Kai Anderson

132 8 0
                                    

Torbayı kafandan çıkardıklarında bir inilti çıkardın

"Eh, bu çok hoş." Odanın etrafına baktığınızda, bir sandalyeye zincirlenmişken önünüzde kar maskeli beş adam duruyordu.

"Sorularımıza cevap vereceksin." Dedi biri çarpık bir ses tonuyla, bir tür cihaz kullanıyor olmalıydı.

"Tamam, işin sırrı iyi bir şampuan ve haftalık bakım maskeleri yapıyorum." Herkes sustuğunda söyledin.

"Ne?" sonunda biri konuştu.

"Saç bakımı rutinim." bu yüzünüze bir tokat yemenize neden oldu.

"Senin Anderson'un takipçilerinden biri olduğunu biliyoruz, onun planlarını bilmek istiyoruz." Az önce sana vuran adamın maskesine baktın.

"Onu durduramayacaksınız, kimse durduramayacak çünkü hepiniz taklitçiden başka bir şey değilsiniz. Güçsüz küçük böcekler." bir tokat daha.

"Seni fahişe, bize her şeyi anlatacaksın yoksa acı çekersin."

"Serti severim." gülümsedin.

Muhtemelen bu kadar sert olmasından hoşlanmadınız. Ayrıca seni lanet bir tornavidayla bıçaklayacaklarını kim düşünebilirdi ki?

O lanet şeyi çıkarırken artık uyluğunuzu bile hissetmiyordunuz, yaradan kanın akmasını izlediniz.

Liderlerine baktın

"Bundan pişman olacaksın."

"Neden yapayım ki? Sen pek çok kişiden sadece birisin, o seni umursamıyor, Tatlım. Yoksa öyle olduğuna mı inandın? Bu kadar saf olduğun için üzülüyorum."

gülmeye başladın. "Komik olan ne?"

"Ben onun takipçisi değilim." Maske takılıyken bile kafa karışıklığını görebiliyordunuz. "Ben onun her şeyiyim, takıntısıyım, yola devam etmesinin nedeniyim. Ben onun karısıyım." ve şimdi paniği gördünüz.

Bu aptallar gerçekten seni kaçıracaklarını, seni bir sandalyeye zincirleyeceklerini, sana işkence edeceklerini ve Kai'nin farkına bile varmadan seni öldüreceklerini düşündüler.

"Yanlış olanı seçtin." Tam kapı açılıp palyaço maskeli insanlar odayı doldurduğunda söyledin.

Artık onu tutmak zorunda kalmadığınız için aniden yorgunluk bedeninize hakim oldu. Üstelik vurulduğunuzdan oldukça emindiniz, omzunuzdaki ağrı sizi öldürüyordu.

Bilincin içinde ve dışındaydın.

"Kayıp." söylediklerini duydun ama odaklanamadın. Zincirlerin kesildiğini duydunuz ve sizi hareket ettirdiklerini hissettiniz.

Arabaya bindikten sonra bayıldın.
--------------------------------------------------
Kendi yatağınızda uyandınız, kendinizi bok gibi hissediyorsunuz, yanınızdaki makinenin kalbinizin atışına göre bip sesi çıkardığını duydunuz.

Lanet şeyin bip sesi çıkarması seni rahatsız ediyordu.

Daha elinize dokunulduğunu hissetmeden yüzünü buruşturdunuz, döndünüz ve kocanızın size gülümsediğini gördünüz.

"Sevgilim." Sen oturmaya çalışırken söyledi. omzunun ve bacaklarının fena halde acıdığını hissediyordun. "Fazla hareket etme, çok kan kaybettin ve omzundan vuruldun."

"Harika..." dedin bir anlığına gözlerini kapatırken.

"Onlarla ben ilgilendim." Sadece ifadesini kabul etmek için bir ses çıkardınız.

"Omzum bok gibi."

"Vuruldun sevgilim, bu normal. Üzgünüm."

"Pislikler beni otoparktan aldılar! Orada dondurma yiyordum..."

"Planlanmıştı. Neyse ki seni zamanında buldum."

"Beni götürdükleri videoyu defalarca izlediğini biliyorum. Bilgi istediler, benim sadece takipçi olduğumu sandılar." buna neredeyse gülüyordu.

"Eğer bir şey varsa bana hayır diyen sensin."(!)*

"Evet, bunu bilmiyorlardı." Gözlerini açarak ona baktın. "Şunu durdurabilir misin? Yaşıyorum, bip sesleri beni deli ediyor."

Ayağa kalktı ve yatağın diğer tarafına gitti, bacağının yanına oturmadan önce makineyi kapattı.

"Bunun bir daha olmasına izin vermeyeceğim, her zaman benimle olacaksın ya da yanında birisi olacak. Seni kaybedemem." Elini kaldırdın ve yanağını avucunun içine koydun, ona zayıf bir gülümseme sundun.

"Ölmeyeceksin. Ben zaten ölmeyecek kadar inatçıyım, bunu biliyorsun. Ama seninle daha fazla zaman geçirmekten çekinmem. Son zamanlarda planlarınla meşgulsün." onayladı. "Bunun için seni suçlamıyorum, eğer bir şey varsa o da beni omzumdan vuranların aptal adamların olduğu." Bunun üzerine yüzünü buruşturdu.

"Bana seni götürenlerin o insanlar olduğunu söylediler."

"Silahları yoktu." Cevap verdin ve Kai artık konuşup karısını kimin vurduğunu bulması gerektiğini biliyordu. "Seni seviyorum. Beni kurtardığın için teşekkür ederim."

Kaçırılmanın sebebinin kendisi olduğu gerçeğini gündeme getirmek istemedi. Bunun onu içeriden tüketmesine izin veremez. Sadece deneyecek ve yoluna devam edecek.

Ama ikiniz de biliyordunuz ki, yara izlerinizi her gördüğünde, bunlar ona başarısızlığını hatırlatacak.

Bir daha asla. Kendine ve sana söz verdi.

"Ben de seni seviyorum." dedi avucunu öpmek için başını hareket ettirirken.

Eveet uzun zaman oldu.Sık sık bölüm atıcam falan demiycem çünkü yapamıyorum.Ama olabildiğince bir şeyler yapmaya calisicam.İstek karakter varsa alabilirim.

*Burasi bur şekilde cevirebildim ama anlamadım tam olarak İngilizcem yetmedi kusura bakmayın


Multifandom•İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin