Bu ara deprem olaylarında dolayi aktif değildim artık daha çok çevirmeye çalışacağım ayrıca depremden yakınlarını kaybeden herkesin başı sağolsun.
•
•
•
Sinemadan çıkarken James'a
fikrini sorarsın"Peki, filmi sevdin mi?". Kolu omuzlarınıza dolandı ve sizi kendisine yakın tuttu.
"İyiydi." sana tepeden bakarken cevap veriyor.
"Sadece iyi mi?" kaşlarını kaldırıyorsun, kafanda şüphe oluşuyor. "James, lütfen bana bu sefer gerçekten dikkatini verdiğini söyle."
Dudaklarını büzer ayrıca yüzünde suçlu bir ifade vardır. Ona karşı gözlerini kısıyorsun. Ona inanamazsın.
"Jamie!" diye sızlanıyorsun.
"Üzgünüm bebeğim. Sen yanımda çok güzel görünürken odaklanmanın benim için zor olduğunu biliyorsun." yanaklarınız kırmızıya bürünürken size göz kırpıyor ve gülüyor. Ellerinle yüzünü kapatmaya çalışırsın ama James hemen ellerini tutar. Onları boynuna dolar, elleriyle hemen saçlarını karıştırmaya başlıyor. Seni alnından, sonra burnundan ve son olarak da dudaklarından öpmek için eğiliyor.
"sana aldığım elbisenin içinde çok güzel göründüğünde buna engel olamayacağımı biliyorsun"diyor kalçalarını kavrayarak, "ve saçların çok yumuşak göründüğünde de" saçını kulağının arkasına sıkıştırmak için ellerini hareket ettiriyor, "gözlerim sadece seni görebiliyor"
"Ve sakın inkar etmeye çalışma çünkü benim için sen dünyadaki en harika kızsın." bir şey söylemek için ağzını açtığını görünce devam etti"bende seni seviyorum güzelim"