Przebudzenie ~ co to za miejsce?

8 0 0
                                    

[UWAGA! W tym rozdziale pojawi się ciemny, ciasny tunel z wysokim poziomem wody i brakiem możliwości zawrócenia. Jeżeli boisz się/nie lubisz takich okoliczności pomiń 4 i 5 akapit ;)]

Ta lekkość. Ta swoboda.

Delikatnie poruszasz ręką. Czujesz jak z każdej strony otacza cie chłodnawa ale przyjemna woda. Pod stopami czujesz miękki piasek. Powoli woda wypycha cię na powierzchnię. Bez pośpiechu otwierasz oczy, promienie słoneczne odbijają się od przejrzyście czystej wody. Orientujesz się, że znajdujesz się w jakiejś jaskini. Kierujesz się w stronę, z której przebija się słońce.

Czujesz się woln_, bez jakich kolwiek zmartwień. Słyszysz obijającą się o skalne ściany wodę, bardzo uspokajający dźwięk. Płyniesz dalej nie wiedząc co czeka cie na końcu drogi. Spoglądasz w górę, promienie światła dostawały się do środka przez niewielką dziurę w stropie jaskini. Przed tobą zaczyna się ciemny tunel. Zdezorientowany jednak spokojny wpływasz do niego z nadzieją, że nie jest on zbyt długi.

Za tobą już kilka jak nie kilkanaście metrów, a końca nie widać. Zamiast tego jest coraz ciemniej, woda coraz zimniejsza, a tunel.. Wydaje się coraz ciaśniejszy, jakby ściany zaczynały się zwężać, a sufit zniżać. Poziom wody jednak zostaje taki sam.

Trochę się denerwujesz, nie jesteś już w stanie w pełni rozłożyć rąk, woda sięga ci prawie do ust, a końca jak nie było, tak nie ma. Niestety nie możesz się już wycofać, nie ma miejsca aby zawrócić, więc płyniesz dalej. Nabierasz powietrza i zatrzymujesz je w płucach, musisz zanurkować. Płyniesz jak najszybciej przed siebie, już kończy ci się powietrze, zaczynasz panikować, jesteś najgorszej myśli i wtedy..

Wypływasz. Teraz stoisz w wodzie sięgającej ci do pasa.

Welcome in NetherworldOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz