10| 고마워 자기야

183 19 5
                                    


Bir ay oldu. Ne Hyunjin'i görebiliyordum ne de buradan ayrılabiliyordum. Mesajlarına da dönemiyordum çünkü sürekli bir şey çıkıyor. Hiç müsait olmuyordum. Eniştem hayatını kaybetmişti. Yeji'nin psikolojisi altüsttü. Teyzemden bahsetmiyorum bile. Sağlık sorunları ortaya çıkmaya başladı. Yanlarından bir kere bile ayrılmadım. Ama yarın dönecektim. Çünkü artık iyiler ve Yeji iyi olduğunu, teyzeme tek başına bakabileceğini söyledi. Ben kalmayı istesem de  istemediler.

---

"Yeji emin misin?"

"Evet.. Gerçekten bakabilirim sen merak etme. Rahatça git." Teyzeme döndüm. Teyzem durgun bir şekilde bize bakıyordu. Teyzem bana 'git' der gibi kafasını salladı. Yanına oturdum, ellerini sıkıca sardım.

"İyisin değil mi?"

"İyiyim oğlum sen git düşünme bizi. Seninde bir hayatın var. Bizimle ilgilenmekten kendi hayatını ihmal etme." Kafamı hafif yana yatırıp 'peki' der gibi bakmıştım.

---

Akşam uçağım vardı. Sonunda dönecektim. Mutluydum ama neden kötü hissediyordum? Aslında pişman hissediyordum. Hep aklımda Hyunjin vardı. Attığı mesajlara cevap verecek halde bile değildim. Hep, gittiğimde nasıl açıklayacağımı düşünüp durdum.

Son 8 dakikamın sonuna geliyordum. Saniyelerim vardı uçmak için. Sonunda hareket haline geçtiğimizde. Telefonumu cebimden almıştım. Kulaklığımı takmıştım. Gelen onca bildirimi hiçe sayarak müzik dinlemiştim. Günlerdir bir saatlik uyku ile durmama, fazlasıyla uykum olmasına rağmen uyumuyorum. Sadece donuk donuk camdan dışarıya  bakıyordum. Hiç bir şey düşünmüyordum.

Uçaktan indiğim gibi temiz havayı ciğerlerime doldurmuştum. İndiğim yerde kalıp yaptığım ilk şey telefonumdan Jisung'a yazmıştım.

'SECRET' VE 'YONGBOK'
WHATSAPP KONUŞMASI

Yongbok:

Jisung

Secret:

O kim?

Ha.. ne oldu??

Jisung dediğine göre

(görüldü)

Oh, ciddiyiz

Anlat seni dinliyorum ne oldu?

Yongbok:

Sende kalabilir miyim?

Jisung:

GELDİN Mİ?!!!

Yongbok:

Evet

Jisung:

Soruyor musun bir de

Hemen gel

Yongbok:

Geliyorum

Yarım saati çok geçmeden orada olurum

Secret:

Tamam dikkatli ol

(görüldü)

나의 모든것 ~Hyunlix (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin