Meg van az az érzés amikor elhatározod magad, és biztos vagy abban hogy úgy fogod élni a mindennapjaid ahogy azt eltervezed az előző esténként alvás előtt?
Nos igen...... csak hogy nem mindig alakul úgy ahogy azt szeretnéd...sajnos ilyen a valóság..
Reggel volt, méghozzá október 5. kedd reggel.- Végre..
Álmosan keltem ki az ágyból és néztem végig magamon a tükörben...
Egy lány...egy erős határozott.....független lány....aki mától éli az életét, szórakozik a barátaival...ohh vagyis erősebb baráti kapcsolatokat fog kialakítani utána lesz a barátaival... és jobb iskolai éveket fog élni...teljesen hidegen hagyva Jackson Walkert!-Hozzá teszem a legfontosabb célt, Jackson csak egy srác a sok közül és csak is távoli ismerős, akivel volt a múltban közelebbi....öhmm minek is nevezzük? Kavarás,ismerkedés,beszélgetés,
flörtölés,dráma...?-Mindegy ami fojt közöttünk tegnapig...Ugye a tegnap már múlt!-Kiabálom el magam hangosan, kicsit se néznének hülyének..
Az idő 6:36 mutatott szóval mától nem alszok el, korán kelek, reggelizek és rendesen élek...
Egyből dobtam egy üzenetet Cole-nak is a jó kedvem miatt..
Sziaa ha akarsz akkor ma mehetünk együtt suliba, elmegyek érted és motorral zúzhatunk a suliigg! (A)
Csőő álmodom, vagy fél hétkor Allison Baker fent van? És nem alszik? És kora reggel jó fej?(C)
Mi lesz ma? (C)
Na akkor akarsz jönni vagy megyek egyedül te pedig buszozz!(A)
Bocs bocs, persze nyomassuk..küldöm a címem! (C)
Okés akkor majd 7:10-15 oda érek kb. (A)
Okés, de most szólok hamarosan már meglesz a jogsi szóval majd ketten csapatjuk! (C)
Az az na lépek, akkor később..cső! (A)
Okés csőváz! (C)
Össze szedtem magam és felvettem egy tapadós fekete haspólót és hozzá egy sima magas derekú farmert, mellé pedig egy sima bőrdzsekit passzoltam, a fehér Nike Air Force-al.
Egyszerű de nagyszerű..lementem a gyors kávémat megittam, Luke sehol sincs...És Rick sincs még itthon...szuper
Pont bementem a fürdőbe, de Luke jött ki a szobájából..ezért meg álltam
Szia Luke... reggeltt!-szembe fordultam Luke-al aki értetlenül nézett rám majd a karján lévő órára nézett..
Lázas vagy vagy mi?-Nézett rám ledöbbenve
Nem csak rendbe szedtem magam...Rick nincs itthon van kajára pénzed?
Ja sejtettem....nem nincs de majd megoldom..-Álmos hangjával lépett a másik fürdő felé és el is tűnt.
Én is bementem a fürdőbe és fogat mostam, arcot, és vissza mentem egy gyors sminkelésre a szobámba és a hajamat pedig kiengedve hagytam..
Időben indultam el és végre nem én nekem kell zárkódnom... kis idő alatt alig ha volt 20p de már Cole-ék utcájába értem, ahol megálltam egy szép nagy háznál, mindenki luxus házban lakik?
Nem kelett sokat várnom egyből kirohant Cole a házból és felém igyekezett, kilépett és úgy bebaszta az ajtót hogy csak úgy zengett az egész..
Hali- Dobtam oda a kezébe a sisakot
Csőő El!-Óriási vigyorral jött és ököl pacsizni kell amint talizunk, nézéssel mutatta felém az öklét
VOUS LISEZ
Evil
Roman d'amourAllison Mirable Baker 17 éves egy átlagos amerikai lánynak nem mondanám. Azt hinné az enber első ránézésre, hogy csak egy szép lány, aki a sok lány között megtalálható. Csakhogy ez a lány kissé vakmerő,flegma kissé harcias típus.. kiáll az eszméi me...