Y/N'S POV
Sabahın erken saatleriydi ve harita odasındaydım, iki kolun belime dolandığını hissedene kadar koşmaya hazırlanıyordum. Dokunuşun sertliği ve yumuşaklığından(bunu nasıl çevireceğimi bilmiyorum) kim olduğunu hemen anladım. Başımı kaldırdım ve kişinin göğsüne yaslandım, "Hey Min-Min". "Hey," dedi sahip olduğu sevimli sabah sesiyle. "Hazır mısın?" diye sordu ve ben de başımı salladım. Hem Minho hem de ben koşucuyuz, bu yüzden çıkmaya başlamadan önce bile birbirimizle eşleşmemiz gerekiyor. Arkamı döndüm ve Minho'nun yanaklarına bir öpücük kondurdum. Sırıttı "Bunu da yapabileceğimi biliyorsun prenses. Özellikle dudaklarında.." ve eğilip beni öpmek üzereyken birisi aniden harita odasına geldi ve "Ew! Çocuklar! Cidden bunu burada yapmayın!!" Chris'ti. Kayran'daki en yeni koşuculardan biriydi. Elleriyle gözlerini kapatan çocuğa baktım "Eee kapıya vurmak diye bir şey var bok surat. Duydun mu bilmiyorum ama Kayran'daki herkesin bunu bilecek kadar aklı var." Cümlemi bitirdikten sonra bir çift dudağın dudaklarıma çarptığını hissettim. Minho. Adamım onu çok seviyorum, bir insan cidden nasıl bu kadar mükemmel olabilir! Onu her öptüğümde olduğu gibi havai fişeklerimi içimde hissettim. Öpücük çok büyülü, tutkulu ve sevgi doluydu. Bir süre sonra oksijen denen bir şey yüzünden ayrıldık. Minho korkuyla bakan çocuğa baktı ve "Kız arkadaşımı duydun" dedi. bana doğru başını sallayarak "Şimdi kıçını labirente tekmelemeden önce dışarı çık. Alby sorarsa, ona birazdan geleceğimizi söyle." Çocuk onaylayarak mırıldandı ve odadan çıktı.. "Aramızın açılmasından nefret ediyorum." Başımla onayladım "Evet, yalnız kaldığımız anlar muhtemelen sadece yemekten sonra ve labirentte olduğumuz zamanlar." Bir nefes aldım "Hadi,labirentde koşma zamanı." Harita odasından çıkıp kapılara doğru ilerledik. Kapıya vardığımızda Minho yanağıma hızlı bir öpücük kondurdu. Gülümsedim ve "Güzeldi" dedim. "Vermek kadar biliyorsun, almak da güzel" diye sırıttı. Gülümsedim ve onu yanağından öptüm. Öpücükten hemen sonra kapılar açılmaya başladı. İkimiz de birbirimize selam verdik ve koşmaya başladık.
Minho ve ben bir Griever(ızdırap veren) görene kadar bölümümüzü turlamayı neredeyse bitirmiştik. Gözlerimiz Griever'inkilerle buluştuğu anda, onun kaçacağını ya da öleceğini anladık. Minho'nun siktir gibi bir şeyler mırıldandığını duydum. Hakikaten tırsmıştık. İkimiz de hemen arkamızı döndük ve canımızı kurtarmak için koştuk! İkimiz de Kayran'daki en hızlı insanlar olsak da daha önce hiç bu kadar hızlı birini görmemiştim.Izdırap verenin bize yetiştiğini hissettim ve Minho'ya "İşe yaramaz! Bu gerçekten hızlı! Bununla savaşmalıyız yoksa boku yiyeceğiz" Minho "peki" diye cevap verdi ve ikimiz de koşarken bıçaklarımızın kabzasını tutmaya çalıştık. Birkaç dakika sonra ızdırap veren bize çok yakınken Minho "Üç deyince kollarına veya bacaklarına saldıracağız!" diye bağırdı. "Bir", "İki", "üç!" Minho solda, ben sağda olmak üzere ikimiz de arkamızı döndük ve ızdırap verenin bacaklarının altından eğilip yuvarlandık. Ayağa kalktığım anda ızdırap verenin bacaklarından birini kestim ve canavar feryat etti.Sokulmaktan sıyrılmak için eğilmek zorunda kaldım. Saldırılar canavarın hareketlerini yavaşlatana kadar canavara birkaç kez daha saldırdım. Minho'ya hızlıca bir göz attım ve onu pusuya düşürmek üzere olan kollardan birine saldırmayı unuttuğunu gördüm. Hemen koştum ve kola saldırdım ama tam ona saldırırken, canavarın başka bir kolu onu gömleğimin arkasına kadar yırttı. Tek parçaydım ama gömleğim düşüp beni spor sütyenimle bıraktı ama o an bunu düşünecek zamanım olmadı. Hiç şüphem yok ki Minho muazzam saldırıyı yavaşlatmasaydı. Minho'ya "Sanırım hareketlerini yavaşlattık! Kapılar kapanmadan Kayran'a geri dönmeliyiz!" "İyi ki" diye bağırdı ve ikimiz de Kayran'a giden yola doğru koşturduk.
Izdırap verenden hiçbir iz kalmayana kadar tam on beş dakika koştuk. Durduk ve Minho saatine baktı "Kapıların kapanması için hâlâ yaklaşık bir saatimiz var ve görünüşe göre Kayran'a 30 dakika içinde varacağız." Biraz yiyecek ve su bulmak için çantasına baktı ve tam kalkıp bana biraz su vermek için baktığı sırada ağzını açtı ve yanaklarının kızardığını fark ettim. İşte o zaman gerçeklik beni yere serdi ve ızdırap verenle savaşırken meydana gelen olayları hatırlamamı sağladı: gömleğim üzerimden kayıyor ve üstümde spor sütyenim kalıyordu. Minho'nun kızardığı kadar ben de kızardım. Minho sessizliği bozdu "Üzgünüm, sana öyle bakmamalıydım. Sadece sen çok güzelsin. ve uzağa baktı. Sözü daha da kızarmama neden oldu. Bir insan beni nasıl bu kadar sevimli yapabilir! Bana öyle baktığı için özür diledi. Benden özür dilemesine bile gerek yoktu. Su şişesini elinden alırken onu teselli ettim "Hey, özür dilemene gerek yok. Seni birçok kez gömleksiz gördüm, beni böyle görmenin bir sorun olduğunu düşünmüyorum". Minho utangaç bir şekilde konuştu, bu asla yapmadığı bir şeydi, "Yani bu sana bakabileceğim anlamına mı geliyor?" Yanına gittim ve yanağından öptüm "Evet, yapabilirsin". Yüzünde hafif pembe bir tonla bana baktı "Çok güzelsin.Sana sahip olduğum için nasıl bu kadar şanslı oldum? "Ben de sizin için aynısını söyleyebilirim bayım" diye kıkırdadım. Sonra, "Umm Minho senin için sorun olmazsa Kayran'a tişörtünle gidebilir miyim, çünkü bütün erkekler senin gibi değil" diye hatırladım. Bilirsin...". Durumu hemen anladı "Ah, evet tabii, sorun değil." Gömleğini çıkardı ve vay canına. Ateşli görünüyordu. Sanki hayatım buna bağlıymış gibi dudaklarımı onunkilere parçalamak ve onu öpmek için güçlü bir dürtü duydum ama öylece donakaldım, irileşmiş gözlerim ve sarkık bir ağzımla öylece kalakaldım. Minho beni gördü ve dudaklarında bir sırıtış oluştu "Gözlerim yukarıda bebeğim" derken kendi gözlerini işaret edip aramızdaki boşluğu kapattı. Eğildim ve onu ortada karşıladım. Ellerim Minho'nun göğsünde yol aldı ve boynuna giden yolu buldu. Elleri belime kaydı ve beni kendisine yaklaştırdı. İçimde kelebekler ve havai fişekler hissettim. Tanrım, keşke onu sonsuza kadar öpebilseydim ama ne yazık ki bu öpücük de sona erdi. Bir dakika kadar sonra öpücüğü kestik ve sırıttı ve "ve dudaklarım orada"(BURAYIDA ANLAMADIM AMK). Kızardım,"Bu şimdiye kadar kullandığın en iyi tavlama cümlesiydi". "Ne yapabilirim sevgilim ben tavlama sözlerinin ustasıyım" dedi "Her neyse, zamanımız tükeniyor. İşte benim kadar harika olmayan harika gömleğim" diyerek gömleğini bana uzatıp şakalaştı. Güldüm ve onun gömleğini giydim. Ona baktım ve yanaklarında ince bir pembe tabaka gördüm "Tanrım Y/N o gömlekle benden daha iyi görünüyorsun." "Evet, sanırım öyle, bu yüzden bundan sonra senin gömleğini giymeliyim ve sen gömleksiz kalmalısın." Ahh, keşke, ama sanırım planıma başladığım an Alby beni kovacak çünkü ben sıcak olduğum için güneşten daha fazla ısı yayıyorum ve Alby bitkilerin benim sıcaklığımdan dışarı çıkmasını istemez. ". kıkırdadım. Dostum, bu çocuk her zaman şımarık olmanın bir yolunu buluyor. Sonra "Bence gidelim", "bence de" . İkimiz de elimizden geldiğince hızlı bir şekilde koştuk ve günün geri kalanında kucaklaşmaya karar verdik. Bugün berbat bir gündü.
•
•
•
Evet farkındayım neredeyse hiç bölüm atmıyorum ama bu ara dersler yoğun elimden geldiğince düzgün çevirip atacağım.İstek karakter varsa buraya yazabilirsiniz→