12|NEDEN YANIMDA YATIYOR!!

155 12 12
                                    


"Güya elinizi sürmeyecektiniz.. saatlerdir sizinle uğraşıyoruz."

Minho ve ben gerçekten saatlerdir "içmeyiz" diyen iki minik bebek ile uğraşıyorduk. Jisung Minho'ya sevdiğini söyleyip duruyor, Felix ise hiç uslu davranmıyordu ve bu beni hiç iyi etkilemiyordu...

Bir anda "MİNHO!" Diye bağıran bedene çevirmiştik kafamızı. Jisung yere oturmuş Minho onu kucağına alsın diye ağlıyordu. Minho ve ben birbirimize bakmıştık. Minho bıkkınlığını belli eden bir uff nidası bıraktığında Jisung'a doğru adımlamaya başladı. Tek hamlede sırtına aldığı bedeni arabaya götürdü. Bende zar zor da olsa Felix'i arabaya bindirmiştim.

***

Sonunda eve gelmiştik.. ama içmemiş olmama rağmen başım felaket ağrıyordu. Çünkü Jisung sanki aramızda metreler kadar fark varmış gibi bağırarak konuşmuştu. Felix'i ellerimi yıkayabilmek için yatağa bırakmıştım. Yapacağım işleri bitirdikten sonra sevgilimin yanına dönmüştüm. Aynı şekilde yanına uzandım.

"Aç mısın bir şeyler yiyelim mi?"

"Seni istiyorum."

"Ne?"

"Duydun. Aç değilim seni istiyorum."

Bende seni çok istiyorum sevgilim ama ikimizde yorgunuz.. demedim çünkü gerçekten onu istiyorum.

"Öyle mi-"

Üzerime çıkıp sert bir şekilde beni öpmeye başladığında yarım kalmıştı lafım. Yaptığının karşılığını alacaktı.

~~~

"Jisung zorluk çıkartıp durma."

Bu Jisung neydi böyle ve neden bana kalmıştı?

"Jisung!!" Yüksek sesim'den sonra bir daha ses gelmedi. Sürekli kendini üzerime atıyor, öpmeye çalışıyor, bağırarak "Minho seni seviyorummmm" diyip duruyordu ama en son atağı bende beklememiştim. Sesi çıkmadığı için yanına oturdum. Bana bakıyordu. Gözleri.. gözleri çok güzel. Kendine gel Minho! Yüzümü bu denli incelemesi içimde harekletenme oluştursa da kendime engel olacaktım.

"Hey. Neden konuşmuyorsu-"

Dudaklarım.. bu histe neydi? 'Güzel bir his.' diye geçirdim içimden. Üzerimdeki bedeni itip elimin tersi ile dudağımı sildim.

"Ne yapıyorsun sen!?"

Gözleri dolmaya başladı.

"A-ama ben seni seviyorum ve s-sen.."

Yanına gittim. Bu sefer gerçekten ağlıyordu.

"Neden istemiyorsun beni?.."

"Ne diyorsun git duşa gir yat uğraştırma beni."

"Sen yaptıracaksın değil mii??"

"Aishh ciddi misin sen ya!"

Banyoya kadar götürdüm onu. O banyosunu yaparken bende yatacağı yeri hazırladım. Evine götürecektim ama adresi sorduğumda adres hariç her şeyi söyledi o yüzden mecburen burada kalacak...

***

"Yorulduk.." diyerek gülmüştü Felix.

"Ya ya." Bunu dememin ardına yatakta kafasını bana çevirmiş garip bir gülümseme sunmuştu. Bu gülümsemeyi her ne kadar anlamasamda bir şey yapacağı belli oluyordu. Ama tahmin ettiğim olmadı...
Hızlı hareketler ile bir anda bir bacağını karnıma atıp, bir kolunu göğüsümün üzerine atması şoka girmemi sağlamıştı. Vücudumu ele geçirdikten sonra iyice bedenimi sıktı ve uykuya daldı. Sanırım bu onun için bir sarılma...

***

Susmayan telefon bildirimleri güzelim uykumdan uyanmama sebep olmuştu.

SECRET SECRET & YONGBOK

SECRET SECRET:

Bearsi cogkh güzel
(03:47)

Ay Munho Yu optum vqrya

Dudagjllari cokg gwzel

💅🏻🤬🥺🥺🥺😱💕💕🥳🥳
(04:08)

+99 mesaj

LAN!!!!
(11:52)

NEDEN BURADAYIM BEN

AGAGAGAGGAAGGAGAGAGA

FELİX

FELİX

FELİX

FELİX

FELİX

FELİX

FELİX

AGAGAGAGAGGA

NEDEN MİNHO YANIMDA YATIYOR!!!!

😱😱😱😱😱😱

57 mesaj daha

Yongbok:

BU NE???!!!!!

SABAH SABAH NE OLDU

SECRET SECRET:

YANIMDA NEDEN MİNHO YATIYOR!??

Yongbok:

NE!??

NE YAPTINIZ??

LAN

SECRET SECRET:

NE NE YAPTINIZ??

BİR ŞEY YAPMADIK!!!

Yongbok:

Emin misin?

SECRET SECRET:

Eve-/

Lan/

Felix

Yongbok:

Evet??!!

SECRET SECRET:

Düne dair hiç bir şey hatırlamıyorum..


****

😱😱😱😱😱

Amanın agagagag

Bölümü beğendiniz mi???

Ya okuyorsunuz lütfen oy da atın agagagagag

나의 모든것 ~Hyunlix (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin