8| "İyi geceler Lix'im.."

189 14 12
                                    


----

Lix'im:

Sevgilim ne zaman geleceksin???

(18:57)

Neden bakmıyorsun???

(19:30)

Sevgilim nerdesinnn???

(20:58)

Endişeleniyorum 

Hyunjin nerdesin??

(21:27)

나의 모든것:

Özür dilerim miniğim

Beş dakikaya geliyorum

(21:46)

Lix'im:

Tamam

Çabuk ol 

나의 모든것:
Tamam bebeğim

(görüldü)

 Elimden geldiğince hızlı ayrılmaya çalıştım arkadaşlarımın yanından. Minho'nun kulağına eğilip konuştum. "Benim gitmem gerekiyor." Onaylar şekilde kafasını salladı. Ayağa kalktım 

"Tekrar görüşmek üzere."  Seungmin izin vermez bir şekilde konuşmuştu.

"Nereye yaa."

"Acil bir işim var gitmem gerkiyor." Konuşacağı sıra Chan Hyung araya girdi.

"Tamam dikkatli ol." Teşekkür ettiğimi belli ederek hafifçe eğildim ve el sallayıp kafenin önünde duran arabama gittim. Olduğundan hızlı bir şekilde eve gelmiştim. Kapıyı açan güzelliği gördüğümde yüzümde ki gülümsememe engel olamadım.

"Neden bu kadar geciktin?"

"İçeri geçelim anlatacağım." Arkamdan kapıyı örttü ve konuşmaya başladı.

"Anlatma bir şey."

"Ne?"

"İstemiyorum anlatma."

"Neden güzelim ne oldu?"

"Bir şey olduğu yok istemiyorum sadece." koltuğa geçti. Ben de yanına oturup bağdaş kurarak vücudumu ona döndüm. O ise bacaklarını toplayıp kendine çekmiş bir şekilde oturuyordu. Bana bakmıyordu bile. Televizyon seyrediyordu. "Ama böyle yaparsan olmaz ki bebeğim."

"Bir şey yapmıyorum." Boynumu eğerek konuştum. "Ama üzüyorsun beni. Her şeyi anlatacağım." ses çıkartmadan sadece omuz silkmişti.

"Ben daha erken gelecektim ama Chan Hyung bırakmadı. Bende onu kırmadım çünkü uzun süredir birbirimizi görmüyoruz... O yüzden geciktim."

"Keşke haber verseydin o zaman bu kadar korkmazdım."

"Özür dilerim güzelim." Ellerini tutup bana dönmesini sağladım. Yüzüne yaklaştım.

"Senin özleminden dışarıda neler yaşadığımı bir bilsen." Dudaklarımızı buluşturmuştum. O kadar özlemiştim ki iki günde. O da belli ediyordu zaten. O kadar sert öpüyordu ki beni nefesim kesiliyordu. Üstüne doğru gitmiştim dudaklarından ayrılmadan. Nefes almak için ayrılmama bile izin vermiyordu. Beni bırakması için dudaklarının içine hafif bir inilti bıraktım. Ayrıldığımda ikimizde nefes almaya çalışıyorduk.

나의 모든것 ~Hyunlix (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin