Október 7 Csütörtök
A legjobb a csütörtöki napokban az hogy nincs első óra ezért rá érek 8:45-re beérni...
Miért van az hogy ha az ember tovább aludhat akkor végképp nem tud?
Mivel bőven fél hét után már felkeltem és egy lassú kávézás mellett elgondolkodtam a mai napomon....ami annyit tesz felkészültem lelkileg a sok fárasztó emberre... és a tanórákra....bleh...
Miután kicsit hisztisen kitudtam választani mit vegyek fel....két ideg össze roppanás után sikeresen egy sima belül bundás anyagú bőrszinű harisnyát választottam a hozzá illő szoknyával...igen én és a szoknya...lázas vagyok?
Jön a világ vége?.....egyik se talált...csak anyuval végre beszéltem és konkrét úgy elbeszélgetett velem...miért nem veszem fel a szép ruháim? Ne csak feketében legyél, öltözz fel végre csinosan..ha én lennék még ilyen fiatal..ha én járhatnék újra suliba...blahh blahh blahh...duma után bele törődve vettem fel egy csinosabb szettet...de most elnézve magam a tükörben annyira nem néz ki rosszul...elnézve a nagy combom...vagy a kissé kék zöld foltos lábam amit hálisten a harisnya most épp eltakar....vagy a nagy vádlim...na azon csak egy hosszú szárú csizmával tudok segíteni.. csak hogy anyu azt mondta azt nem vehetek fel hozzá...csak tudnám miértnem hagyja hogy divat nélkül éljek..
Sikeresen közös megegyezéssel a mai szettem egy fekete fehér szoknyából amiben a fehér a dominánsabb... egy fekete garbós pulcsival és egy bőrdzsekivel valósult meg. Szét fog fagyni a seggem az már biztos.. anyu még egy kis táskát is akart mellé de mivel suliba készülök nem egy kiruccanásra vagy egy randira...az marad itthon szépen, helyette a jó kis iskola táska jön.
Amig anyám el nem küld egy táskát...ha lebukok nekem annyi...megölne ha meglátná a táskám
Miután felöltöztem végre...megcsináltam a sminkem és a hajam.
Ja és maradt a hosszú szárú csizma...-anyu nemlátja úgyse..
Sophi mintha csak megérezte volna felhívott
Sziaaa csajszii!(S)
Sziaa neked is(A)
Nem akarsz már most bemenni suliba?(S)
Öhmm miért is ne de...-mondom kicsit furcsán..én se hittem el mit mondtam(A)
Okéé szuperr mert Apu beszalajt de egyedül nem akarok lenni elvigyünk?(S)
Jó lenne persze simán gyertek csak(A)
Okéss akkor hova menjünk?(S)
Gyertek a Black Stones utca 13-hoz(A)
Okéss kb 10p és ott vagyunk na puszii(S)
Okéss akkor később..(A)
Össze szedtem a cuccom és lesiettem a kulcsommal a nappaliba.
Miután mindent lecsekkoltam...pontosan mit kell majd össze pakolnunk mert holnap jön a várva várt vendégünk....blehh
Elég annyit hozzá fűznöm nem egy napos pakolás lenne ez...
Dudálást meghallva kisiettem és bezárva az ajtót fordultam meg
A kocsiból kipattant Sophi és felém futott, ölelkezés közben apukája szólt ki a lehúzott ablakon kissé fáradtan..-Nem akarom megzavarni ezt az idilli pillanatot....nem vagytok még késésben de ha így folytatjátok soha nem értek be....
Megyunk már apaa-Engedett el Sophi és bedurcizva vissza szólt apukájának...jó lehet ha az embernek ilyen apukája van..
Mosolyogva egy heloo Allison vagyok nagyon örvendek után ültem hátra és Shophi pedig az anyósülésre.
YOU ARE READING
Evil
RomanceAllison Mirable Baker 17 éves egy átlagos amerikai lánynak nem mondanám. Azt hinné az enber első ránézésre, hogy csak egy szép lány, aki a sok lány között megtalálható. Csakhogy ez a lány kissé vakmerő,flegma kissé harcias típus.. kiáll az eszméi me...