Augusztus. 25.
A nap amikor kiszámolva stresszesen ülök az új szobámban, az új telefonnal(össze tört az előző) azzal a tudattal szenvedve hogy 1 hét és új suli éljen! , új fura emberek akik majd azt nézik ez ki?
Minek jött ez ide? Héé nézd már ott egy lány!
Mintha egy űrlény lennék aki hirtelen ott terem hogy omg itt vagyok nézzetek rám.. Hahoo mindenkiii!
Kicsit túl gondolom lehet rossz napom ,vagy várjunk csak hetem volt...
A nyár végét edzéssel,fél nap átalvással..szenvedéssel mert hiányzik az Amerikai kaja.. és csak doboz,doboz, és doboz pakolás be, ki, be, ki.
Ki nem szédül ebbe bele?
A jó benne hogy már nem érdekel mi lesz, lesz ami lesz. Teljesen felkészültem lelkileg mindenre, nem érdekel ki mit gondol, Ha valakinek valami baja van velem az mondja majd a szemembe..
Amig nálam van a fülhallgatóm a telefonom addig bármit kibírok csak zenét tudjak hallgatni.
Nagybátyjám Rick Stevenson ma elment beiratni a suliba, ja és Luke Stevenson a fia is oda jár.
Beszéltem vele eddig összesen 2 sort.
Pontosabban a Nefarious-ba irat be elm. A város legjobb sulija.
Elég fura angol neve van a sulinak, de az alapitó elméletileg angol volt és így lett ez.. fura
Nefarious High School maga a Gonosz Középiskolája...szó szerint..Muhahaa gonosz nevetéssel alá festve kiabálva a konyhában egy tál müzli felett eléggé furának nézhetnek minket a szomszédok.. na mind1.
Rick haza ért , mivel láttam az ablakból hogy behajt a kocsival a feljáróra, mivel ma még megyünk valahova..khmm vásárláss! Nem állt be a garázsba.
Sziaa Rick mi volt?
- Nem sok hivatalosan is a Nefarious-ba jársz más szóval a GNI-be
- G..N...I...?? HEHH? Mi van?
Jahjj már A Gonoszbaa=) nézett rám mosolyogva
Szóval itt Magyarul azt mondják hogy a GNI-be vagy mi?
Hát ha gonosz vagy nefarious vagy csak sulit mondanál ami slamp. Csak tessék..
Rick jó fej ,de néha nem értem..maradok a sulinál , de köszi.
Te tudod...
Rickel elmentünk vásárolni nagy nehezen rá vettem..:
Vettünk sulira cuccokat füzet, toll meg ilyenek.. A legjobb hogy mivel sok ruhám van csak egy két plusz... új suli, kell új ruha is akkor mert miért ne nézéssel. Rickel felvásároltam a boltot nagyon szenvedett egyetlen jó dolog hogy a szüleim vagyis anya küld pénzt a bankkártyámra..legalább nem kell Ricknek azzal is foglalkoznia, hogy költekeznie kell rám.. hehe=)
Ünneplő az nem kell egyenruha van.. remek..
Azonban az se kötelező csak az ünnepekkor, ha valami oknál fogva csak csinosba kell menni elfogadják a sima fekete szoknya fehér inget is, de ritka esetben..
Már nyitottam volna a szám, de Rick közbe vágott..
Eszed ágában sincs megkérdezni hogy fekete farmer nadrág is jó lesz akkor ugye?
NEMM szóltam el magam puffogva, idegesen.... a fenébe ha rajta múlik az egyen ruha lesz rajtam mindig..
(Majd lebeszélem a tanárral, biztos nem kell annyira az egyenruha..-Mondtam magamban)
YOU ARE READING
Evil
RomanceAllison Mirable Baker 17 éves egy átlagos amerikai lánynak nem mondanám. Azt hinné az enber első ránézésre, hogy csak egy szép lány, aki a sok lány között megtalálható. Csakhogy ez a lány kissé vakmerő,flegma kissé harcias típus.. kiáll az eszméi me...