2

298 33 9
                                    

Hwan mallar için depoya giderken yoongi yola bakıyordu "baba ben neden geliyorum" dediğinde hwan gülerek "benden sonra başa sen geçiceksin, bir yerden başlamak gerek"  yoongi kafasını salladı "anladım"  hwan yoongi'nin saçlarını karıştırdı.

Depoya girdiklerinde bir sürü beyaz kıyafetli, maskeli ve gözlüklü kişi vardı, yoongi etrafa baktı, babası "burası çok gizli bir yer, ana malzemeler burada, kimse bulamaz, gel bakalım evrakları kontrol edelim" dediğinde yoongi kafasını salladı.

Odaya girdiler, babası koltuğuna oturdu, yoongi'yi yanına çağırdı "şimdilik kolaydan gidelim"  yoongi kafasını salladı, babası "bak ham maddeler burada yazıyor, extrem malzemeler ve fiyatları, burada kaç gram kullanıldığı yazıyor, satış maaliyetleri burada, sayfaya bakınca zaten anlarsın, fiyat ve gramaj ölçümleri en altta yazıyor, pratik ile her şeyi öğrenirsin"  yoongi "anladım" diyerek karşı koltuğa oturdu.

Hwan "dostum iki kahve birde bubble tea getirir misin"  wonji kafasını salladı, gittiğinde yoongi telefonunu çıkardı "baba deney seti gibi bir şey almalıyız hoca istiyor" dediğinde hwan "alırız"  yoongi "iki gün sonra annem ile 17. yıl dönümünüz unutma" dediğinde hwan "ah aklımdan çıkmış, teşekkür ederim yoongi"  yoongi gülümsedi.

Wonji içeri girdi, kahveyi ve içeceği bıraktı, hwan "otursana jung"  wonji "mesai saati içindeyim"  hwan gülerek "otur hadi, patronun benim" dediğinde wonji "ah tamam"
yoongi güldü "işini çok seviyorsun wonji amca" dediğinde wonji "evet, babana minnettarım velet" dediğinde güldüler.

Hwan işlerini bitirince evlerine gittiler, suran "yemek hazır, gelin"
yoongi koşarak gitti, çok acıkmıştı, hwan yerine geçti, suran "wonji otur"  hwan gülerek baktı, wonji oturduğunda suran "bir gün hoseok'u da getirmelisin" dediğinde yoongi "o kim"  wonji "oğlum, 10 yaşında" dediğinde yoongi kafasını salladı "bende tanışmak istiyorum" 

Hwan gülerek "en kısa zamanda getir wonji" dediğinde wonji göz devirdi "ah ciddisin"  suran güldü "ciddiyiz" dediğinde yoongi garipçe üçlüye baktı, boşverip yemeğine döndü.

Yemekten sonra hwan "bugün erken çık, hoseok'a fazla vakit ayıramıyorsun zaten" dediğinde wonji "teşekkür ederim dostum"  suran elindeki kap ile geldi, uzatarak "tatlı, hoseok'a götür"  wonji "mahçup hissediyorum" dediğinde güldüler, suran "sen bizim dostumuzsun wonji asla mahçup hissetme"  wonji "teşekkür ederim" dediğinde hwan "hadi hadi duygusal adam, hoseok'u bekletme"  wonji kafasını salladı "görüşürüz" diyerek evden çıktı.

Wonji evine geldi, hoseok gülerek "baba hoşgeldin, erkenden geldin?" wonji hoseok'u kucağına alarak "işim erken bitti bebeğim, yemek yedin mi" dediğinde hoseok kafasını salladı "eveet yuki noona çok güzel yemekler yaptı"   "o zaman tatlı da yiyebilirsin" diyerek güldü.

Hoseok "ne tatlısı"  wonji "suran halan gönderdi, aç bakalım" dediğinde hoseok heyecan ile kabı açtı, gülerek "hii Tteok"  wonji güldü, yuki çubukları getirdiğinde aldılar, hoseok iştah ile yedi hepsini "çok güzeldi, suran halaya teşekkür hediyesi yapıcam" diyerek kalktı.

Odasına gittiğinde wonji'de odasına giderek üstünü değiştirdi,  hoseok'un odasına girdiğinde önünde ip ve boncuklar vardı, gülerek yanına oturdu "ne yapıyorsun"  hoseok "kolye" diyerek bir kaç siyah boncuk aldı, ipten geçirdi,, wonji "hmm güzele benziyor, bana da yapacakmısın"  hoseok gülerek "yaparım tabi baba" dediğinde wonji hoseok'un saçlarını öptü.

Hoseok beyaz S harfini koyarak yine siyah küçük boncukları koydu, aparatlarıda takarak "bittiii, yuki noona nın yaptığı gibi yaptım" dediğinde wonji gülerek "ovv çok güzel, şimdi bunları kaldıralım yarın hediye paketi yaparız"  hoseok kafasını salladı "oluur" diyerek kutularını düzenledi ve kaldırdı, yatağına uzandı, wonji anlını öperek "iyi geceler" dediğinde hoseok "iyi geceler baba" diyerek gözlerini kapattı.

Wonji son kez hoseok'a bakarak kapıyı kapattı.

/

sope : tigHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin