15:23-kor végre leszálltam a buszról és haza sétáltam a buszmegállótól, miután betoppantam a lakásba Rick a nappaliban pakolászott épp..ennek örömére beljebb sétáltam köszönni..
Megjöttem Rick...-mondom laza hangsúllyal..
Hol voltál eddig? 8-ra jön vacsorázni Helga!-kelt ki magából és egy köszönést nem kaptam viszonzásképp..
Pakold le a cuccod, és állj neki össze pakolni a szobád, és az emeletet is..
Rendben, megyek már...-vita nélkül felindultam a szobámba ahol egy kicsit dőltem csak le...miután egy 5-10 percet pihentem de utána rendbe tettem a szobám...mikor végeztem a felsöpréssel,felporszivozással, por törléssel és a rendezéssel neki álltam felmosni a parkettát...ugyan igy folytattam az egész emeleten..
Mire végeztem a fürdővel is, már 7 óra múlt...bementem a szobába és lepihentem, egyszer hangos kopogásra ébredtem és miután kinyitottam a szobám ajtaját egy nő állt velem szemben..
Helo Rick üzeni gyere le megteríteni..-mondja ki ezt az 1 mondatot, és már fordul is meg és indul el lefelé megse várva a válasz adásomat...
Erőt vettem magamon és lefelé indultam ahol már találkoztam Luke-al akit szintén befogtak munkára...épp a tányérokat rakosgatta ki, én pedig csatlakoztam hozzá és az evőeszközöket rakosgattam le..
Miután kész lettünk és a nappaliban beszélgető, és iszogató társaságnak szóltunk hogy kész vagyunk jöhetnek vacsorázni, lassan szédelegve egymást átkarolva lépegettek be..
Mi a faszt csináltok? Még egy terítést se tudtok megcsinálni rendesen?!-kelt ki magából Rick mi pedig az asztal másik felében néztünk rá értetlenül, mit rontottunk el?
Csak én és Helga vacsorázunk, ha nem jöttetek volna rá ti haszontalanok..-vágta a fejünkhöz én nem értettem miért baj ha mi is velük vacsorázunk, de úgy tűnt nem vagyok vele egyedül Luke se értette a helyzetet..
Most akkor pakoljunk el?-kérdezte Luke rendes hangon
Ennyire hülyék ne legyetek már, igenn...istenem miért kell a nyakamra rakni két haszontalant is..elég volt egy nem kellett volna belőle kettő..nem elég hogy nekem kell ellátnom a büdös kölyköt még te is itt vagy Allison...szólta el magát Rick, Luke arca átváltott csalódottra, egy kicsi szomorú volt ez hallatán, de mindent felváltott a düh és elindult idegesen a szobájába..
Most ezt miért kellett Rick? A saját fiadról beszélsz nem vetted észre? És tudtommal engem is szívesen fogadsz azt mondtad anyuméknak..
Hazudtam bazdmeg...küldik folyton a pénzt hogy biztos kapj kaját, nehogy éhezz de igazából szarnak rád, fölösleges vagy érted? Senkit se érdekel hol vagy és mit csinálsz inkább húzz a picsába innen elrontod a vacsora izét te kurva!..-hordott el, és még engem oktatott ki Rick
Csalódtam benned Rick...azt hittem te legalább Luke számára jó apa vagy..., de már tudom hogy ugyan olyan szar vagy mint az én apám...nézzél tükörbe legalább, ha igy folytatod elveszíted a fiadat!-kiabáltam el magam és már a sírás határán voltam...
Elhallgass...te velem igy nem beszélhetsz! -Indult meg és elém állt
Ha még egyszer igy beszélsz velem, vagy Helgával próbálsz ilyen hangsúllyal beszélni akkor nagyon megjárod!..-az alkoholtól bűzlött, alig állt a lábán...mire vissza néztem volna a szemébe már egy hatalmas ütésnek voltam a gazdája ami a földre küldött, és elestem..
Össze szedve magam, próbáltam fel állni, de egy kicsit meg kellett támaszkodnom a földön..-egy pillanatra felnéztem ahol Helga egy pillanatra aggódva nézett rám, de elkapta a tekintetét rólam mikor az asztalon lévő vázát megragadta Rick és utánam dobta, de hálistennek csak elém esett..a szilánkok szét szóródtak...és az éles hang körbe lengte a szobát és mindenki elnémult egy pillanatra...
YOU ARE READING
Evil
RomanceAllison Mirable Baker 17 éves egy átlagos amerikai lánynak nem mondanám. Azt hinné az enber első ránézésre, hogy csak egy szép lány, aki a sok lány között megtalálható. Csakhogy ez a lány kissé vakmerő,flegma kissé harcias típus.. kiáll az eszméi me...