Ybden herkese merabalar.
Nasılsınız bakalım?
Keyifli okumalar.
***********************************
Robin parmaklarıyla oynayarak odasından çıktı ve mutfağa doğru yürümeye başladı. Finney'e olan aşkını kabul edeli üç gün olmuştu, belki ailesine itiraf etmek için erkendi, ama Robin içinde tutamıyordu. Annesinden bir şey saklamak çok zoruna gidiyordu, hele ki, babası yerine koyduğu amcasından. Merdivenleri yavaşça inip sola döndü, annesi ve amcasının sesi oradan geliyordu.
Mutfağa girip konuşan anne ve amcasına baktı, ikisi de gülümsüyordu. Yavaş adımlarla ikisine yaklaştı, hala parmaklarıyla oynuyordu. "Mamá,Tío?" Robin kısık sesiyle seslenip bekledi. İkisininde dikkati Robin'e yönelmişti, Bayan Allerano gülümsedi. "Chico?(Oğlum?)" Robin derin bir nefes aldı, şimdiden zor geliyordu. "Hay algo de lo que quiero hablarte(Sizinle konuşmak istediğim bir şey var.)" Bayan Allerano yanındaki masayı işaret etti oturması için. Robin masaya oturup annesine baktı, annesinin kaşları çatılmıştı. "Que paso hijo?(Ne oldu oğlum?)" Robin derin bir nefes alıp dudaklarını araladı.
"Lo sé, esto puede sonar loco o incorrecto para ti.(Biliyorum, bu anlattıklarım size delice veya yanlış gelebilir.) Mike amca ve Maria bir birlerine baktılar. Robin sustu, içini korku basmıştı, ya ailesi onu kabul etmezse? "Qué es eso?(Nedir o?) Maria'nın sesiyle Robin annesine baktı ve yutkundu, artık çok geçti. "Me gusta alguien...(Ben birinden hoşlanıyorum...) Maria gülümsedi heyecanla "Quién es ese?(Kim o?) " Robin parmaklarıyla oynamaya başladı kafasını eğerek "Finn..." diye fısıldadı.
Bir kaç dakikalık sessizlikten sonra Robin kafasını kaldırıp anne ve amcasına baktı. Mike amca gülmemek için zor dururken Maria ters bir şekilde ona bakıyordu. "Te lo dije, María!(Sana söylemiştim Maria!)" Maria göz devirip elini cebine atarak beş yüz dolar çıkararak Mike'a uzattı, Mike büyük bir sevinçle parayı alarak cebine koydu. Maria gülümseyerek oğluna döndü "Robin, No está mal, todavía te amamos,aunque me cueste quinientos dolares.(Robin, bu yanlış değil, biz seni yinede seviyoruz. Bu bana beş yüz dolara mal olsa bile.)
Robin kıkırdadı, içine bir rahatlık çökmüştü. "Un momento,apostaste por mi orientación?(Bir dakika, siz benim yönelimim üzerinden iddiaya mı girdiniz?)" Robin bir anda aydınlanmış gibi sorduğu zaman Maria kafasını hayır anlamında salladı" No, te apostamos si te gusta más Finney( Hayır, aslında Finney'den hoşlanıp hoşlanmaman hakkında iddiaya girdik.)" Robin kafasını salladı, şuan çok mutluydu. Ailesi onu kabul etmişti. "Honestamente chico, enamorarme de Finney fue una buena elección.(Dürüst olmak gerekirse evlat, Finney'e aşık olmak iyi bir seçimdi.)" Robin annesinin sesiyle ona döndü, biraz utanmıştı "por qué mamá?(Neden anne?)" Maria gülümsemesini büyüttü "Ese chico es muy amable, bien intencionado, y creo que puedes ser feliz con él.(O çocuk çok kibar, iyi niyetli ve bence onunla mutlu olabilirsin.)" Maria oğlunun gülümseyen suratına bakıp devam etti "mira, cada vez que lo ves o hablas de él, ya brotan rosas en tu rostro.(Baksana, onu her gördüğünde ya da ondan bahsettiğinde, şimdiden yüzünde güller açıyor.)
Robin gülümseyerek kafasını aşağıya çevirdi. Maria oğlunun gece gibi siyah olan saçlarını okşadı, oğlunu uzun bir süreden sonra ilk defa bu kadar mutlu görüyordu. Eğer onu mutlu edecekse, kiminle olduğunun Maria veya Mike için bir önemi yoktu. Ve ayrıca dediği gibi, Finney son derece kibar ve masum bir çocuktu, onu Maria'da sevmişti.
Maria hayret ediyordu, nasıl olmuştu da ne zaman Finney söz konusu olduğunda oğlunun gözlerindeki ışıltıyı fark edememişti? Bunun artık bir önemi yoktu, artık biliyordu ve oğluna sonuna kadar destek çıkacaktı. "Ve y estudia robin(Git ve derslerine çalış Robin.)" Robin annesinin yumuşak sesiyle gülümseyip yanağına bir öpücük kondurdu ve kalkarak odasına yöneldi. "Hacemos otra apuesta, María?(Bir iddiaya daha girelim mi Maria?) Maria hala gülümseyerek oğlunun arkasından bakarken "No(Hayır)" dedi.
***************************************************
Bölüm sonu ne düşünüyorsunuz bakalım?
Bu çocuk sevilmez mi be?
Of of of yandı buralar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A real man never leaves his ''Friend'' behind/Rinney
Fanfiction''Yaşıyor!'' Diye bağırdı adam binanın kapısında. ''Robin Allerano hala hayatta!'' -Rinney Wattpad'da sadece bir tane Rinney fici vardı, bende neden kendim yazmıyorum dedim. Finney x Robin sevmeyenler okumasın.