Yoongi geçen zamanlarda hoseok'a çok alışmıştı, babasının yanından erkenden ayrılıp hoseok'un yanına gidiyordu.
Yine babasının yanından ayrıldı, yolda bir takı dükkanında durdu, güzel bir bileklik alarak ödemeyi yaptı.
Eve geldiğinde hoseok koşarak yoongi'ye sarıldı "hoşgeldin hyung" yoongi gülerek hoseok'u kucağına aldı "hoba çok tatlı olmuşsun" dediğinde hoseok gülerek "suran halam giydirdi" yoongi hoseok'un yanağını öptü "bahçeye çıkalım" dediğinde hoseok kafasını salladı.
Yoongi hizmetliye içecek getirmesini söyleyerek bahçeye çıktı, pufa oturdu, kucağındaki hoseok'un saçlarını öptü "sana hediye aldım" hoseok gülerek "teşekkür ederim hyung" diyerek yanağını öptü, yoongi gülerek kutuyu verdi.
Hoseok kutuyu açtı, renkli bilekliği görünce "bu çok güzel" yoongi hoseok'un bileğine bağladı, hoseok sıkıca yoongi'ye sarıldı "teşekkür ederim" yoongi hoseok'un boynunu öptü, güzel kokusunu içine çekti, bebek gibi kokuyordu.
Herkes oturmuş sohbet ederken yoongi hoseok'un saçlarını örüyordu, hoseok "babam ne zaman gelicek" yutkundular, yoongi "daha sonra konuşalım hoseok" dediğinde hoseok kafasını salladı.
Yoongi örgüleri bitirdi "oh be bitti" hoseok gülerek "teşekkür ederim hyung" yoongi kafasını salladı, hoseok "ödevim var" diyerek kalktı, yoongi "benimde" hwan "hadi gidin" dediğinde ikili yukarı çıktı.
Hoseok yerine oturdu "hyung anlat hadi babam nerede" yoongi "cenneti biliyorsun" dediğinde hoseok "evet iyi insanlar oraya gider, annem de orada" yoongi "babanında orada olmasını istermisin?" hoseok "eveet annem ile mutlu olurlar, babam her zaman annemin bizi izlediğini söyler" dediğinde yoongi yutkundu.
Kafasını salladı "hoseok baban cennete gitti, annenin yanına" hoseok'un gülüşü soldu "anlamadım" yoongi hoseok'u kendine çekerek sıkıca sarıldı "ama korkma, sen dedin ya annen ile mutlu olurlar diye" hoseok'un göz yaşları aktı "b-babam öldümü" dediğinde yoongi hoseok'un saçlarını öptü "üzülme hoseok, onlar seni izliyor" hoseok yoongi'nin omuzuna vurdu "babam gitti" dediğinde yoongi hoseok'dan ayrılarak yanaklarını tuttu.
Göz yaşlarını sildi "ben senin yanındayım hoseok tamam mı, üzülme, tanrı o'nun hayatını çoktan çizmişti, tıpkı bizimkinide çizdiği gibi, hiçbirimiz ne zaman ölüceğimizi bilmeyiz" hoseok kafasını salladı, yoongi "o yüzden üzülmemeliyiz tamam mı, onlar seni mutluluk ile izliyor, sen üzülürsen onlarda üzülür" dediğinde hoseok yutkundu "üzülür mü" yoongi hoseok'un anlını öptü "evet, bana kızarlar sonra seni ağlattığım için" hoseok sıkıca yoongi'ye sarıldı.
Yoongi hoseok'un ödevlerine yardım etti, kendinkinide bitirdi, hoseok esnediğinde yoongi hoseok'u kucağına aldı "uyumayaa" dediğinde hoseok "seninle uyuyabilirmiyim"
yoongi "benim odama" dediğinde hoseok sıkıca yoongi'ye sarıldı.İkili yoongi'nin odasına girdi, uzandılar, yoongi hoseok'a sarıldı "iyi uykular bebek" hoseok gülerek "iyi uykular" diyip yoongi'ye sarılıp uyumaya başladı.
Yoongi ise kızıl tutamları okşayarak hoseok'u izledi.
/