daryl dixon💫

483 25 5
                                    

Daryl dixon'ın senin gibi biri söz konusu olduğunda ne yapacağı hakkında hiçbir fikri yoktu. en azından söylemek gerekirse, seni tam olarak anlamadı. kendine bakabileceğini sayısız kez kanıtlamıştın, bu yüzden hiçbir şekilde zayıf değildin. yine de seni gerçekten sorgulamasına neden olan küçük şeyler vardı.

Daryl'in grubu alexandria'ya yerleştikten sonra, sizinki de dahil olmak üzere tanışacakları birçok yeni yüzleri oldu. kabul etmese de, daryl anında sana çekildi. pembe yanaklar, uzun kirpikler ve masum bir gülümsemeyle, kendini tutamadı. giydiğiniz giysiler ve aksesuarlar gibi sizinle ilgili küçük şeyleri fark etmeye başladı. Gardırobunuz belli ki sınırlı olmasına rağmen, görünüşünüzü daha dolgun göstermek için her zaman elinizden gelenin en iyisini yaptınız. bazen saçınıza takmak için fiyonk yapacağınız kumaş veya ipek parçaları bulurdunuz. bazen takı yaptın, hatta daryl için bileklik yaptın. giymesini gerçekten beklemiyordunuz, ama giydi.

Bir gün Daryl'e erzak aramaya ona katılıp katılamayacağınızı sordunuz. "hayır, bebek bakıcılığı yapmıyorum." Sigarayı dudaklarının arasında yakarken grenli bir sesle söyledi. Yine de ona yalvarmak için o büyük yavru köpek gözlerini kullanarak pes etmedin. "Kızım,kulaklarında sorun mu var? hiç dinlemiyor musun?" homurdandı ama sonunda pes etti.

dönüşte ikinizin de haberi olmadan yapraklara saplanmış bir aylak ayakkabınızı kapıp sendelemenize neden olur. daryl yaratığı bir okla hızla vurur ve kalkmanıza yardım eder. elini tutup dengeni geri kazanmanı izliyor. yanaklarınız normalden daha koyulaştığından ve onunla göz göze gelmediğinizden, telaşlandığınızı anlayabilir. bazen utangaç olabilirsin. sen ona teşekkür ederken ve nereye bastığına bakmadığın için özür dilerken seni inceliyor.

içgüdüsel olarak boynuna kolyenin durduğu yere dokunuyorsun ama kolye yok. panik oluşmaya başlar ve Daryl bunun yüzünün her yerine yazıldığını görebilir. "iyi misin?" ona bakıyorsun, kafanı sallıyorsun. "kolyem..." elin biraz titremeye başlar ve daryl bunu fark eder. seninle ilk tanıştığından beri aynı kolyeyi takıyorsun, kalp şeklinde madalyonlu paslı altın bir zincir. Bir keresinde Carl'a, içinde nasıl ailenizin bir resminin olduğunu açıklarken konuştuğunuzu duymuş. dizlerinin üstüne çöküp onu aramaya başlarsın, daryl sana katılmak üzereyken, ikiniz de uzaktan hırıltılar duyarsınız. bir sürü sana doğru geliyor, daryl bunu fark ediyor ve omzuna dokunuyor. "Hey evlat, gitmeliyiz." diyor ama sen kafanı sallayıp aramaya devam ediyorsun. daryl, sürünün yaklaşmasını izliyor, siz kendinizi tehlikeye atarken hayal kırıklığı artıyor. "Kızım kaldır kıçını, gitmemiz lazım." seni yukarı çeker ama yumuşacık yanaklarından çoktan dökülmüş olan yaşları görünce bakışları yumuşar. "Daryl, ben yapamam-" başladın ama o ikinizi de sürünün yolundan çekip Alexandria'ya geri götürüyor.

Birkaç gün geçer ve Daryl'in tek düşünebildiği sen ve o lanet olası kolyedir. Döndüğünüzden beri aynı değilsiniz ve herkes bunu fark etti. genellikle İskenderiye'deki en konuşkan insansın ama son zamanlarda sadece gerektiğinde konuşuyorsun. Daryl bunu düşündüğünde yüzünü buruşturuyor, senin herhangi bir şekilde üzgün olmandan kesinlikle nefret ediyor. Pencerenizden size bir bakış attıktan ve yüzünüzdeki asık suratlı ifadeyi gördükten sonra arbaletini kapar ve ormana doğru yönelir. birkaç saat sonra kendini kapınızın önünde bulur.

kapıyı çalar ve sen yumuşak bir gülümsemeyle cevap verirsin. "Merhaba Daryl."

Uh," boğazını temizliyor ve içinde altın kolye olan elini uzatıyor. "Zinciri tamir etmem gerekti ama madalyon hala sağlam-" Kollarınızı boynuna dolayıp onu kucaklayarak sözünü kesiyorsunuz. "Daryl!" Ayakta dururken gözleri fal taşı gibi açılıyor, kendi kollarıyla ne yapacağından emin olamayarak kendi vücuduna bastırılan bedeni fark ediyor. "teşekkürler teşekkürler teşekkürler!" geri çekilirsin, kolyeyi elinden alırsın ve boynuna bağlarsın. daryl'in yanağına bir öpücük koymadan önce ona bakıyorsun. sakalları seni gıdıklar ve sen hafifçe kıkırdayarak onu bir kez daha kucaklamak için kendine çekersin. ilk başta geri adım atar, ancak sonunda kendi ellerini bedeninize sarar.

"Göründüğünden daha güçlü olduğuna emin misin, kızım?"

~~~~~~~~~~~~~~<3~~~~~~~~~~~~

Eveeet.uzun zaman oldu.yarın bölüm atarım diyip bilmem kaç atmadım farkındayım.Şerefsizlik bu ama derslerime odaklanmaya çalıştığım için buraya çok uğramadım.Ama artık daha fazla aktif olucam.Ve bir sonra ki bölüm büyük ihtimal Carl grimes olur.Ama emin değilim.

İstek karakter varsa→

Kendinize iyi bakııın.

Multifandom•İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin