Yumuşak pamuklu kumaşın kollarınızın ve gövdenizin üzerinden kaydığını, yeni yıkanmış çamaşırların temiz kokusunun duyularınızı doldurduğunu hissederek iç çekersiniz. Alexandria gerçekleşmiş bir rüya gibiydi. Bir dahaki sefere temiz su bulup bulamayacağınızı veya ne zaman bulacağınızı bilmeden yollarda haftalarca geçirdikten sonra, temiz giysiler kadar basit bir şey size lüks geldi. Neredeyse iki haftadır buradasın ve yine de bazen tüm bunların gerçek olduğuna inanmakta zorlanıyorsun. Aslında ılık duş alabildiğinizi, pelüş bir yatakta uyuyabildiğinizi ve ocakta yemek pişirebildiğinizi. Dinlenebilseydin. Elbette, tüm bunların daha ne kadar süreceğini asla bilemezdiniz; bu tehdit her zaman üzerinizde belirdi. Öyle bile olsa İskenderiye'de hayattan olabildiğince uzun süre zevk almaya kararlıydın.
Arkanızda, yatak odanızın kapısı gıcırdayarak açıldı ve huzur anınızı böldü. Başını çeviriyorsun, Carl'ın gözleri seninkilerle buluşuyor, onun kapı çerçevene dayandığı yerden sana sesleniyor.
"Merhaba", elinde olmadan karşılık verdiğin bir gülümsemeyle.
Elini sallayarak onu odaya çağırarak selamına karşılık verirsin. "Judith'e bakıyor olman gerekmiyor muydu?" diye sordun.
Carl umursamaz bir tavırla kendini senin yatağına atarken hayır anlamında başını salladı, "Michonne işini erken bitirdi, bu yüzden işi benden devralmak için geldi. Gelip seni görebileceğimi düşündüm"
"Ne kadar tatlısın," diye cevap verirsin, onunla yüzleşmek için dönersin. Carl sana uzanıyor, eli baldırınla kalçanın birleştiği noktada duruyor. Başparmağı şortunun altındaki açıkta kalan deriyi ovuşturur, dokunuşu yumuşak ve nazik. Seni dikkatlice kendine doğru çekiyor ve sen de kolayca aşağı çekilip yanına oturmasına izin veriyorsun. Onun gözlerini kapatan bir kaç saç telini kulaklarının arkasına sıkıştırırsın.
"Jessie, onu kesmem için beni ikna etmeye çalışıyor," diye itiraf ediyor sana. Yüzündeki tedirginliği gün gibi apaçık görüyorsunuz. Bazen Carl açık bir kitap gibiydi, diye düşündünüz. Tam olarak ne düşündüğünü anlamak her zaman çok kolaydı. Veya daha büyük olasılıkla, onu biraz fazla iyi tanıyordunuz.
Başını sallarsın, ellerin erkek arkadaşının kahverengi buklelerini okşamak için yukarı çıkar, "İstemiyorsan kesmek zorunda değilsin,istemiyorsan onu umursama ". Ona gülümsersin ve onu öpmek için eğilirsin, "Bence uzun saç sana çok yakışmış zaten."
Carl gülüyor, kollarını senin beline doluyor ve seni kendisine doğru çekiyor. Teslim olursun, vücudun onunkine yaslanır ve kafan onun göğsüne yaslanır. Bunun gibi, kalp atışının nazik gümbürtüsünü duyabilirsiniz. Bir süre ikiniz de konuşmazsınız. Odadaki tek ses sizin yumuşak nefesleriniz ve dışarıdan açık pencereden içeri süzülen uzak seslerdir. Bu anın huzurunun tadını çıkararak göz kapaklarınızın kapanmasına izin verirsiniz.
Altınızda, Carl titrek bir nefes alıyor. "Bana annemi hatırlatıyor," diyor yumuşak bir sesle.
Meraklı bir mırıltı çıkararak ona detaylandırma özgürlüğü verirsin.
"Taş ocağında benim için saçımı kesti. Babam bizi tekrar bulduktan hemen sonraydı, hatırladın mı? diyor, devam etmeden önce başını sallamanı bekleyerek, "Bunu benim için hep yapardı, aylaklardan falan önce bile. Beni verandanın basamaklarına oturtur ve saçlarımı kesmeye başlardı. Eskiden nefret ederdim".
Lori'nin küçücük bir Carl'ı saçını kestirecek kadar uzun süre hareketsiz tutmaya çabaladığını hayal etmenin şaşırtıcı derecede kolay olduğunu düşünerek gülüyorsun.
"Sadece-", diye devam ediyor, sesi akmamış gözyaşlarıyla ağırlaşmış, "Sadece bana, bir gün saçımı benim için tekrar kesebilmesini dileyeceğimi söyledi. Ve o haklıydı ".
Kolları seni daha sıkı sarar ve ağlamamak için gösterdiği çabayla titrediğini hissedersin. Biraz rahat etmesine izin verirsin, elini gömleğinin yıpranmış kumaşından kolunu ovmak için kaldırdığın yer dışında hareket etmeye cesaret edemezsin. Carl'ın insanların onu ağlarken görmesinden nefret ettiğini gayet iyi biliyorsun. Bunun onu zayıf ve savunmasız hissetmesine neden olduğunu biliyorsun. Yine de, hıçkırıklarının vücudunda dağıldığını duymaya başladığında, dimdik oturabilmek için kendini kollarından çözebilmekten kendini alamazsın. Bacağını kalçasının üzerinden sallarsın, şimdi kucağına oturursun. Onunkiyle buluşmak için başınızı eğiyorsunuz, alınlarınız birbirine dayalı. Kızarmış yanaklarından süzülmeye başlayan yaşları dikkatlice siliyorsun.
"Onu özlemen normal," diyorsun usulca, "ve onun için üzülmen de öyle, Ama lütfen, benimle bunun hakkında konuş. Her şeyi içine atmanı sevmiyorum.Bunu yaparak sadece kendini inciteceksin. Acını benimle paylaşabilirsin, ben sizin için buradayım" dedi.
Bu noktada, Carl'ın nefesi biraz düzeldi. Seni derinden ve duygu dolu bir şekilde öpmek için eğilerek sana bir gülümseme atıyor. "Haklısın."diye teslim oldu."daha iyi olacağım. Deneyeceğim."
Ona verdiğiniz gülümseme sıcak ve sevgi dolu. Kendini tekrar yatağa yatırırsın, bir kez daha vücudunun tüm ağırlığını Carl'ın üzerine bastırırsın. Biliyorsunuz ki daha gidilecek çok yol var. Ancak, kulağınızda Carl'ın sabit kalp atışı, sizinkine bastırdığı sıcak vücudu ve odada hâlâ dolaşan temiz çamaşır kokusuyla, kendinize şüphe duymanıza izin veriyorsunuz. İyi olacaksın. İkiniz de olacaksınız.
~~~~~~~~~~~<3~~~~~~~~~~
EVETTT BİLİYORUM BU ARA ÇOK FAZLA BÖLÜM ATIYORUM(!)
Şaka bir yana nasılsınız?Sınavlar başlıyor ben berbatım.Neyseeee umarım mutlusunuzdur değisenizde mutlu olursunuz.Sizi seviyorummm<3