15.Rész./Ismerősnek jelölt!?

27 2 0
                                    


Reggel kissé másnaposan ébredtem.. a telefonom nem volt a szokásos éjjeli szekrényemen ezért elkezdtem keresni az ágyamban.

Végül sikerült az ágyam melett a földön heverve rá talalálnom.

Megnyitva a közösségi oldalakat csak a tegnap estiről volt feltöltve csomó video és kép..-Igen arról a buliról amire else mentem..remek

Miután befejeztem a képek és videók kielemzését, arra lettem figyelmes hogy se Jackson,Sophi,Zeck,Cole,Walter nem volt a buliban mert majdnem 100%-osan biztos vagyok benne hogy készült volna róluk nem is egy kép.

Nem is értem miért könnyebbültem meg hogy Jackson se ment el.. szép is lett volna tényleg ha engem haza zavar ő meg elmegy utána szórakozni.

Miután rendbe tettem magam és a szobám.-Mert kissé kupis volt már.

Elindultam le enni valamit.

Reméltem hogy nem futok össze senkivel..-az arcom még mindig fájt..

Miután sikeresen tudtam inni egy kávét és csináltam piritóst vissza mentem a sobámba egy liter vizzel.

Bekapcsoltam a kedvenc sorozatom a Vámpir Naplókat már nem is tudom hányadszorra nézem, de nem unom még mindig..

Egész nap semmi érdemlegeset nem csináltam.

Este felé a srácok átküldék a képeket és videókat amiket csináltak.

Sok képen én is rajta vagyok valamiért, nem is bántam.

Miközben lapozgattam őket kiszúrtam pár érdekesebb képet.


Volt amit én készitettem főleg a videó tűnt fel amiben megvagyok jelölve Dennis töltötte fel azzal a leirással hogy: A legjobb videósomat puszilom ezért...Allison<3

Nos volt még pár jó kép Zeckről természetesen a motor versenyről, Jacksonról egy csomó mégis mint Zeck egyet töltött fel amikor össze karolnak a srácokkal..-semmi különös, miért nem töltött fel Kirával..hiszen emlékszem csomö képet készitettek..fura...

Küldött Sophi pár képet amin együtt vagyünk mosolyogva ölelkezünk, épp Cole karol át minket és bele mosolyog a kamerába..-ezen elmosolyogtam. 

Volt ahol szurkoltam épp Ace-el Dennisnek és látszik ahogy szurkolunk kiabálunk és odibálunk konkrét a videón, utána egyből bevágták ahol leugrik Dennis a ringből kibújva és oda jön pacsizik mindkettőnkel. tetszett az előző kép és ez a videó ezért mind2 feltöltöttem követve a többieket. Megjelöltem azokat akik a képen és videón volt utána sóhajtva dőltem hátra mert elszállt velem a ló és kicsit alakitottam a videón.. bevágtam pár szép ütést Dennistől miközben szurkolunk ahhoz a részhez és mikor leugrott lassitásra állitottam igy mégjobban átlehet érezni azt a pillanatot..remélem tetszeni fog a srácoknak..

Miután sziveztem pár képet és videót kiléptem és folytattam tovább a semmit tevést.

Valamikor éjjel keltem fel, biztos voltam benne hogy bealudtam a másnaposság miatt pedig nm ittam sokat..

Kissé meggondolatlanul megfogtam egy szál cigit Jackson cigijéből és rágyujtottam az erkélyemen.

Miután végeztem lefeküdtem és igyeketem vissza aludni kisebb nagyobb sikerrel.

Vasárnap körülbelül 11 óra lehetett amikor megfogtam végre a telefonom és felkeltem az ágyból hogy ne csak feküdjek egész nap.

Sportos ruhába öltöztem lementem kávézni és miközben a konyha pulton ülve kortyoltam bele a kávémba halottam hogy jön le valaki a lépcsőn.

Csak Luke jött le aki könyörgött egy jó nagy adag kávéért. Megcsináltam és a kezébe nyomva egy köszhh.. valamit válaszolva vissza ment az emeletre..-gondolom vissza alszik inkább.

Miután végeztem elindultam futni, de nem voltam bene biztos hogy merre menjek. Random elindultam zenét hallgatva.

Mikor már elfáradtam egy parkban leültem és megpihentem. Az órám szerint több mint 10km-ert futottam....huhh

Órákig ültem és gondolkodtam minden félén.. sajnos Jacksonon is.

Nem értem mi történt tegnap és miért.. Abban a pillanatban megint kedves volt talán túlságosan is aggódott..

Miután feladtam hogy értelmét találjam az egésznek elindultam haza..

Haza érve vettem egy forró fürdőt, tanultam sulira és videohivásoztam Sophival.

Mikor már elköszöntem hogy aludni menjek, épp letettem a laptopom a asztalra és a telefonon is ébresztőt állitottam.

Már tettem le mikor felvillant a telefonom.

Jackson Walker ismerősnek jelölt

Pislogtam egy párat hogy biztos jól látom e amit látok..- biztos a fáradság miatt képzelődök már gondoltam magamban, de amikor 2p után is ugyan úgy ott volt a jelölések között rá nyomtam a visszaigazolásra.

Azt hittem ennyi lesz, de hirtelen feldobta a chat fejet a telefonom..

Jackson:  Szia

Allison: Szia?

Jackson:  Hogy érzed magad?..

Allison: Jól, te hogy vagy?

Jackson: hazudsz..

Allison: Nem, jól vagyok ne aggódj miattam!-Mikor megkérdezte hogy vagyok , elmondtam volna neki hogy félek itthon lenni..és nem akarok össze futni Rickel..de nem lehet..

Jackson: jolvan akkor holnap kideritem személyesen hogy tényleg jól vagy e..

Allison: Ne gyere a közelembe megkértelek rá..

Jackson: Amikor tegnap a karjaimban tartottalak nem zavart hogy a közeledben vagyok

Allison: az az más volt..ittam csinálok sok hülyeséget és nm én kértelek hogy vegyél fel..

Jackson: Jolvan kislány ne legyél méregzsák, de úgy is aranyos vagy szóval felőlem lehetsz.

Allison: nem vagyok kislány te viselkedsz úgy mint egy kisfiú

Jackson: pont te mondod?

Allison: inkább megyek aludni, ne irogass többet!

Jackson: ha nem akarnál beszélni velem akkor vissza se jelölsz, és vissza se irsz.

Allison: az agyamra mész!!

Allison: Jó éjt te zaklató

Jackson: neked is Jó éjt kislány , aludj jól és álmodj rólam

Allison: nem köszi csak rémálmaim lennének..

Jackson: Ha melettem feküdnél az ágyban akkor  sose lenne 

Allison: Várhatod, sose fogok veled aludni!

Jackson: Nem is mondtam hogy aludni fogunk

Allison: bolond vagy, na de tényleg jó éjt Jackson 

Jackson: Jó éjt Allison









Nos ez volt a 15.rész remélem tetszett.

Tudom már jó rég volt új rész, de itt van rövidebb tudom de igyekszem vissza térni rendesen a történet folytatásához. Még sok izgalom vár rátok addigis 

Pusz L.

Evilحيث تعيش القصص. اكتشف الآن