Sherlock, senin oturma odasında dans ederken, kulaklıklarından çalan müzik eşliğinde mutlu bir şekilde şarkı söylerken izliyordu.
Onun orada olduğunu biliyordun ama bugün biraz resim yapmaya karar verdin, Sherlock'un üzerinde çalıştığı bir dava vardı, bu yüzden onu rahatsız etmek istememiştin.
Sherlock, neredeyse bir haftadır üzerinde çalıştığın tuval üzerinde dans edip resim yapmanı izlerken seni gözleriyle takip etmekten kendini alamadı.
Sadece zaman geçirmek için çalışırken resim yaptın.
Sherlock işini bitirmek zorundaydı ama gözlerini senden alamıyordu.
"Çalışıyor olman gerek."
Arkanı döndün ve o hızla dizüstü bilgisayarına baktı.
"Çalışıyorum"
Mırıldandın ve kulaklığını boynuna doladın, boyaları bırakırken elini kalçana koydun.
"Ah, gerçekten mi?" gülümsedin.
Kafasını salladı ve yazmaya başladı.
Usulca güldün ve resmine geri döndün, arkanı döndüğün an Sherlock sana bakmaya başladı.
İşine dönmeden önce telefonunu-John'un telefonunu- çıkardı ve hızlıca bir fotoğraf çekti.
Sonraki birkaç saat boyunca Sherlock işine takıldı,sende boya tabakasının kurumasını beklemen gerekiyordu, bu yüzden duşa girdin ve dışarı çıktığında yiyecek bir şeyler aramak için mutfağa gittin ve aradığını bulduğunda kendi kendine mutlu bir şekilde mırıldanarak dışarı çıktın.
"Biraz ister misin?" Diyerek elindeki atıştırmalıklardan birazını uzattın.
Sherlock yukarı baktı ve işine geri dönmeden önce ona verdiğin atıştırmalıktan bir avuç alarak başını salladı.
Yatak odasına gittin ve Sherlock dizüstü bilgisayarını bir kenara koydu.
Telefonunu kapıp fotoğraflarına gitti ve senin çektiğin tüm fotoğraflara baktı.
Ama geçen Noel'den en sevdiği fotoğrafa gitti. Gözleri istemsizce yanan devasa Noel ağacına bakakaldı.
Gözlerinizdeki ışıltılar, yüzünüzdeki gülümseme
Sherlock sana ve yaptığın her şeye takıntılıydı.
Yürüme şeklin, gülümsemen, dans etmen, gülmen, şarkı söylemen.
Yaptığın her şey onu büyüledi.
Diğer insanları her zaman sıkıcı, yavan, ilgisiz olarak gördü.
Sonra seninle tanıştı ve her şey değişmiş gibi görünüyor. Gözlerini senden uzun süre alamamıştı, seni gördüğü andan itibaren ona aşık olmuştun.
Ve öldüğü güne kadar aşık olacaktı, bunu kesinlikle biliyordu.
Bütün dünyası davaları çözüp can sıkıntısına engel oluyordu, şimdi onun da bütün dünyası sen oldun.
Sherlock Holmes tamamen ama tamamen sana takıntılıydı.
Ama bunu başka birine asla itiraf etmez, sana bile.
•
•
•
•
•
Eveet istek bir bölümdü umarım beğenmişsinizdir biraz kısa oldu ama bu ara yoğunum yoksa ölmedim.Ayrıca istediğiniz karakter varsa yazabilirsiniz.Sizi seviyoruuum kendinize iyi bakın ve bayramınız mübarek olsun.