~Shiva~
S-a întâmplat, s-a întâmplat, s-a întâmplat, nu pot să cred! Și cu o fată!
Ce-i drept s-a simțit mișto...dar nu pot concepe asta!
Respiră, expiră, respiră, expiră.
Okay, gata, m-am liniștit.M-am așezat în patul din camera mea intenționând să continui proiectul. Într-un fel, mă bucur că am reușit să o ajut pe Selena...într-o oarecare măsură, dar asta nu înseamnă că o să-i permit din nou. Și cum e ea vulcanică și nu o să se oprească, nu o să mai risc să pun piciorul în casa ei până nu vorbesc cu ea și stabilesc totul. Până atunci continuăm separat.
O părticică e gata, m-am mișcat destul de repede.
Las totul de-o parte și înlătur toate gândurile care s-au creat pe baza a ce a fost azi.
- Mai e și mâine o zi.
Spun eu.
***
Se sună clopoțelul, semn că ora s-a terminat.
- Te-ai gândit ce costum îți alegi pentru Noaptea Groazei?
Christa se pomenește cu o viteză neomenească, specifică ei, la banca mea.
Mă ridic în picioare intenționând să merg la baie.
- Nu chiar, am lăsat asta pe ultima sută de metri.
- Oh, nu-i problemă, deja am găsit eu unul.
- Ce?
- O să fim matchy!
Spune ea entuziasmată.
- Când aveai de gând să-mi spui?
O întreb pe aceasta, înduioșată de entuziasmul ei.
- Pai eu sunt o pentrecăreață așa că nici nu se pune problema să nu planific ceva înainte de această mare petrecere.
- Uită-te la tine, generația rebelă.
- Eu sunt aia, eu sunt aia!
- Păi? Ce costum ai ales?
- E secret.
- Hei! Cred că am dreptul să știu ce haine o să port timp de doisprezece ore petrecute într-un liceu de adolescenți plini de hormoni!
Protestez eu.
- Ai încredere în mine, scumpo. Totul o să fie bine.
Spune Christa pe un ton de parcă încearcă să mă agațe și să-și bata joc de mine în același timp.
- Dacă zici tu.
Spun nesigură.
- Yeeey! O să-ți placă!
- Dacă zici tu...
Repet oftând în timp ce aceasta se aruncă în bratele mele.
Cred că încep să devin ca tipele alea...fără chef de viață.
CITEȘTI
My New Highschool Life
RomanceÎN CURS DE EDITARE!!! (Limbaj licențios și scene erotice explicite!!!!) Shiva Cantemir, o fată frumoasă, deșteaptă, care are viața perfectă și o mulțime de posibilități. Dar ce face atunci când respectații ei părinți ajung să-și găsească sfârșitul...