4.Rész/,,Csodálatos pénteki nap...

67 1 0
                                    

Szeptember 3

Ez még csak a 3 nap, de már megint késtem, idegbeteg lettem, majdnem úgy voltam vele hogy megnyuvasztom Cole-t... és találkoztam megint vele, akivel semmiképp se akarnék többet..

De csak szépen sorjában..reggel 7:00-kor egy hívásra keltem..

Ki a franc hív ilyen korán..-Álmos vagyok nagyon!

Felemeltem a telefonom lehúztam a töltőről és felvettem mert Messengeren hívtak- Tegnap nem kapcsoltam ki a wifit kár volt.. megjegyzés MINDIG KAPCSOLJAM KI!

Mi van? Ki az a nem normális vad barom aki reggel 7kor már zaklat?!

Szia EL! Én vagyok az Colee!- Orditotta a fülembe

Ahjjj- még csak ez hiányzott..-Szóltam el magam fáradt hangomon..és a telefont távol tartva a fülemtől, mert sípol

Cole: Csak nem felébresztettelek?

Allison: DE! mi van?-Hangosítottam ki a telefont és letettem magam mellé..

Cole: Gondoltam felébresztelek elne késs -nevetett a telefonba.. most úgy letörölném azt az önelégült vigyort a képéről..

Allison: Én kinyírlak ha beérek..-Idegesen szóltam a telefonba..

Cole: Mi miért? Uhh várj te 7:20/30 kor kelsz csak..

Allison: Eltaláltad.. szóval imádkozz mert beérek neked annyi!

És letettem a telefont.. full álmos és ideges vagyok és a fejem is szét rohad..

Írtam Sophinak ő is korán jön e- Kb egyből válaszolt is..

Sziaa jó reggelt, igen persze mindig 20-ra érek be..(S)

(Akkor csak én vagyok normális, hogy 40 kor még itthon vagyok..)

Sziaa jobbat,és oké én is hamarabb megyek és Cole-al szépen elbeszélgetek!(A)

Uhh miért? Mit csinált megint?(S)

Hát mit! Felébresztett..! (A)

Na mindegy gyors felöltöztem egy kötött garbós felsőt és egy  sima farmer melett döntöttem.. egy bőrdzsekit is magamra kaptam mert motorral megyek és mellé a fehér sport cipő..tökély..

Lementem gyors kávé és reggeli rutin fog mosás/ arc,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lementem gyors kávé és reggeli rutin fog mosás/ arc,

Smink...aztán haj vasalás utána a pénztárcámat és fésű,parfüm,dezodor..és miden ami kell bedobáltam a táskámba..

Basszus! Nem adtam oda Lukenak tegnap a kajapénzt..-Jutott eszembe hirtelen a pénztárcámról..

Oda kell adnom neki még ma..és egy bocs se ártana..

a fülembe bömbölt a zene..elne aludjak útközben és felkaptam a hátizsákom amiben már füzet és könyv is található volt..Kivágódtam a házból bezárkódtam és a garázsba mentem..kitoltam a motort és utoljára dobtam egy üzenetet Colenak, hogy elindultam jobb ha felkészül mert kinyirom!

EvilWhere stories live. Discover now