Yoongi 20 yaşına geldiğinde işin büyük bir kısmını öğrenmiş ve babasına yardım ediyordu, odasında oturmuş iş ile ilgili evraklara bakarken kapısı açıldı, hoseok yanına geldi "hyung" dediğinde yoongi gülerek hoseok'u kucağına aldı "söyle bebeğim" hoseok kafasını yoongi'nin omzuna koydu "ben sıkıldım" yoongi elindeki evrağı bıraktı.
Hoseok'a baktı "ne yapalım" hoseok "alış veriş" diyerek badem gözlerini kırpıştı, yoongi'nin buna hayır diyemeyeceğini biliyordu, yoongi kaşlarını çatarak "daha dün alış veriş yaptın" hoseok dudaklarını büzdü "ama" yoongi hoseok'un dudaklarını tuttu.
Hoseok kaşlarını çatarak baktığında yoongi "hayır" diyerek yumuşak dudakları bıraktı, hoseok kafasını eğdi "tamam" kafasını yoongi'nin boynuna sakladı, yoongi hoseok'un beline sarılarak evrağı yeniden aldı, hoseok yoongi'nin saçları ile oynadı "ama ben sıkıldım" yoongi "kek börek birşey yap işte" dediğinde hoseok "daha dün börek yaptım" yoongi gülerek "evet çok güzeldi" diyerek hoseok'un elini öptü.
Hoseok'un yanakları kızardı "birşey istiyormusun?" yoongi "ekler yapsana" dediğinde hoseok kafasını salladı "yaparım" yoongi hoseok'un anlını öptü "teşekkür ederim bebeğim" dediğinde hoseok kafasını salladı.
Yoongi'nin kucağından indi, mutfağa gitti , yoongi gülerek hoseok'un arkasından baktı, kağıtları alarak oda aşşağı indi, mutfağa girdi.
Hoseok tarife baktı, malzemeleri çıkardı, önlüğünü giydi, yoongi kağıdı imzalayarak bıraktı, hoseok hamuru yaparak soğuması için kenarı koydu, kremasını yapmaya başladı, krema kıvam aldığında tadına baktı, yoongi arkasından baktı "olmuşmu" dediğinde hoseok kafasını salladı "evet" diyerek kaşığı yoongi'he uzattı, yoongi yiyerek "güzel olmuş" hoseok "ben yaptım tabi güzel olucak" yoongi gülerek "haklısın" dediğinde hoseok hamurun yanına gitti.
Yumurtaları teker teker kırarak karıştı, olduğunda sıkma torbasını aldı, içine hamuru koyarak tepsiye yağlı kağıdı koydu, hamuru sıktı, tepsiyi ısıttığı fırına koydu, diğer tepsiyide hazırladı ve fırına koydu.
Etafı temizledi ve oturdu, yoongi "sos" dediğinde hoseok "yapıcam yoongi" yoongi kaşlarını kaldırdı "yoongi?" dediğinde hoseok göz devirdi "hyung fetişinmi var anlamıyorum ki" yoongi göz devirdi.
Ekler olduğunda hoseok tepsileri kenarı koydu, sos için çikolata ve süt çıkarttı, çikolatayı eriterek soğuması için kenarı bıraktı, eklere kremalarını koyarak tabağa dizdi, sosuda döktü üstüne, dinlenmes için kaldırdı, yoongi "ne zaman olucaklar" hoseok "30 dakika bekle işte" dediğinde yoongi kafasını salladı.
Yoongi evrakları odasına bıraktı, kapı çaldığında hizmetli açtı, kargoyu alarak kapıyı kapattı, yoongi'nin yanına gitti "kargonuz" dediğinde hoseok merak ile baktı.
Yoongi kargoyu alarak hoseok'a uzattı "al" dediğinde hoseok gülerek aldı, açtığında çok istediği kedi kulaklı kulaklık, tatlı saç tokaları, kedi patili eyeliner, odası için led lambalar, 20 renk oje seti, takma tırnaklar, birde kar küresi vardı, hoseok yoongi'nin yanağını öptü "teşekkür ederim hyung, hani izin vermiyordun bunlara" dediğinde yoongi "gereksizler çünkü" hoseok yoongi'ye baktı.
Yoongi "mutlu ol diye aldık abartma" hoseok gülerek sıkıca sarıldı, yoongi hoseok'un bebek kokulu saçlarını öptü, bebeği mutluysa kendiside mutluydu.
Hoseok kutuyu odasına bıraktı, hwan ve suran geldi, yemekten sonra tatlıyı yediler, suran "bunu kim yaptı" yoongi "hoseok yaptı" dediğinde hwan "çok güzel olmuş hoseok ellerine sağlık" hoseok gülerek "âfiyet olsun" yoongi hoseok'un yanağını sıktı.
"Sincap" dediğinde hoseok göz devirdi, hoseok odasına gitti, yoongi'yi de yanında sürükledi "hadi lambaları takalım" yoongi kafasını salladı, ledleri taktılar, hoseok oje, kar küresi, tırnak ve eyelineri yerlerine koydu, kulaklığı kenarı koydu, oturan yoongi'nin üstüne atladı "hyung rengi değiştir" yoongi kumandadan rengi mor yaptı, hoseok mor'u çok seviyordu.
Turuncu, mavi, yeşil, kırmızı da durdu "güzelmiş" hoseok kafasını salladı, yoongi'ye baktı "karışık yokmmu, renkler dönüyo ya değişiyo sürekli" yoongi omuz silkti "bilmem" diyerek baktı.
Hoseok göz devirdi, kumandayı alarak hepsine bastı, sonunda bulduğunda güldü "oldu, ayy taehyung, jungkook ve jin ile party yaparız burada" yoongi hoseok'a sarılarak altına aldı, kafasını boynuna soktu "uykum geldi" hoseok "senin her zaman uykun var" dediğinde yoongi omuz silkti.
Hoseok ışığı kapattı "hyung" yoongi "efendim" hoseok "ben neden 11.sınıfım, 15 yaşındayım" dediğinde yoongi "çok zeki olduğun için yoksa salaksın" hoseok yoongi'nin kafasına vurdu "salak sensin" yoongi hoseok'un boynunu öptü " sus da uyuyayım" hoseok kızarmıştı "tamam" diyerek yoongi'ye sarılarak gözlerini kapattı.
/
😁🤭