1 Rész. /Nem várt hír..

173 3 1
                                    

Új nap, új élet , új ház és egy új suli. Micsoda? Túl sok új dolog így egyszerre...egy 17 éves ezt nem viseli , túl jól... Vagy mégis?

Nos igen Allison Mirable Baker-vagyok jó hát igen a szüleim nem túlozták el a nevem, de ez van valami különlegeset szerettek volna. 17 évesen az életem a feje tetejére állt. Jöhet a szokásos monológ? , de kezdjük az elején.

Az édes apámnak a munkája miatt külföldre kellett költöznie, hogy mi van?Én is ezt mondom..Apu a családját nagy ívben leszarja... szép is a szerelem.Jó kicsit túlzok, de ez van megérdemli hogy így bánjak vele...Mindenki hogy elvan ragadtatva miatta , erre épp most süllyedt el az én átlagos életem ... remek.

Hogy , hogy kezdődött ez az egész?..és mi történt pontosan?...menjünk vissza az időben Augusztus 11 a nyár vége felé haladva.. egy csodálatos pénteki napra.

Kint süt a nap rohadt meleg van és ez az idegesítő ébresztő se kussol be...

Reggel van ébresztő! hasadra süt a nap , egész nap az ágyban akarsz feküdni?, vagy felkelnél végre? Szólt rám anyu aki nem más mint Chloe Bakerné, híres divattervező. Nagyon szeretem anyukám, de ilyenkor a sírba visz..

Már harmadszorra szól az ébresztőd és már unom hogy One Direction-t kell hallgatnom kora reggel.

- Hééé egy rossz szót se 1D-ről!igenis jó szám tőlük csak hallgasd. Áhh.....-sóhajtottam egy jót idilli pillanat gyanánt amit anyu zavart meg.

-Jó csak kellj már fel fél 11 és te még semmit se csináltál ma.Mintha egyáltalán csinálnál valamit máskor( mondta suttogva )

-Mondtál valamit anyu ? - szóltam hozzá kissé rekedtes hangon, mivel az előbb keltem fel, és nem a saját döntésemből vagyok ébren..remek..

-Csak annyit gyere le reggelizni.

-Jooo megyek már - Dörmögtem magam elé

Nagy nehezen felkeltem,felöltöztem ami egy pizsi gyors le....egy hosszú bő póló fel...egy rövid nacival ami teljesen fölösleges , de anyu szerint egy nőnek oda kéne figyelnie magára- Még most se értem mi értelme van.. itthon vagyok és a nagy XL-es poló alól nem is látszik ki a fehérneműm..ahhww idegesítő.

Hogy én nő ? Jó az vagyok a nemi szervezetemnek hála és hogy annak állapitottak meg a korházban mikor kijöttem, de ezen kívül jobban szeretek lazább lenni..melegítő egész nap, kupis szoba..amelyben én tökéletesen megvagyok.. ezt mondják fiús lánynak asszem..csakhogy akik jól érzik így magukat azoknak nincs egy olyan anyja aki divattervező, és a lányát öltözteti és a ruhásszekrényébe csak divatos és csinos ruhákat vesz és tesz...

De miért ne lehetne lazábbra venni a kinézetünket a saját otthonunkban?..-Agyaltam ezen és mikor nagy nehezen végeztem álmosan az ajtó felé vettem az irányt..

Kilépve a szobámból totyogtam a lépcső irányába. Lehetne ez a reggel ennél is rosszabb? -Irónikus igen lehet..Ha Ha jó vicc , most kezdődik még csak a napom..

Hirtelen bele ütöttek a vállamba mire megfogva a fájó testrészem lassan hátrafordultam..

-Cső.....- aki az előbb bele ütött a vállamba az előttem álló full izom ,és izom agyú akinek sötét barna kócos haja alól álmos sötétkék szemével pillant rám..

(Most képzeljétek el full kocka has izmos test 190 cm magas pasi áll veletek szemben egy szál fekete alsógatyában , jó mi?)...

...Csak hogy ő a bátyjám a lányok ettől a kinézettől már a nyálukat csorgatnák , és a nyakába borulnának. Az én reakcióm teljesen más:Ökölbe szorítottam a jobb kezem és a kockás hasába vágtam..Ő az én drágalátos bátyám aki nem más mint: Rafael Jayden Baker..Ki más?!

EvilWhere stories live. Discover now