5.Rész/Sérülés, és találkozás szép szeművel..mégse egy idegen srác volt?

66 1 0
                                    

Szeptember 6

Újra eljött a Hétfő reggel,újra felkell kelnem 7-kor, és újra késésben vagyok..mit is vártam saját magamtól. Gyorsan össze kaptam magam és egy kényelmes sport szettet vettem fel fehér melegitő naci és fehér pulcsi, mellé egy fekete adidas cipőt, és egy pufi fekete mellényt felkapva...már futottam le a konyhába



már futottam le a konyhába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Szia Allison nem fogsz elkésni?-Hirtelen a neveden szóltanak amikor, senkinek se kéne már itthon lenni, kicsit se ilyesztő mondhatom..

Rick!-úristen ne ijeszgess-Kiabáltam el magam és a kezem a mellkasomra tettem nehogy kiugorjon a helyéről.. mit keresel itt?

Jahjj, bocs nem akartalak egijeszteni- nézett a szemembe kissé sajnálkozó tekintettel..

Semmi,de igen kések épp..-Néztem rá és közben kávét töltöttem magamnak..

Elvigyelek?-tette fel a kezét a benne tartó kulcsal..

Ahaa- teljesen kivirultam az ötlettől,gyors a mosogató tálcába tetem a bögrét és már mellé is attantam.

Akkor nyomás mert attól függetlenül ne késs el a suliból..

Igazz, Luke már elment em?-Néztem mörbe,hátha a végén ő is itt terem..

Igen busszal szokott bemenni elég korán, de hogy minek azt ne tőlem kérdezd..-Rázta meg értetlenül a fejét Rick..Én se értem miért húz a suliba mindig ilyen korán..sose találkozok vele reggelente, jó nagyon semmikor. Nem zavarjuk egymást

Okés.. akkor mehetünk-Léptem ki az ajtón és Rick kocsija felé szágudottam, egyenesen az anyósülésre..

Rick kidobott a suliba és már el is ment dolgozni..-Csaknem miattam fog késni,sebaj

Sophival egy gyors ölelés között megbeszéltük a hétvégénket, nem intha óriási fejlemények lettek volna..

Csoda folytán nagyon hamar elteltek egymás után a fárasztóbbnál, unalmasabb órák..

Angol unalmasan, de legalább aludhattam,rajz szintén rajzoltunk , de a tanár mondta óra végén elkell mennie mert készülnek a szakkör választásra a rajz szakkörrel.

A Magyar és a matek siralmas volt, nem kiméltek minket és a magyar tanár konkrét megfenyegetett minket minden áron menjünk el az olvasói szakköre...mintha tehetnénk bármit is az ellen , hogy ne menjünk.

Az óra után elérkezett amit nem vártam eddig...testnevelés. Sophival bementünk a sport csarnokba az öltözőben találkoztunk Bellával és váltottunk pár szót.

Hol vannak Jenniferék?-Néztem kérdően Bellára...

Öhmm azt mondták eszük ágában sincs tesizni , mert nem akarnak megizzadni,és a sminkük is elfog kenődni.. ezt pedig semmiképp se akarják

EvilWhere stories live. Discover now