Reggel telefon csörgésre keltem..
Álmosan néztem meg ki a fene hív ilyenkor, ha megint Cole szórakozik akkor megfolytom..-(rossz poén ezek után lehet)
ANYA- hívott...
Sziahh..mi az?
Még csak most keltél fel!?
JJahh,mer?-kérdeztem rekedtes hangal..
Allison! – Ahjajj ha ideges sose becéz...
Oh jahjj máris fél 8??!- mondtam ki riadtan a telefonon nézve az időt..
Bizony úgyhogy huzzál bele!-Kiabált a telefonba anyu..
Oké megyek szia!.-Riadtan ugrottam ki az ágyból a francba már!
Elne késs!-Még a vonalban van anya?!
Jó nem fogok puszii! – És ki is nyomtam és siethettem össze kapni magam..
Végre egy nyugis nap, jó vicc mikor nem történik velem semmi?... osztályfőnökkel volt az első óra ezért elnézte , hogy elaludtam..vagy nem tom én aludtam egész órán..
A kettő infó órán a jó fej tanárunknak hála csak az elsőn kelett Excelt készíteni a másodikon szabad foglalkozás volt. Rajzon sikerült eltépnem a lapomat, a sok radirozás miatt...kicsit fáradt és ideges voltam,Sophi yugtatott, hogy előfordul az ilyen... angolon zenét halgattam és a tanárnő elengedett hamarabb minket , hogy mehessünk megnézni a szakköröket a sportcsarnokban..
Az osztályfőnök értünk jött és együtt mentünk át...mivel nem tudunk annyira viselkedni..és kell felügyelni minket...
A sport csarnokba érve mi voltunk a 11/B- a 11/A-sokkal összevonva
A tanárúr a pálya szélére állitott minket és csoportokra osztott bennünket, vagyis akart volna de csoport vezetőnek Jennifer és Cole is jelentkezett a srácokkal az lett a vége , hogy
Jennifer, Eleanor Walterrel és Logan
Cole,Sophi, Owen és én..
Math,Chris,Steve, és szegény Bella..-tuti kikészül ma még..
Jennifer vagy 2p sikongatott , hogy együtt lesz egy csapatban Walterrel és Cole-al különben nem csinál semmit...hát nem kaphat meg mindent amit akar...-Waltert már most sajnáljuk..
Az A-s osztályfőnök is beosztotta hozzánk az A-sokat,
A csapatok a következők:
1 csapat Jennifer, Eleanor, Logan, Walter, Harry, Emma, Oliver, George
2 csapat Coel, én(Eli), Sophi, Owen, Sarah, Kyle, Liam, Ethan
3 csapat Math, Chris, Steve, Bella, Olivia, Zoey, Harper, Damian
Hosszú és fárasztó volt, de mindenki beletörődött a 15perces vita végére.
Akkorr első csapat menjen a focihoz-Szólt ránk Scott tanárúr..
Második csapat röpi , harmadik csapat boksz-Fejezte be az A-sok osztályfőnöke..
Mint a katonaságnál-Súgta oda nekem Cole, amire elnevettem magam,de a tanárúr ránk szólt
a hasába könyököltem Colenak:
hagyj már, ne nevettes mert megint ránk szólnak...
Csak rád, én nem csiálok semmit-húzta gúnyos vigyorra a száját és elkezdett csikizni...kinem állhatom..
Cole! elég! hagyj! neh csikizhh-Húztam össze magam, mert már fáj a hasam, és szedtem le a hasamról a kezeit..
Vissza csikiztem, de nem csikis a hasaa..-Ez nem igazság
YOU ARE READING
Evil
RomanceAllison Mirable Baker 17 éves egy átlagos amerikai lánynak nem mondanám. Azt hinné az enber első ránézésre, hogy csak egy szép lány, aki a sok lány között megtalálható. Csakhogy ez a lány kissé vakmerő,flegma kissé harcias típus.. kiáll az eszméi me...