Daryl Dixon☄️

186 13 3
                                    

Ay, pencerelerden yatağın üzerine yumuşak bir ışık saçıyordu; sonunda uykunun hakimiyetini ele geçirmesini beklerken amaçsızca onu izliyordunuz. Başını Daryl'in göğsüne yaslıyorsun, sıcaklığı bir fırın gibi yayılıyor.

Kürek kemiklerinin altına sıkıştırılan kolu gerilmeye başladı. Nefes alışverişinin değiştiğini duydukça kalp atışının hızı giderek artıyor, yavaş yavaş daha düzensiz hale geliyor ve ardından dudaklarından hafif bir inilti kaçıyor. Daha önce de olmuştu ama birkaç yıldır değil.

İlişkinizin başlangıcında kabuslarla doluydu, çiftlikteki çadırda terli kurşunlarla uyanıyordu. Bunun gerçekleştiği ilk birkaç seferde utanıyordu, teselliye ihtiyacı yokmuş gibi davranarak sizi uyandırdığı için özür diliyordu. Yüzünü saklayıp tekrar uyumaya çalışırdı ya da olay olduktan sonra çadırdan çıkıp ava çıkardı.

Kısa sürede bunu atlattınız ve o da sizin rahatınızı ne kadar sevdiğini keşfetti. Yanaklarını okşadığınızda ve onu yavaş yavaş korkulardan uyandırdığınızda kendini güvende ve sevilmiş hissediyordu. Kabuslar yıllar geçtikçe yavaşladı ama kâbuslar meydana geldiğinde onu kollarınızdaki güvenli bir yere geri getirmek için oradaydınız.

Bir an elini ovuşturursun ve ona nefesini sakinleştirmesi için bir saniye tanırsın. Kolu vücudunun altında yumuşadı, yatağa gömüldü ama hâlâ seni tutmaya devam ediyordu. Bildiği ve sevdiği o rahatlığı bulmak için seni hissetmeye ihtiyacı vardı.

Hala elini tutarak biraz daha doğruluyorsun ve bir bardak su koyduğun komodinine uzanıyorsun. Boğulmayacağından emin olarak doğrulmasına yardım edersin ve yutmadan önce suyu bir süre ağzında tutmasını izlersin. Yudumlarken gözleri bir anlığına kapanıyor ve yüzünün rahatlamasına izin veriyor.

Yanağını öpmeden önce elini saçlarının arasından geçirip yüzünden uzaklaştırırsın. Onu bu şekilde telaşlı ve yaralı görmekten nefret ediyorsun, sadece kendini güvende hissetmesini istedin.

Tüm dikkatini ona vermeden önce bardağı komodinin üzerine geri koyarsın. Parlak gözlerini ve altlarındaki gözyaşının küçük parıltısını görüyorsunuz. Nazikçe yanağını tutarsınız ve başparmağınızla gözyaşını silersiniz, gergin kaslarının yumuşadığını fark edersiniz. Neredeyse tırmalanan bir köpek yavrusu gibi elinize doğru eğiliyor.

"Sorun değil." Ona fısıldarsın ve yastıklara uzanırsın.
Onu yavaşça ve nazikçe başını göğsünüze doğru çekerek yanınızda indirin. Göğsünüze sokuluyor, başını göğüslerinize yaslıyor, en sevdiği yastık. Onu tutarsın, yavaşça yanağını okşarsın, kolu uzanıp senin orta kısmına dolanır ve yaklaşmaya çalışır.

Saçının tepesini öpersin ve o da tepki verir, başını kaldırıp o uykulu mavi gözleriyle sana bakar. O sana bakarken başını ovuşturmaya devam ediyorsun, sadece onunla ilgilenmeni, onu sevmeni izliyorsun.

"Seni seviyorum." O rasgele söylüyor.

"Ben de seni seviyorum bebeğim." Başını geriye yatırırken onu yakınınızda tutmaya devam ederek karşılık verirsiniz, kollarınızın arasında kendinizi en güvende hissedersiniz.

~~~~~~~~~~~~~<3~~~~~~~~~~~~~

İki üç gün önce bölüm atmama rağmen yine bölüm attım noluyo kıyamet yaklasiyo galiba. Neyse şaka bir yana bu bölüm biraz kısa hafta sonu tekrar bölüm atıcam.İstek karakter varsa belirtebilirsiniz.

İstek karakter→

VE COK ONEMLİ BİR KONU. "🐢" BU EMOJİ COK KOMİK VE TATLİ DEGİL Mİ?!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Multifandom•İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin