9

220 31 13
                                    

Zaman hızla ilerler iken hwan'ın durumu kötüye gidiyordu ve bu da herkesi korkutuyordu, yoongi babası olmaz ise ne yapacağını bilmiyordu.

25 yaşında bir imparatoluğun başına geçemeyecek kadar genç ve toy du.

Hoseok odasına uzanan  hwan amcasının yanına gitti "amca" dediğinde hwan gülerek "minik" dediğinde hoseok amcasının elini tuttu "nasılsın, ağrın varmı "  hwan kafasını salladı "hayır, iyiyim miniğim, hoseok bir şey söyliyeceğim, aramızda kalıcak"  hoseok kafasını salladı "tabi" dediğinde hwan yutkundu.

Derin bir nefes aldı, aldığı nefesler bile iğne batıyormuş gibi hissettiriyordu "hoseok ben ölürsem yoongi'ye iyi bak, o daha genç ve bütün yük ona kalıcak, lütfen tek başına sırtlanmasına izin verme, suran da yaşlandı, oğlunun üzüntüsünü kaldıramaz, onlara iyi bak tamam mı, sen zeki ve güçlü birisin" dediğinde hoseok yutkundu.

Amcasının elini sıktı "nasıl istersen, ama kötü düşünme amca iyileşiceksin, yanımızda olucaksın"  hwan kafasını salladı "ölüceğimi biliyorsun, sen zeki bir doktorsun" dediğinde hoseok güldü "doktor değilim, daha 2 yılım var, mezuniyet'ime geliceğine söz verdin"  hwan gülerek "biliyorum ama tanrının farklı planları var" dediğinde hoseok kafasını eğdi.

Hoseok yutkundu "şimdi uyu ve dinlen"  hwan kafasını salladı "görüşürüz hoseok"  hoseok güldü "görüşürüz amca" diyerek odadan çıktı, kapıyı kapattı, kenarıda oturmuş yoongi'yi görünce önüne çöktü.

Yoongi kafasını kaldırdı "hoseok gitsin istemiyorum"  hoseok yoongi'nin yanaklarını okşadı "yoongi elimizden bir şey gelmez, biliyorsun" dediğinde yoongi hoseok'a sarılarak kafasını boynuna sakladı "biliyorum, bunu bilmek canımı acıtıyor" hoseok yoongi'nin saçlarını öptü.

İkili kalkarak aşşağı indiğinde hwan'ın kalp krizi geçirdiğini bilmiyorlardı.

Suran oturmuş sessizliği dinliyordu, hoseok ve yoongi yanına geldiler, yoongi annesine sarıldığında hoseok kafasını eğdi, suran "o gidince ne yaparım bilmiyorum" dediğinde yoongi "merak etme işleri ben halledicem, sende son zamanlarda istediğin dünya turuna çıkarsın"  suran "baban ile hayalimiz , diğer yarım yok ise hayali gerçekleştirmenin ne anlamı kalır" dediğinde yoongi kafasını eğdi.

Hoseok "hayat devam ediyor hala, yapacak bir şeyimiz yok"  suran kafasını salladı "haklısın"  diyerek kalktı "bende o'na bakmaya gideyim"  kafalarını salladılar, suran gittiğinde hoseok yoongi'nin yanına oturdu, sıkıca sarıldı "yapma yoongi, annenin tek dayanağı sensin" dediğinde yoongi kafasını hoseok'un boynuna sakladı.

Hoseok yoongi'nin saçlarını öptü, yukarıdan suran'ın acı çığlıkları geldiğinde hoseok sıkıca yoongi'ye saldı, yoongi ağlayarak "bırak" dediğinde hoseok kafasını salladı "hayır"  iyice sarıldı, göz yaşları akıyordu, yoongi'yi bırakırsa etrafı yıkar dı, biliyordu.

Yoongi güçsüzce "bırak" dediğinde hoseok yoongi'nin şakağını öptü "üzgünüm yoongi"  yoongi hoseok'a sıkıca sarılarak ağlamaya başladı, yoongi güçsüz düşerek uykuya daldığında hoseok yoongi'yi uzandırdı, kalkarak yukarı çıktı.

Odaya girdi, suran hwan'ın elini tutmuş ağlıyordu, yanına giderek kendisine çevirdi "hala" dediğinde suran "hoseok o uyuyor değil mi"  hoseok'un gözleri yeniden doldu, halasına sıkıca sarıldı "uyuyor, huzur ile uyuyor"  suran kafasını hoseok'un boynuna sakladı "huzurlu" dediğinde hoseok kafasını salladı "huzurlu" diyerek geri çekildi.

"Hadi gidelim"  suran kalktı, son kez hayatının aşkı olan adama baktı ve odadan çıktı, hoseok odaya girdi "otur sana çay getiricem"  suran kafasını salladı, hoseok odadan çıkarak mutfağa girdi, papatya çayı yaparak sıvı uyku ilacını içine damlatarak karıştırdı.

Yukarı çıkarak suran'a verdi, kadın çayı bitirince uykusu geldi ve gözleri kapandı, hoseok suran'ın üstünü örterek çıktı, aşşağı yoongi'nin yanına giderek önüne çöktü, şakağını öptü "özür dilerim yoongi" diyerek kalktı.

Hoseok hwan'ın yanına gitti, cihazı kapattı, oturdu "huzurlusun"  hwan cevap vermemişti, hoseok'un gözleri doldu "amca bence sen çok şanslısın, ailen yanındaydı  ben babamı son kez göremedim bile, o her zaman erkenden kalkar ve giderdi, eskiden annem ile kahvaltı yapardık ama o gittiğinde 5 yıl boyunca tek başıma uyandım, yemek yedim, eğlenmeye çalıştım ama hep bir tarafım eksik, üzgün ve buruktu, keşke senin yerinde ben olsaydım, en azından siz 'bir ara hoseok vardı' der geçerdiniz ama sen arkanda canından 2 parça bıraktın, huzur ile uyu , onlara iyi bakıcam, sözümü tutucam" diyerek kalktı.

Dışarı çıkarak kapıyı kapattı, gözlerini sildi ,  güçlü olmalıydı, o her zaman güçlüydü değil mi, aşşağı indi, yoongi'nin karşısında oturdu, gülerek saçlarını okşadı "seni seviyorum yoongi, her zaman yanında durucam, düştüğünde kaldırıcam, güldüğünde gülüp ağladığında ağlıycam, asla yalnız bırakmayacağım, suran halam gibi olamasamda ben de hoseok gibi yanında durucam, söz veriyorum" diyerek güldü.

Yoongi mırıldanarak uykusuna devam etti, hoseok gülerek baktı, yoongisi minik bebeklere benziyordu, hoseok kafasını yoongi'nin yanına koydu, gözlerini kapattı, alınlarını birleştirdi, kısıkça "seni seviyorum" diyerek derin bir nefes aldı.

Kalkarak mutfağa gitti, aklını dağıtması gerekiyordu, bir kaç çeşit yemek yaptı, fazla yiyemeyeceklerini bildiği için az yapmıştı, beline kollar sarılınca güldü, yoongi'nin  aklı daha kendine gelmemişti anlaşılan.

Dönerek yoongi'ye sarıldı, yoongi hoseok'u kucağına alarak yeniden koltuğa uzandı, hoseok gülerek baktı, yoongi "yukarı çıkmaya korkuyorum, hoseok babam ölmedi değil mi"  hoseok yutkundu "yoongi" dediğinde yoongi kafasını salladı "güçlü durucam, annem için"  hoseok kafasını salladı "ama şimdi güçlü durmana gerek yok yoongi, yanımdasın, ağla bağır ben her zaman yanında olucam tamam mı" diyerek yoongi'nin yanaklarını okşadı.

Yoongi ağlamaya başladı "hoseok ben ben nasıl yapıcam, ben babam gibi güçlü değilim"  hoseok kafasını salladı "beraber yapıcaz, beraber herşeyin üstesinden gelicez, tamam mı ben yok yoongi biz var, sen ve ben, senin kadar bende hwan amcanın çocuğum, anladın mı"   yoongi kafasını salladı "anladım, biz varız, sen ve ben, biz" diyerek siyah kürelerini kahvelere kaldırdı.

Hoseok gülerek yoongi'nin saçlarını öptü "biz varız" diyerek sarıldı, yoongi kendini sadece hoseok'a bıraktı, her şeyi ile hoseok'a , güvenli bölgesine bıraktı.

Ertesi gün tören yapıldı, yoongi herkesi toplayarak "artık ben varım, ve ben tek bir hatayı bile kabul etmem, artık iki kat güvenlik, iki kat özen, tek bir yanlışta herkesi öldürürüm ve emin olun arkanızdan ailenizde gelir"  herkes korkarak kafasını salladı.

Hoseok yoongi'nin beline sarıldı "sakin ol"  yoongi belindeki eli okşadı "sakinim" dediğinde hoseok gülerek "görüyorum"  yoongi sırıtarak hoseok'un elini sıktı, sadece onlar vardı, sadece hoseok ve yoongi.

/

sope : tigHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin