Peter parker 🕸️

296 11 2
                                    

sağ tarafınıza yerleşen ve sizi tatlı uykunuzdan uyandıran bir ağrı var. başınız Peter'ın yumuşak göğsünün üzerinde, onun düzenli kalp atışı kulaklarınıza dayalı. Seni ilk etapta uyumaya iten şey buydu. ama Peter'ın bedeni adeta sizin kişisel ısıtıcınız haline geldiğinden, sıcak hava odayı doldurduğundan ve yanınızdaki belirgin ağrıdan dolayı kendinizi rahatsız hissetmeye başladınız.

"Pete," diye fısıldıyorsun

Peter hiç etkilenmemiş durumda. sana olan hakimiyeti güçlü. yüzü sana dönük, ağzı hafifçe aralık, en yumuşak horlamaları salıyor ve ağzının kenarından salyaları akıyor. Peter'a sarılmayı sevmenize rağmen onun sizi gerçekten uykunuzda boğabileceğini düşünüyorsunuz. çocuk uyumayı severdi, özellikle de senin üstünde.

uzuvlarınız birbirine dolanmış. sol bacağınız onun beline dolanmış, kollarınız gövdesine dolanmış, bu sırada onun parlak kolları omuzlarınızı koruyucu bir şekilde kucaklıyor.

Çok hafif bir şekilde bacağınızı hareket ettirmeye başlarsınız, onu kendi tarafınıza çekerken vücuduna doğru itersiniz ve daha rahat bir pozisyon oluşturursunuz. Uyku seni bir kez daha kazanırken Peter'a daha da sokulursun.

erkek arkadaşınızın mırıltılarından uyandığınızda bu sadece bir saniye sürer, adınızı fısıldadığında uykusunda konuşuyor gibi görünür. yüksek sesle ofluyor ve kaşlarını çatarak birkaç kez dudaklarını şapırdatıyor. Sıcak elinin dizinizin arkasına uzanıp kasıklarının üzerine geldiğini hissediyorsunuz.

Ona doğru bakarken yüzünüz şaşkın bir ifadeyle boyanır. ölü gibi uyuyor. gerçekten bunu mu yaptı? neredeyse yüksek sesle gülüyorsun. ilginç davranışları sizi eğlendirmeyi asla başaramıyor ve midenizin altüst olmasına neden oluyor. sadece senin ona yakın olmanı istiyor.

ama komik olduğunu düşünüyorsun ve bu teoriyi bir kez daha test ediyorsun, bu sefer bariz bir şekilde bacağını ondan ayırıyorsun.

bu Peter'ın tepkisini çekiyor. sabırsız bir nefes alıp "hayır" dediğinde uyanıyor gibi görünüyor ve dizinizi tekrar yakalayıp güçlü bir şekilde kendisine doğru tutuyor.

İnanamayarak, bir kolunuzla kendinizi dik tutup ona iri gözlerle bakarken kahkaha patlamanızı engelleyemiyorsunuz, "Senin derdin ne?"

"Şhhhh" Peter kaşlarını çattı, gözleri sevimli bir somurtuşla sımsıkı kapalıyken elini körü körüne yüzünüze götürdü ve başınızı yavaşça yastığınıza doğru itti.

"Peter..." "Kapa çeneni." avucunun içini yaladığını hissediyor, "iğrenç" ama elini senden uzaklaştırmayı umursamıyor. ancak elini çekip ona huzur vermek için tekrar yaslandığınızda. ama sadece bir anlığına. Sinir bozucu Peter ile neredeyse bir hobi gibi eğleniyorsun. bacağınızı agresif bir şekilde elinden çektiğinizi hissettiğinde yarı uykuludur.

"Y/n!" Peter "kes şunu" diye inliyor. bu kez erkek arkadaşınız sizi üstüne itiyor, tüm vücut ağırlığınız kendisininkinin üzerine biniyor, o ise sizi sıkı bir şekilde tutuyor, bacağınızı onun beli üzerinde ve başınızı göğsünün üzerinde tuttuğunuzdan emin oluyor.

onun kızgınlığını komik buluyorsun ve kıkırdayarak gülüyorsun.

Peter buna sahip değil, hiç de değil. Yüzünde aynı huysuz bakışla ağzından derin bir nefes daha alıyor, "neden böylesin?"

nefesin kesiliyor, "ben mi?!" "Evet sen."

henüz bitmedi, alnına vuruyorsun, "biliyor musun, bazen çok sinir bozucu oluyorsun, Pete."

"Ah öyle mi?" diye alay ediyor.

"evet. tam bir acı-"

Peter elini son bir kez yüzüne ve göğsüne doğru itiyor, "kıç."*

Eğlendiğine karar verdin ama tekrar uyuyamayacak kadar mutlusun. Sevdiğiniz ve değer verdiğiniz çocuğun, bilinçli olsun ya da olmasın, her zaman size inanılmaz derecede yakın olmak istediğini bilmek çok hoşunuza gidiyor.
~~~~~~~~~~~~~<3~~~~~~~~~~~~~
*Ben sadece ceviriyom ve burayı tam olarak anlamadım idare ediverin.

Evet şaşırtıcı bir şekilde bölüm attım merak etmeyin yaşıyorum.Bundan sonra düzenli bölüm atarım demiycem çünkü ne zaman öyle desem atmıyorum ve bu çok şerefsizce.o şekilde yanii.siz napiyosunuz nasılsınız umarım iyisinizdir.

İstediğiniz karakterlerine yazın çünkü aklıma karakter gelmiyooo.

Multifandom•İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin