8.Rész/ Tusoló alatt kettesben Jacksonnal?!,

88 2 0
                                    

Reggel az ébresztő elött keltem....fura...

Nem voltam késésben, és gyors reggeli és kávé melett elmeséltem anyunak hívásban , hogy érdekel a tánc de nem bízok benne , mennyire menne profi szinten.

A boksz pedig , hogy megfogott benne valami és lehet az lesz.

Örült, hogy valami végre érdekel újra....

Volt egy erősen rossz korszakom amikor teljesen kizártam anyut és a bátyám.

Titokban cigiztem és a barátaimmal házi bulikban lógtunk és az alkohol se maradt ki az életemből.

Elég jól bírom, de amikor már leszarok mindent és a whisky-s üveggel a kezemben sétálgatok...és a táncparkett közepén táncolok...akkor már kezd baj lenni..

Na mindegy....hamarabbi buszal mentem be..közben Sophival is össze futottam a suli elött..épp kidobta anyuja a munkába menet..nem volt időm köszönni,de egyszer úgyis találkozok vele ha Sophihoz megyek.. mint kiderült tegnap Sophi elment az anyukájával dokihoz , hogy minden okés e a fejsérülésével..

Sétáltunk a suli felé épp de senkit se láttunk az osztályból...fura..

Sophi többiek merre? 10p és becsöngetnek..

Passz, de menjünk sztem lassan be-mondta az ötletet amit én nem bántam,kicsit hűvös volt és nem öltöztem épp melegen..

Bementünk a folyosóra és megálltunk a szekrényeinknél..

Hallod Eli milyen óránk lesz?-Teljesen kiment nkm is a fejemből mivel kezdünk..

Passz mindjárt megnézem...-lapoztam fel a telefonomban a galériát és olvastam is..

Hogy bassza meg!-Kiabáltam el magam Sophi felém fordult és megijedt a reakciómtól

Mi az ennyire szar óra jön?-akadt ki

Jaa csak az hogy nincs első óránk feleslegesen keltünk fel...feleslegesen jöttünk be...-Egy nagy sóhajtással adtam tudtára hogy nincs 1 óra...

Uhhh baszki tényleg..csütörtök van..

Jahh... na mindegy mit csináljunk-néztem Sophira.

Vegyünk valamit a büfében és menjünk ki az udvarra valahova..

Oksa...

Büfés néninél vettük a szokásos cola nekem és Sophi a szokásos fura péksüteményét...elnem tudom képzelni,hogy tudja megenni őket.. az udvaron a szokásos helyünkre ültünk le

Az első óra vége felé megláttuk hogy a tetőn megint hangzavar keletkezik, és jönnek a suli felé a többiek lassacskán.

Mi is igyekeztünk az órára befelé, elég volt nekünk egy ideig a tegnapi akció...nem keressük a bajt még egy jó ideig..

Magyar óra volt az első óránk én a padban Sophi melett az energia italom ittam és zenét halgattam.. Shophi melettem rajzolgatott-biztos rajzra fog menni még ha nem is akarja elmondani..

Én szerintem jelentkezek bokszra, nem volt rossz nézni a bemutatót és kipróbálni se, az eddző jófejnek tűnt és a tagok se rosszak szerintem...

A tanár előtt mindenki beért a terembe és kezdődhetett a kemény vers elemzés.

Feladta hf-nak hogy fejezzük be az órán elemzett verset.. az utolsó 3 vsz volt csak vissza .. bőven elég..

A tanár halgathatta a sok panaszt,de nem igazán hatotta meg..

Jött az az óra amiről asse tudtam minek?

EvilDonde viven las historias. Descúbrelo ahora