Zuko öfkesini kontrol etme konusunda hiçbir zaman çok iyi olmayan bir adamdı. Öfkesini etrafındaki çoğu insandan çıkarıyordu ama bunun acısını kız arkadaşından çıkarmamak için elinden geleni yapıyordu. Onu gerçekten sevmek için orada olduğuna inandığı tek kişi oydu.
Aang'ın bir kez daha kaçmasının ardından özellikle zor bir günde, Zuko gemide eğitim alıyordu. Nadir görülen hedefiyle mücadele ediyordu. Saatlerce, saatlerce gidiyordu. Bitkin görünüyordu. Y/N onun yanına gitti.
Eli hafifçe Zuko'nun koluna dokundu. Onaylayan bir homurtu çıkardı. Tanınma eksikliğinden dolayı içini çekti ama yine de kabul etti.
"Zuko, aşkım, biraz ara ver," diye fısıldadı. Pazı elinin altında esniyordu, bu da rahatsızlığını gösteriyordu. "Sadece bir dakkalığına. Eğer sadece kızgınsan, o zaman bunu anlayamazsın."
Zuko ona baktı ve bir anlığına kendini sakinleştirmeye çalışırken keskin bir nefes aldı. Durmaya hiç ilgi göstermedi. Eli, Zuko'nun eline dokunmak için kolundan aşağı kaydı.
"Beş dakika Zuko. İyi olur..."
"Yapma. Yardımına ihtiyacım yok! Sen ateş bükücü değilsin, peki ne biliyorsun?" Zuko kolunu ondan uzaklaştırırken hırladı. Y/N irkildi ve geriye doğru tökezleyerek bileğine baktı. "Sadece... git ve amcamla çay falan yudumla."
Y/N sessiz kaldı ve ardından başını salladı ve hızla uzaklaştı. Bileğini tutuyordu. Gerçekten de Zuko'nun amcasına gidip çay içmişti. O iyi bir adamdı. Zuko birkaç saat daha geminin güvertesinde kaldı. Aklı bu noktada Y/N düşünceleriyle doluydu.
Geminin yan tarafında oturacak küçük bir yer olan yere oturdu. Ellerine baktı. Titreyorlardı. Zuko, Y/N ile daha önce nasıl konuştuğunu düşündü ve başını ellerinin arasına aldı. Tamamen suçluluk.
Zuko söylenenleri düşündü. Daha sonra mırıldandığı sessiz hakaretleri düşündü. Sonra yüzündeki acı dolu ifadeyi düşündü. Onun bu şekilde görünmesine neden olan şeyin ne olduğuna dair hiçbir fikri yoktu.
Birkaç dakika sonra Zuko koltuğundan kalktı ve onun olacağını bildiği yere doğru yürüdü. İçeri girmeden önce kapıyı hafifçe çaldı. Gözlerinin ona ulaşması sadece birkaç saniye sürdü. Küçük bir kanepede oturuyordu, dizlerini göğsüne çekmişti ve elinde bir kitap vardı.
"Y/N?" Zuko ona doğru yürürken dikkatle adını söyledi. Başını kaldırıp ona küçük bir gülümseme sundu. "Hey, az önce olanlar için özür dilerim." Sesi normalden daha sakindi.
"Hım? Oh hayır. Anladım. Sorun yok."
"Hadi ama Y/N. Özür dilerim," diye önünde diz çöktü ve kitabı elinden aldı. Zuko onu bir kenara bıraktı ve sonra onun ellerini tuttu. Ellerini çekti. Zuko kaşlarını çattı. "Bağırmak istemedim. Sadece hayal kırıklığına uğradım.
Biliyorum Zuko. Sorun değil, dedi tekrar ve ona bir kez daha gülümsedi. Zuko nun kısmen yalan söylediğini görebiliyordu ve bu ona acı veriyordu. Eli hafifçe hareket etti ve kolunu yukarı doğru itti. Zuko'yu yalnız bıraktıktan sonra bir kazak giymişti. Bileğine baktı, sonra da ona.
"Bunu ben mi yaptım bebeğim?" diye sordu Zuko, bileğinin başından ön kolunun ortasına kadar yayılan yanık izinden utanarak. Kolunu çekti.
"Evet. Ama hiçbir şey değil. Ben iyiyim. Sormayı bırak." Onun rahatsız etmesinden hoşnutsuz bir şekilde elini çekti. Onayladı.
"Hadi. Lütfen?" bağışlanması için yalvardı. Y/N içini çekti ve yanmamış elini uzatıp yanağına dokundu. Ona gülümsedi. Öncekinden daha büyük bir gülümseme. "Bu evet mi aşkım?"
"Elbette. Sana kızgın kalabileceğim bir şey değil," diyerek alnına bir öpücük verdi. Başını salladı ve ardından ayağa kalktı. Elini ona uzattı, o da aldı. Zuko onu kendi odasına getirdi ve yarasını sarmak için elinden geleni yaptı. O bir doktor değildi. "Bunun o kadar da büyütülecek bir şey olmadığını biliyorsun, değil mi?" Y/N ona bakarken sordu. Yatağına otururken Zuko Y/N'nın bacaklarının arasında duruyordu. Çok odaklanmıştı
"Kendimi kötü hissediyorum" diye mırıldandı. Yeni bandajlanan bileğini dudaklarına götürdü ve ortasına yumuşak bir öpücük kondurdu. O güldü.
Ertesi gün Zuko, amacına yönelik antrenmanlarına geri döndü. Y/N kenarda oturmuş sessizce onu izliyordu. Öfkesinin tekrar kendisine ulaştığını fark ettiğinde ayağa kalktı ve ona doğru yürüdü.
"Sakin ol aşkım. Hadi, bir dakika benimle otur?" Y/N tekrar hafifçe koluna dokunarak sordu. Parmakları esniyordu ama bu sefer başını salladı ve ellerini indirdi. Birlikte oturdular, Y/N başını Zuko'nun omzuna yasladı. Bir dahaki sefere denediğinde, onu düşürdü.
~~~~~~~~~~~~~<3~~~~~~~~~~~~~
İstek karakter→