak konuştuğu zaman Finney kafasını olumsuz yönde salladı.
Finney son defa yarayı silip gazlı bezle sardı ve ufak bir düğümle bağladı. Bezi yerine bırakıp pamuğu yakınlardaki çöpe atarak tekrar eski yerine döndü. Yeni bir pamuk çıkarıp sıvıyı döktü ve Robin'in dudaklarına yaklaştırdı. Pamuk dudaklarına değince Robin boğuk bir şekilde inleyip irkildi, az önce eli bu kadar acımamıştı. Finney kaşlarını hafif çattı. "Acıdı mı?" Robin kafasını evet anlamında salladı. Finney Robin'in hiç beklemediği bir şey yaparak dudaklarına üfledi, Robin nefesinin değdiği yerlerin yandığını fark etti. "Geçti mi?" Robin trans halindeymiş gibi kafasını salladı, beyni durmuş gibi hissediyordu.
Finney pamuğu tekrar dudaklarına götürüp yarayı temizlemeye başladı, Robin sanki donmuş gibi ona bakıyordu hala. Finney arada kaşlarını çatınca durup tekrar üflüyordu, her defasında Robin'in aklı şaşıyordu. "Bitti." Finney rahatlamış bir şekilde konuşup çantayı toparladı ve ayağa kalktı. Robin anca kendine gele bilmişti o sıra zarfında. "Seni sadece çantamı bırakıncaya kadar yalnız bıraktım, sonra hemen yanına gelecektim, ama sen hemen kavga etmişsin Robin!" Robin Finney'in azarlayan ses tonuyla annesinden azar yiyen çocuk gibi bakmaya başlamıştı.
"Neyse, bu defalık böyle olsun. Suçlu sen değilmişsin." Finney Robin'den gözlerini kaçırıp saate baktı. "Hadi, derse az kalmış." Robin kafasını sallayıp ayaklandı. İkisi ayrılıp kendi sınıflarına gittiler, Robin ise Finney'i aklına yanında götürmüştü.
**************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Bayan Allerano için isim bulamıyorum önerisi olan var mı?
Bu arada gün iki bölüm atacağım haberiniz olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A real man never leaves his ''Friend'' behind/Rinney
Fanfiction''Yaşıyor!'' Diye bağırdı adam binanın kapısında. ''Robin Allerano hala hayatta!'' -Rinney Wattpad'da sadece bir tane Rinney fici vardı, bende neden kendim yazmıyorum dedim. Finney x Robin sevmeyenler okumasın.