Október 6
Reggel 6:30...-kinyomtam az idegesitő ébresztőm és már feküdtem is vissza...csak egy kicsit még...
Ez a kicsi 7:15-ig húzódott...-hupszz
Rohanva,kapkodva öltöztem fel és álmosan rohantam le az életmentő kávéért miközben kiszúrtam az asztalon lévő ismerős cetlit...
Rick: Gyerekek ma haza megyek és szeretném ha össze pakolnánk mert pénteken átjön hozzánk Kira... Legyetek vele nagyon kedvesek! Kaja pénz Luke az asztalon van, Allison neked Cloé küldi folyamatosan a pénzt szóval remélem nincs neked is szükséged rá...-Ha eddig szar volt a kedvem és a reggelem akkor most még szarabb lett...Komolyan nem tudna rám szánni 1000/2000ft-ot?
Oly mindegy...-Idegesen néztem meg a telefonomon a bankártya számlám...
Egyenleg: 157500-Ft összesen ebből ma jött át az átutalás anyutól...105000..-nem értem anya miért hiszi hogy ennyi pénzre van szükségem hiszen ennek a felét nem költöm el...biztos apu küldi anyunak a pénzt hogy adja oda nekünk...micsoda családi törődés.
Össze szedve magam sietősen megcsináltam a sminkem és a hajam és a kabátot felkapva a táskámmal igyekeztem a garázsba.
Közben Luke kajapénzét a kabát zsebembe süllyesztettem mivel megint elfelejtette..
Mi ez a zsebemben?-Kivettem gyors az ismerős cigis dobozt...basszus ezt Jacksontól vettem még el mikor nála voltam...mondjuk már mind1...azóta biztos vett újjat...de az öngyujtója is nálam van...azt azért biztos vissza akarja kapni...de nem megbeszéltük többet nem beszélünk és nem szólunk bele a másik életébe...
Vissza süllyesztettem a zsebembe a cigis dobozt az öngyujtóval együtt és bezártam az ajtót...
7:45...már most elkéstem az első óráról...ami nem más mint osztályfőnöki...hála az égnek hogy szerda van és Scott tanárúr remélhetőleg elnézi a késésem..
Dobtam egy üzit Sophinak hogy kések mert elaludtam...mire az a válasz jött hogy ő is...
Ezért gyors dobtam egy üzit Colenak is hátha használja a telefont az órán...
Sziaa! Kések mert elaludtam és Sophi is fog sztem fedezz minket oszifőnél pls!!(A)
Sziaa Elll! Jólvan fedezlek, bár nem mintha zavarná a tanárurat...még észre se vette hogy nem vagytok itt...(C)
Remek akkor sietek na szia!(A)
Hajrá!(C)
Végig száguldottam az úton és a suli parkoló felé vettem az irányt....megláttam hogy az egyik nagyon állat motoros is csak most megy ezért oda hajtottam mellé.
Intettem egyet a kezemmel és begyorsítottam lehagyva elsőnek értem be a parkolóba és a szokásos motorosok melett parkoltam le a helyemen..
Mellém parkolt a srác és levette a sisakot...mi a!..-Ezt nem hiszem el..
Zeck?!-Teszem fel a hülye kérdést amire furán néz rám...nem ismer meg?
Ismerjük egymást?-Néz rám kérdően mire rájövök még nem vettem le a sisakot..
Ja bocs elfelejtettem...-Magyarázkodok miközben leveszem magamról...
Rajtam maradt a sisak..bocs-Tűrtem szét a hajam és megigazítottam hogy rendesen álljon miközben Zeck arcáról leolvastam hogy most megleptem.
Szia Allison.. bocs nem tudtam így elsőre most kivagy, reggel van még
Ne is mond elaludtam és ahogy elnézem mindjárt vége az első órának...-sóhajtva adtam tudtára hogy nincs egyedül ezzel..
YOU ARE READING
Evil
RomanceAllison Mirable Baker 17 éves egy átlagos amerikai lánynak nem mondanám. Azt hinné az enber első ránézésre, hogy csak egy szép lány, aki a sok lány között megtalálható. Csakhogy ez a lány kissé vakmerő,flegma kissé harcias típus.. kiáll az eszméi me...