Hoseok hazırlandı, yoongi "nereye" dediğinde hoseok "arkadaşlarım ile dolaşıcam" diyerek saçlarını düzeltti, yoongi crop ve etek giymiş hoseok'a bakarak "eteği değiştir" hoseok "anlamadım" yoongi "eteği değiştir, kot falan giy" hoseok güldü "istediğimi giyerim" yoongi "iyi çirkin olmuşsun, etek de yakışmamış zaten" diyerek kalktı.
Hoseok şaşkınca "sen bana çirkin diyemezsin, hadsiz" diyerek odasına gitti, yoongi gülerek baktı, hoseok siyah crop ve bol, iki yanında uzun zincirler olan siyah pantolon giyinerek, altına siyah postallar giyinip çıktı, yoongi hoseok'u süzdü, beğeni ile baktığında hoseok dışarı çıktı.
Jin, taehyung ve jungkook o'nu bekliyordu, hoseok yanlarına gelince arabada geldi, arabaya geçtiler, jungkook "hoseok neden saçlarını uzatmıyorsun?" hoseok "istemiyorum" diyerek arkasına yaslandı, taehyung "ne oldu?" hoseok kafasını eğdi.
Jin "anlat hadi" hoseok "yoongi sevgili yapmak istiyor" taehyung "yani?" hoseok "of taehyung bana yakışıklımıyım diye sordu, neymiş ben zor beğenen birisiymişim" dediğinde jungkook "sen ne dedin" hoseok "bok'a benziyorsun dedim" dediğinde taehyung ve jin gülmeye başladı.
Hoseok "ya komikmi" jungkook "evet" diyerek güldü, hoseok kollarını bağladı "aramızda 5 yaş var, hiç mi şansımız yok" jin "hoseok o 20 sen ise 15 yaşındasın, bir de o'nun gözünden bak, 15 yaşında birine aşık, garip olmazmı?" hoseok "bende 20 yaşında birine aşığım, bu garip değil mi, sen hep yaş sayılardan ibaret, namjoon her zaman bunu söyler demiyormusun" dediğinde taehyung "hoseok jin 18 namjoon ise 20 yaşında, ama siz, yoongi tabiki eninde sonunda sevgili yapıcak, buna hazır değilmisin, hiç düşünmedin mi" hoseok kafasını eğdi.
"Hayır" jungkook "pekala bu gün senin doğum günün o yüzden herşeyi kenarı bırakıyoruz" dediğinde hoseok kafasını salladı.
AVM'ye geldiklerinde jin "mağazalara bakalım" diyerek bir tanesine girdi, diğerleri de arkasından girdi, hoseok ve jungkook bakınırken jungkook "hoseok" hoseok o'na döndü "efendim" dediğinde jungkook "bak şurada sarı bir çalışan var" hoseok gösterdiği yere baktı "evet, küçük duruyo" jungkook kafasını salladı.
Yutkundu "ismi ne acaba" hoseok "yaka kartına baksana" dediğinde jungkook "mantıklı" diyerek gitti, hoseok gülerek baktı, jungkook çocuğun yanına gitti, birşeyler söyledi, çocuk kafasını salladı ve gitti, geri hoseok'un yanına geldi.
Hoseok "ne dedin" jungkook "ismi jimin miş, XL siyah ceket bulamadığımı depoda olup olmadığını sordum o'da bakacağını söyledi" hoseok "jungkook bunların hepsi XL" diyerek yanını gösterdi, jungkook "wtf" dediğinde arkadan "afedersiniz" oraya baktılar.
Hoseok gülerek baktı, jungkook "ah buldunuz mu" jimin "buyrun" diyerek ceketi uzattı, jungkook alarak "ıhım kaç yaşındasın?" jimin "19" dediğinde jungkook "bende 18,tanışmak istermisin" dediğinde jimin gülerek "olur" jungkook "telefon numarını ver" dediğinde jimin kafasını salladı.
Jungkook çaldırdığında jimin'in telefon'u çaldı "görüşürüz" jungkook "görüşürüz" dediğinde jimin "bu arada iyi bir maazeret ile gelebilirdin, o rafı ben düzenledim, neyse" diyerek gittiğinde jungkook kafasını eğdi.
Dörtlü beraber gezerken hoseok'un telefon'u çaldı, açarak "efendim suran hala" diyerek dinledi, kafasını salladı "tamam geliyorum" kapattı, diğerleri o'na bakarken hoseok "gezicekmişiz, gitmem gerek" diğerleri "görüşürüz" dediğinde hoseok el salladı.
Sahile gelmişlerdi, suran "hadi oturalım" banka geçtiler, hava karanlıktı ve deniz güzel görünüyordu yoongi eğilerek "çok güzel" diyerek hoseok'a baktı, hoseok kafasını salladı "aynen" diyerek denizi izlemeye devam etti, yoongi hala hoseok'a bakıyordu.
Hoseok yoongi'ye dönerek "ne var" dediğinde yoongi kafasını salladı "yok birşey" diyerek önüne döndü, bu çocuk hep odunmuydu?
Hoşik'in kıyafeti