3.Rész/Az első találkozás a suli nagymenőjével,hát nem ájultam el tőle..

73 1 1
                                    

Szeptember 2 még csak a második nap..

Reggel 7:00 kor szólt az ébresztőm.. sajnos már negyedszerre szól,20p szundi után felkellett kelnem mert 7 óra... és 8-ra bekéne érnem..

Ahjj nem akarokkk mennii( egy nagy ásitás melett, hisztisen felkeltem lerugtam magamról a takarót a pihe puha ágyamtól búcsút vettem..

Zenét kapcsoltam készülődéshez és már kezdhettem is a napot.. =)

Egy sima tapadós vékony fekete farmert vettem fel egy szintén fekete felsővel a nyakamba a szokásos vastagabb ezüst nyakláncot a hozzá passzoló fülbevalóval..

Egy sima tapadós vékony fekete farmert vettem fel egy szintén fekete felsővel a nyakamba a szokásos vastagabb ezüst nyakláncot a hozzá passzoló fülbevalóval

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kész lettem és a tükörben gyors lecsekkoltam magam..

A fejem úgy néz ki mint egy hulla, de nyaktól lefelé már kész vagyok..remek..

Gyors leszaladtam kávézni aztán futva rohantam vissza a fürdőbe fogat és arcot mosni.

Vissza mentem a szobába ahol épp a Peaches (fesat. Daniel Caesar & Giveon ) szólt..

Leültem gyors az asztalomhoz a kis tükröm elé és smink rutin (korekktor szemöldök csak megfésülöm a kicsit barnás szemhéjfestékbe bele nyomkodott kefével... jó tudom de az tökéletes erre, barnitó mert ne legyek már falfehér...szemhéjamra egy csillogós világos barna színt, szempilla spirál a szokásos rúzs,szájfény, púder utána fixáló ) rutinom után.. Kész is vagyok ez egy 15p mutatvány..rekord idő

Közben már a forró hajvasalóval majdnem megégetve a kezem.. a kapkodásba mert már 7:30 volt sietve , de sikerült kivasalnom a hajam úgy hogy nem égetem szarrá a kezem..

Futva vettem fel a táskám az airpodsommal telefonommal és busz bérlettel amit bele dobáltam a kabát zsebembe idegesen..

A konyhába ahol 2db ezres fogadott és egy kis cetli..: Luke nem vitte el a kajapénzt, add oda neki kérlek. Neked is hagytam ott.. R.

7:40 és 45 megy a busz...remek.-Sietve a farzsebembe csúsztattam a telefonomat..

Gyors bezárkódtam és futottam a buszmegállóba, ahol már nem állt senki .. szuper.. van 10p beérni..

Most akkor mehetek haza, és szóljak Ricknek aki épp dolgozik, hogy megint kések..vagyyy?!

Hirtelen eszembe jutott, simán beérek a motorommal ha sietek..

Van két percem.. haza menni és elindulni simán megoldom.. Elhatározva haza futottam és megláttam a motort amit apu vett nkm búcsú ajándéképp.. leaker kenyerezni mint mindig.. ez van..

Garázsból kitólva fekete sisakot felvettem és már mehettem is 7:53... jó még simán beérek a gyorsabbik úton...

Más szóval szökve átmegyek a piroson egy két kisebb utca résznél ahol nem nagy a forgalom..

EvilDonde viven las historias. Descúbrelo ahora